Letterlijk buiten beeld, dus niet op streams. Danny en lot in de keuken op 1, bart op 2 en ondertussen rent Lins onder de douche door..quote:Op maandag 13 maart 2023 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik ben heel vroeg op en heb tv en laptop gelijk op stream staan en kan je zeggen dat er geen druppel water op haar body komt .
Het is omkleden deo en luchtje
Speciaal ingelast achterlijk opdrachtje omdat miss america zich zo verveelde FEBO houdt haar ff lekker bezig.. that'swhat she wantsquote:
Ik schakelde ook met cameraben zag lins in de huiskamer ookquote:Op maandag 13 maart 2023 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Letterlijk buiten beeld, dus niet op streams. Danny en lot in de keuken op 1, bart op 2 en ondertussen rent Lins onder de douche door..
Tja ik ben ook maar 'n dom blondjequote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg niks als je niks van de stream snapt
Okquote:Op maandag 13 maart 2023 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Letterlijk buiten beeld, dus niet op streams. Danny en lot in de keuken op 1, bart op 2 en ondertussen rent Lins onder de douche door..
Please niet weer die discussie het ging er nu om dat ze der handen niet gewassen had na toiletquote:Op maandag 13 maart 2023 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, ik denk dat er een afspraak is met haar en BB dat ze niet gefilmd word onder de douche, dat heb ik al eerder gezegd en denk echt dat dat zo is
Volgens mij moet ze in het japans bestellen dus tekst uit haar hoofd leren.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:37 schreef rinardo het volgende:
wtf moet ze doen met die tekst, het is ingewikkelder als we denken
Dat denk ik ook, ze zegt het nu ook na.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze in het japans bestellen dus tekst uit haar hoofd leren.
Ze kan het ook moeilijker maken dan het is. Aandacht is nu voor Charlotte natuurlijk. Zou me ook niks verbazenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:37 schreef rinardo het volgende:
wtf moet ze doen met die tekst, het is ingewikkelder als we denken
ik doe dat ook nooit op toilet , ik doe dat altijd in de keuken, na toilet bezoekquote:Op maandag 13 maart 2023 20:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Please niet weer die discussie het ging er nu om dat ze der handen niet gewassen had na toilet
Straks zegt ze nog verkeerd, besteld ze 4 kuub tuinaardequote:Op maandag 13 maart 2023 20:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ze zegt het nu ook na.
Zit jij überhaupt wel streams te volgen je kraamt echt onzin uitquote:Op maandag 13 maart 2023 20:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
neeeeee ze neemt geen scheet op, er word japans gepraat op de recorder , jezus kom op man
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Straks zegt ze nog verkeerd, besteld ze 4 kuub tuinaarde
Hebben ze wat te scheppen hahahaquote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Straks zegt ze nog verkeerd, besteld ze 4 kuub tuinaarde
Rinardo zegt niks verkeerd toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zit jij überhaupt wel streams te volgen je kraamt echt onzin uit
En ik kijk savonds veel en snachts nou zo nog een paar hier dus hoe zou ze ongezien als nog kunnen douchen dan? Ja tijdens SL ofzo maar ja dan zou je toch wel nat haar moeten zienquote:Op maandag 13 maart 2023 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik ben heel vroeg op en heb tv en laptop gelijk op stream staan en kan je zeggen dat er geen druppel water op haar body komt .
Het is omkleden deo en luchtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |