abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2023 @ 18:17:14 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208361119


quote:
Twee Limburgse oppasouders, die worden verdacht van ontucht en verkrachting, hebben zeven jonge meisjes misbruikt in de periode tussen 2019 en 2021.
Dat bleek op de eerste dag van het proces tegen de twee verdachten, die in de regio Eindhoven actief waren als oppas.
Ontreddering, angst en verdriet
Peter S. (59) komt uit Beegden, de 54-jarige Nancy D. uit Herkenbosch. Ze zouden de slachtoffers meerdere keren hebben misbruikt, bij een van de slachtoffers gebeurde dat acht keer. Vaak werd het misbruik ook gefilmd. De beelden waren zo schokkend dat de rechtbank besloot ze niet tijdens de zitting te tonen. "Een dwingende, grove en ruwe toon van de vrouw jegens de kinderen is hoorbaar. Ontreddering, angst en verdriet van de kinderen is erop te zien", zei de rechtbank daarover.
Bekentenis
Beide verdachten gingen gedetailleerd in op de zaak en bekenden het misbruik. Ze konden anderhalf jaar lang doorgaan, totdat een van de ouders op beeld uit de kinderkamer zag dat hun 2-jarig dochtertje werd misbruikt. Ook zagen ze dat een man via een videoverbinding meekeek. De politie hield nog diezelfde avond de vrouw aan en een dag later werd ook de man aangehouden. Beiden zitten sindsdien vast.
Pervers
In 2018 leerden de twee elkaar kennen via een datingsite. De eerste ontmoeting was in Heythuysen waar Peter S. toen woonde. Die date mondde uit in een seksuele relatie, die steeds extremere vormen kreeg. De twee deden aan bdsm, waarbij de vrouw een onderdanige rol had en steeds perversere opdrachten kreeg van haar partner. Daarbij fantaseerden ze ook over seks met dieren en kinderen, en ontstond de gedachte om de 16-jarige dochter van de vrouw samen te misbruiken.
Oppassite
Later kwam seks met nòg jongere kinderen ter sprake. Daarom schreef de vrouw zich in bij twee oppassites en ging ze oppassen bij kinderen in de regio Eindhoven. Op die manier konden ze hun fantasieën in de praktijk brengen. Wiens idee dat was, bleef onduidelijk: de twee wezen daarin naar elkaar.
Mijn maag draait om bij het lezen van Belleman haar verslag

twitter



:r :r :r

Niet mijn OP
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  maandag 13 maart 2023 @ 18:20:27 #2
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_208361156
Terechte straf. Nare mensen. Bah!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_208361227
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:20 schreef Scjvb het volgende:
Terechte straf. Nare mensen. Bah!
Vind ik niet. Het zijn wat mij betreft niet eens mensen, 2 smerige kankers in de maatschappij. De straf had levenslang gemogen. Als het aan mij lag de kogel.
  maandag 13 maart 2023 @ 18:27:27 #4
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208361239
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:20 schreef Scjvb het volgende:
Terechte straf. Nare mensen. Bah!
Vuurpeleton was terecht geweest.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_208361244
De enige gepaste straf zou zijn een marteling tot de dood er op volgt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208361293
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:20 schreef Scjvb het volgende:
Terechte straf. Nare mensen. Bah!
12 jaar een terechte straf voor het verwoesten van 7 levens en geliefden daarvan?
pi_208361318
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:34 schreef streamjohan het volgende:

[..]
12 jaar een terechte straf voor het verwoesten van 7 levens en geliefden daarvan?
Ze zijn niet dood en die vent komt nooit meer vrij.
pi_208361332
Wat al eerder zei ze zouden nooit meer het daglicht moeten kunnen zien, vreselijke mensen dit
pi_208361337
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ze zijn niet dood en die vent komt nooit meer vrij.
Wat een achterlijke reactie.
  maandag 13 maart 2023 @ 18:41:28 #10
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208361371
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ze zijn niet dood en die vent komt nooit meer vrij.
Kutreactie op 6 kinderen die zijn verkracht.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  maandag 13 maart 2023 @ 18:44:42 #11
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_208361419
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Kutreactie op 6 kinderen die zijn verkracht.
Waarom is dat een kutreactie? Waar denk je dat zo'n vent meer last van heeft - een kogel of 12 jaar in elkaar gerost te worden in de lik om daarna de rest van zijn leven onder staatstoezicht weg te kwijnen in een kliniek?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_208361436
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:44 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Waarom is dat een kutreactie? Waar denk je dat zo'n vent meer last van heeft - een kogel of 12 jaar in elkaar gerost te worden in de lik om daarna de rest van zijn leven onder staatstoezicht weg te kwijnen in een kliniek?
Gaat om de kinderen, die droevige vent zegt dat ze toch niet dood zijn? Wat met die vent gebeurt in het gevang kan me niet schelen. Hoop zo pijnlijk en langzaam mogelijk.
  maandag 13 maart 2023 @ 18:49:48 #13
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_208361494
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:46 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Gaat om de kinderen, die droevige vent zegt dat ze toch niet dood zijn? Wat met die vent gebeurt in het gevang kan me niet schelen. Hoop zo pijnlijk en langzaam mogelijk.
Had je ze liever wel dood gehad dan?

Ik ga er vanuit dat hij bedoelt "ze zijn niet dood" in de zin van: meestal maken dat soort smeerlappen de kinderen ook nog af. Genoeg voorbeelden daarvan. Dat is hier gelukkig niet gebeurd.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_208362056
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:38 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Wat een achterlijke reactie.
Sorry. Hij moet gestenigd worden
pi_208364848
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:44 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Waarom is dat een kutreactie? Waar denk je dat zo'n vent meer last van heeft - een kogel of 12 jaar in elkaar gerost te worden in de lik om daarna de rest van zijn leven onder staatstoezicht weg te kwijnen in een kliniek?
Die wordt geïsoleerd van de rest.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 13 maart 2023 @ 21:59:58 #16
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_208365436
Wat die op hun geweten hebben. Arme kinderen. The horror! :X
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  maandag 13 maart 2023 @ 22:44:21 #17
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208366353
Het grote probleem bij deze zaak is dat er per verkrachtingszaak eigenlijk amper straf tegenover staat. Een van de slachtoffers is acht keer misbruikt en dit gaat over een periode van anderhalf jaar.

Daarbij komt nog dat de vrouw dit werk ging doen met het doel om jonge kinderen te verkrachten.
Excuses of enig verweer in die richting zijn dan ook compleet ongeloofwaardig gezien de tijdsspanne.

De vrouw die nepioseksualiteit heeft bedreven en dus duidelijk geestelijk ziek is, krijgt niet eens TBS.

Deze mensen dienen het schavot te krijgen, en de rechters van deze zaak ook.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 13 maart 2023 @ 23:06:50 #18
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_208366626
Ah, weer een prachtig topic dat het beste in de mens naar boven haalt. Zit nu alweer te genieten van de reacties.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 00:00:56 #19
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_208367160
Wel, het komt bij sommige mensen kennelijk heel erg binnen.

Straffen zouden hoger kunnen, maar 12 jaar is al een hele ruk waardoor veel van hen inderdaad furieus op het bericht reageren omdat het voor hen niet genoeg is.
Maar we hebben hier in NL onze eigen rechtsgang en lijfstraffen of de doodstraf passen daar niet bepaald in.
Het beste is dus om zulke dingen nuchter én met publieke afstand te blijven bekijken om straks weer met een gerust hart te gaan slapen.

:z
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  dinsdag 14 maart 2023 @ 00:15:52 #20
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_208367254
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:50 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Wtf? Bij deze ook gerapporteerd. Ben je achterlijk ofzo? Lees je wel, teringlijer?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_208367301
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ze zijn niet dood en die vent komt nooit meer vrij.
Ze zouden dood moeten zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 09:03:44 #22
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_208368471
Het gaat mij niet eens zozeer om de straf, zolang deze 2 mensen maar nooit meer de kans krijgen op herhaling en de vrouw krijgt die kans wél zonder tbs.
De rechter maakt dezelfde fout als degene die de moordenaar van Anne Faber de kans op herhaling gaf. Als je toch weet waar dit soort zieke/slechte mensen toe is staat dan dan zorg je toch dat herhaling uitgesloten is ?
Die flauwe kul van * ze deed het omdat ze onder invloed van die man was * Halloho ze dééd het geheel en al vrijwillig en vond t prima hoor, ze genoot ervan !
Daar is IMO geen enkel excuus voor, dat mens is bewezen gevaarlijk gewetenloos en tot vreselijke dingen in staat. Zo iemand laat je toch nooit mee vrij rondlopen ?
Wat bezielt zo'n rechter toch om dan geen passende maatregelen te nemen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_208368533
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:44 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Waarom is dat een kutreactie? Waar denk je dat zo'n vent meer last van heeft - een kogel of 12 jaar in elkaar gerost te worden in de lik om daarna de rest van zijn leven onder staatstoezicht weg te kwijnen in een kliniek?
Het maakt mij niet zoveel uit waar die vent wel of niet last van heeft. Met een kogel zijn we in een keer van hem af. Dat scheelt geld en op de termijn natuurlijk veiligheid.

Ik ben verder trouwens niet per se voor de doodstraf maar het is wel een stuk praktischer dan wat wraakgevoelens over dat hij hier in Nederland ( :') ) een slechte tijd zou hebben in de gevangenis. In principe is opsluiten een lose-lose situatie.

Wel vind ik 12 jaar nogal weinig.
Conscience do cost.
pi_208368638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:10 schreef ems. het volgende:

[..]
Het maakt mij niet zoveel uit waar die vent wel of niet last van heeft. Met een kogel zijn we in een keer van hem af. Dat scheelt geld en op de termijn natuurlijk veiligheid.

Ik ben verder trouwens niet per se voor de doodstraf maar het is wel een stuk praktischer dan wat wraakgevoelens over dat hij hier in Nederland ( :') ) een slechte tijd zou hebben in de gevangenis. In principe is opsluiten een lose-lose situatie.

Wel vind ik 12 jaar nogal weinig.
Jip.

Een gevangenis kost ongeveer

https://www.trouw.nl/nieu(...)ro-per-dag~bce56506/

250 euro per dag en dat was in 2018.
Zal nu dus meer kosten.
pi_208368733
Had het zelf nooit gedaan.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')