quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik ben echt fan van haar gezicht en vooral haar kaaklijn. Mooi petite figuur ook.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ariana vind ik supernep, Salma is een echte vrouw. Met heerlijke uiers
Monica Bellucciquote:Op maandag 13 maart 2023 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ariana vind ik supernep, Salma is een echte vrouw. Met heerlijke uiers
Mila kunis?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:53 schreef Hyaenidae het volgende: [..] Ariana vind ik supernep, Salma is een echte vrouw. Met heerlijke uiers
![]()
Zij ookquote:
Ik stop ermee. Doeiquote:Op maandag 13 maart 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij ook
Praat te snel
Hahahaha
Enkel vermoeiende mensen vanavond
Neukt allesquote:
Heel erg gemaakt ditquote:Op maandag 13 maart 2023 19:55 schreef Hankster het volgende:
Ryan vindt zichzelf ook heel extravert. Volgens mij snapt de nieuwe generatie niet wat “extravert” betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |