ja maar hij zegt me ik hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 20:43 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Rinardo zegt niks verkeerd toch?
Bart stond af te wassen!quote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik doe dat ook nooit op toilet , ik doe dat altijd in de keuken, na toilet bezoek
Er zijn 150 camera's (om en nabij.. ) en maar 2 streams...quote:Op maandag 13 maart 2023 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En ik kijk savonds veel en snachts nou zo nog een paar hier dus hoe zou ze ongezien als nog kunnen douchen dan? Ja tijdens SL ofzo maar ja dan zou je toch wel nat haar moeten zien
Stuur ff een drone naar het huisquote:Op maandag 13 maart 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
is Thais .... ik wil graag voor 7 personen eten bestellen, en graag zo snel mogelijk bezorgen bij het bigbrotherhuis....▶️ C̄hạn xyāk ca s̄ạ̀ng xāh̄ār s̄ảh̄rạb 7 khn læa s̄̀ng pị thī̀ b̂ān phī̀ h̄ıỵ̀ doy rĕw thī̀s̄ud
Ik heb het toch niet over rinardoquote:Op maandag 13 maart 2023 20:43 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Rinardo zegt niks verkeerd toch?
Je quote de verkeerde geloof ik ma hahahaquote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zit jij überhaupt wel streams te volgen je kraamt echt onzin uit
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Straks zegt ze nog verkeerd, besteld ze 4 kuub tuinaarde
En nu nog 'n keer van achter naar voorquote:Op maandag 13 maart 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
is Thais .... ik wil graag voor 7 personen eten bestellen, en graag zo snel mogelijk bezorgen bij het bigbrotherhuis....▶️ C̄hạn xyāk ca s̄ạ̀ng xāh̄ār s̄ảh̄rạb 7 khn læa s̄̀ng pị thī̀ b̂ān phī̀ h̄ıỵ̀ doy rĕw thī̀s̄ud
O is dat zo sorry dan @rinardoquote:Op maandag 13 maart 2023 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde geloof ik ma hahaha
Gelukkigquote:Op maandag 13 maart 2023 20:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik had het al door en ken jou al wat langer dan vandaag
nee ze had al gezegd dat dat het niet was, maar wel dat ze er niet te veel over mocht zeggen en het alleen moest doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:56 schreef xdiashalizx het volgende:
Als het al een sm is, dan is deze mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |