Eigenlijk ook gewoon een veel mooiere tekst dan dat walgelijk hippe OnE LoVequote:Feyenoorder Orkun Kökçü draagt aangepaste band bij One Love-actie: ‘Past beter bij mij’
Orkun Kökçü draagt zondag tijdens de Klassieker in Amsterdam de groene aanvoerdersband die hij wekelijks om heeft met als extra tekst toegevoegd de zin ‘Respect, voor iedereen’.
,,Op deze manier wil ik een bijdrage leveren aan de achterliggende boodschap van deze actie, namelijk een statement tegen racisme en discriminatie,” zo zegt de aanvoerder van Feyenoord. ,,De tekst op onze aanvoerdersband, die ik ook zondag weer met trots zal dragen, dekt voor mij beter de lading en past bovendien beter bij mij.” Gisteren liet Kökçü al weten dat hij de One Love-band, net als bij de eerdere actie in oktober, niet zal dragen.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik er wakker van lig maar dacht dat dit niet meer mocht op fok
Ik vind deze tekst om eerlijk te zijn juist extreem vermoeiend, kan nooit zo tegen die ‘all lives matter’-achtige reacties.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook gewoon een veel mooiere tekst dan dat walgelijk hippe OnE LoVe
KokGOD
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind deze tekst om eerlijk te zijn juist extreem vermoeiend, kan nooit zo tegen die ‘all lives matter’-achtige reacties.
Ach ja. Het zei zo.
Prima zo. Nu hopelijk klaar met dat gedoe.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook gewoon een veel mooiere tekst dan dat walgelijk hippe OnE LoVe
KokGOD
Heb er over nagedacht maar vrees dat dit eigenlijk alleen maar meer olie op het vuur is. Echt heel dom dit. Stel dan maar een andere aanvoerder aan die die boodschap wel wil uitdragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima zo. Nu hopelijk klaar met dat gedoe.
VBL / Veelbesproken OneLove-band keert terug tijdens nieuwe campagnequote:Op maandag 13 maart 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb er over nagedacht maar vrees dat dit eigenlijk alleen maar meer olie op het vuur is. Echt heel dom dit. Stel dan maar een andere aanvoerder aan die die boodschap wel wil uitdragen.
Dit is een beetje als toen het Nederlands elftal een ‘statement’ maakte ‘tegen’ Qatar met dat ‘Football supports change’, je bent te laf om iets te zeggen over het specifieke probleem dus je komt maar met een waardeloze oneliner die bovendien nergens op slaat.
Misschien moet de FSV ook nog met een slogan komen naar aankomende zondag, bedacht door Gijs ofzoquote:Op maandag 13 maart 2023 18:45 schreef Haringkop het volgende:
‘One love’ ‘respect, voor iedereen’, voor matige statements ben je bij het voetbal wel op de juiste plaats..
Ja, goed puntquote:Op maandag 13 maart 2023 18:56 schreef Divje het volgende:
[..]
VBL / Veelbesproken OneLove-band keert terug tijdens nieuwe campagne
Ja goed plan, misschien ook iets tegen antisemitisme erbij.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet de FSV ook nog met een slogan komen naar aankomende zondag, bedacht door Gijs ofzo
Dit is het grote nieuws dat een paar man hier de stuipen op het lijf zou jagen ja?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:41 schreef ZKA het volgende:
Het nieuwtje waar ik eerder naar hintte :-) Heel blij mee!
Deja vuquote:Op maandag 13 maart 2023 19:41 schreef ZKA het volgende:
Het nieuwtje waar ik eerder naar hintte :-) Heel blij mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |