Het ging hier over twee collega's die dat onderling tegen elkaar zeiden en een toehoorder die hierover later uit de school klapte.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Geintje ok. Maar echt te ver gaan terwijl die man/vrouw zegt het niet leuk te vinden?
En als je als vrouw wordt lastiggevallen door een collega, dan mep je hem toch op zijn smoel. Of door je man, vriend broer whatever...
Als dit waar zou zijn is het echt schandalig.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:47 schreef Black_Baron het volgende:
Dit was ook echt niet de enige stagiaire waar Egbers wat mee had.
En dat weet zijn vrouw ook wel.
Er werden altijd lullige geintjes met vrouwelijke stagiaires uitgehaald bij NOS Sport. Mocht je mee op reis, werd er maar 1 kamer geboekt. Zodat je bij een van de kerels op de kamer moest slapen. En de mannen onderling bepaalden dat.
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk meldingen gedaan of dit of ander (zwaar) ongepast gedrag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat dat precies in het artikel? Is al weer een paar dagen geleden dat ik het gelezen heb.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ging hier over twee collega's die dat onderling tegen elkaar zeiden en een toehoorder die hierover later uit de school klapte.
Precies zoals ik het ook ervaar ja. Altijd de moraalpolitie uithangen, en nu een beetje schuilen achter de voorgekauwde retoriek van Stekelenburg en daarmee klaar. Zwakke jongens.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Zwaar, zwaar teleurstellend.
Altijd gaan ze los, en echt lang, op het WK elke dag weer, Koksu met z'n aanvoerdersband, ministers met speldjes of niet, Ajax naar Qatar op trainingskamp, supporters die het veld op rennen, supportersfeestjes in corona-tijd, spreekkoren, het salaris van Neymar, Promes, uitspraken van voetballers die niet door de beugel kunnen. Meteen staan ze klaar, en vaak met verheven vingertje.
Nu een uitdaging in eigen huis: een laf statement en door.
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar staat dat precies in het artikel? Is al weer een paar dagen geleden dat ik het gelezen heb.
En waarom zou een ander daar geen klacht over mogen indienen?
Hieruit valt op te maken dat degene die dit nu oprakelt een toehoorder is. Als beiden hier geen probleem mee hebben, laat het dan langs je heen gaan. Het is niet sjiek maar verder ook niet schokkend en heeft geen betrekking op jou.quote:Als een collega op een avond naar huis gaat, roept Tom Egbers op luide toon over de redactie richting hem: ‘En vanavond een beetje harde seks, hè!’ Egbers zelf ontkent dit gezegd te hebben.
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 13-03-2023 19:18:18 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dankquote:Op maandag 13 maart 2023 19:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Hieruit valt op te maken dat degene die dit nu oprakelt een toehoorder is. Als beiden hier geen probleem mee hebben, laat het dan langs je heen gaan. Het is niet sjiek maar verder ook niet schokkend en heeft geen betrekking op jou.
Helaas werkt dat niet zo, en men weigerde ook hun werkwijze te veranderen.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:02 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn is het echt schandalig.
Want het bedrijf boekt dit. Je gaat als bedrijf toch geen stagaire bij een of andere kerel op de kamer plaatsen zonder wederzijds verzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt nog solliciteren. Ze zoeken altijd stagiaires.
https://nl.indeed.com/m/viewjob?jk=cf0c4cf675f56cc6&from=serp
Ik denk alleen niet dat dit pestgedrag is maar meer een onderling geintje.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik haal hier echt niet uit dat een toehoorder de klacht heeft ingediend. Kan met deze bewoordingen wat mij betreft gewoon betreffende collega zelf zijn geweest.
Verder vind ik het niet zo raar dat om het even welke collega pestgedrag meldt al hij/zij dat waarneemt.
Dat klopt.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zijn er een hele hoop abnormale instabiele kerels op deze wereld. En echt niet alleen in Hollywood.
Als je het voorgaande deel leest weet je toch al voldoende over de primaire gedachtes van bepaalde users. Stel simpeliers bijeen.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je graag ontslagen en/of vervolgd wil worden moet je gaan slaan inderdaad. Of iemand voor je laten slaan.
Wat een "oplossing" zeg..![]()
Ik denk dat op scholen misschien ook voorlichting zou moeten komen over dit onderwerp. Denk dat het wel kan helpen.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je het voorgaande deel leest weet je toch al voldoende over de primaire gedachtes van bepaalde users. Stel simpeliers bijeen.
Met zulke users weet je ook gelijk hoe zo’n dom ziek sfeertje er gaat ontstaan als je ze samen op de werkvloer zet terwijl de sociale werkplaats al te hoog gegrepen is.
Die gaan ook nooit veranderen want het is gewoon echt een gebrek. Jammer toch.
Nee. Als een collega, van Egbers naar huis gaat, roept hij dat en dat.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Hieruit valt op te maken dat degene die dit nu oprakelt een toehoorder is. Als beiden hier geen probleem mee hebben, laat het dan langs je heen gaan. Het is niet sjiek maar verder ook niet schokkend en heeft geen betrekking op jou.
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Het is vooral door dit soort kneuzen onder de FOK! users, dat ik mij soms afvraag wat ik hier in hemelsnaam (nog) doe...quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je het voorgaande deel leest weet je toch al voldoende over de primaire gedachtes van bepaalde users. Stel simpeliers bijeen.
Met zulke users weet je ook gelijk hoe zo’n dom ziek sfeertje er gaat ontstaan als je ze samen op de werkvloer zet terwijl de sociale werkplaats al te hoog gegrepen is.
Die gaan ook nooit veranderen want het is gewoon echt een gebrek. Jammer toch.
Ja, dat roept Egbers tegen de naar huis gaande collega, dat gebeurt wel eens tussen collega's die elkaar al jaren van haver tot gort kennen en lief en leed met elkaar delen. Dat moet een buitenstaander dan niet naar de krant doorbellen.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee. Als een collega, van Egbers naar huis gaat, roept hij dat en dat.
Daar staat dus niet dat t een buitenstaander is.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, dat roept Egbers tegen de naar huis gaan de collega, dat gebeurt wel eens tussen collega's die elkaar al jaren van haver tot gort kennen en lief en leed met elkaar delen. Dat moet een buitenstaander dan niet naar de krant doorbellen.
Ik vraag me af waarom dit soort gedrag (waar de klachten over zijn) altijd zo nodig gedownplayed moet worden door sommige users. Er zijn iets van 100 klachten (in de tijd dat sommige mensen geen klachten wilden indienen omdat Dekker nog voorzitter van Mores was), de klachten die bekend worden geven blijk van een toxische werksfeer, de hoofdredactie treedt af. "Maar het valt allemaal wel mee hoor"quote:Op maandag 13 maart 2023 19:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is vooral door dit soort kneuzen onder de FOK! users, dat ik mij soms afvraag wat ik hier in hemelsnaam (nog) doe...
Geen idee hoe je daarbij komt.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat dit pestgedrag is maar meer een onderling geintje.
Omdat het me veel logischer voorkomt dat het een onderlinge opmerking is dan pesterij. Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe je iemand zou kunnen pesten door hem "lekker harde seks vanavond" toe te wensen.quote:
Ik welquote:Op maandag 13 maart 2023 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat het me veel logischer voorkomt dat het een onderlinge opmerking is dan pesterij. Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe je iemand zou kunnen pesten door hem "lekker harde seks vanavond" toe te wensen.
#notmetooquote:Op maandag 13 maart 2023 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In werkomgevingen waar geen geintjes over seks gemaakt kunnen worden zou ik me ongemakkelijk voelen en ik ben bepaald geen lompe macho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |