Ja kan geloof wel kloppenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:00 schreef ben34567 het volgende:
Op twitter zeggen ze dat Lindsey na haar toiletbezoek haar handen niet heeft gewassen
Klopt, ook gezienquote:Op maandag 13 maart 2023 20:00 schreef ben34567 het volgende:
Op twitter zeggen ze dat Lindsey na haar toiletbezoek haar handen niet heeft gewassen
Zat in toilettas dus dat valt niet zo opquote:Op maandag 13 maart 2023 20:06 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ook niet zo moeilijk als er iemand uit de wc komt met een recorder
Ze verzint wat anders toch heb verhaal niet vernomen nog geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2023 20:12 schreef Ireth het volgende:
Lot lult er nu ook over![]()
Voor straf genomineerd!!!
Ze is er aardig omheen aan het proberen te lullen idd.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze verzint wat anders toch heb verhaal niet vernomen nog geloof ik
Ja geen idee maar ik heb het bird in de gaten gehouden en dat bedrag staat er nog op van jou screen dus er is niets uit.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan heb ik het vast niet goed begrepen excuses !
Nou klinkt toch als een geheime missie hahahaquote:Op maandag 13 maart 2023 20:14 schreef rinardo het volgende:
Het is dus geen geheime missie, ze moet in het japans eten bestellen
het is een japanse tekst die daarna in het nederlands wordt afgespeeld, en ze moet die uit haar hoofd leren, ze kan dan eten bestellen, de tekst is
ik wil graag voor 7 personen eten bestellen, en graag zo snel mogelijk bezorgen bij het bigbrotherhuis.
Bah uw handen niet wassen na het gebruik van een gemeenschappelijke wc. Gekoppeld met haar spaarzaam douchegebruik; dezelfde kleding die ze altijd draagt; de tandenstoker die tussen haar tandvlees resideert en haar metamorfose in een everzwijn wanneer ze in slaap valt vind ik dit niet de meest propere persoon om mee samen te leven.quote:
😂😂😂😂quote:Op maandag 13 maart 2023 20:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bah uw handen niet wassen na het gebruik van een gemeenschappelijke wc. Gekoppeld met haar spaarzaam douchegebruik; dezelfde kleding die ze altijd draagt; de tandenstoker die tussen haar tandvlees resideert en haar metamorfose in een everzwijn wanneer ze in slaap valt vind ik dit niet de meest propere persoon om mee samen te leven.
Ik denk dat ze buiten beeld ook gewoon elke dag douched..quote:Op maandag 13 maart 2023 20:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bah uw handen niet wassen na het gebruik van een gemeenschappelijke wc. Gekoppeld met haar spaarzaam douchegebruik; dezelfde kleding die ze altijd draagt; de tandenstoker die tussen haar tandvlees resideert en haar metamorfose in een everzwijn wanneer ze in slaap valt vind ik dit niet de meest propere persoon om mee samen te leven.
🤣quote:Op maandag 13 maart 2023 20:20 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze heeft nog niet gezworen op papa hé? Dus misschien toch een secret mission
Nou ik ben heel vroeg op en heb tv en laptop gelijk op stream staan en kan je zeggen dat er geen druppel water op haar body komt .quote:Op maandag 13 maart 2023 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ze buiten beeld ook gewoon elke dag douched..
ja, ik denk dat er een afspraak is met haar en BB dat ze niet gefilmd word onder de douche, dat heb ik al eerder gezegd en denk echt dat dat zo isquote:Op maandag 13 maart 2023 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ze buiten beeld ook gewoon elke dag douched..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |