Gewoon de waarheid.. ook een Danny zou varia aan mensen voorbij lopen en/of negeren!quote:Op maandag 13 maart 2023 19:28 schreef ben34567 het volgende:
Misschien niet schoon om te zeggen maar Lindsey behoort tot een 'lagere' sociale klasse dan de andere bewoners. Charlotte zou in het echte leven bijvoorbeeld nooit met een Lindsey omgaan.
er is dit jaar geen topic met de stand van de potquote:Op maandag 13 maart 2023 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou is dat zeker waar stond die pot op? Kan nergens topic ervan vinden ook.
nee bb zei naar hem :atentie!!quote:Op maandag 13 maart 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo en daarop zei Mario zometeen zegt bb Ali houdt je bek.
Geitenkaas met ingezakt brood die knapperig is, heeft niet kunnen rijzen, andere keren laat Charlotte het brood de hele nacht rijzen in de koelkast. Maar zoekt nu een smoesje dat ze zo buikpijn heeft.quote:
Aha ok nou ik dacht dat hij van de week op 65nogwat stondquote:Op maandag 13 maart 2023 19:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is dit jaar geen topic met de stand van de pot
Ali vind ik erg vervelend doen de laatste dagen ik word helemaal gek van hem.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Dit is geitenkaas, heb je dat weleens gehad?
Ali: Nee, maar eens moet de eerste keer zijn, ik heb nog nooit gegeten, maar uit respect voor de geiten.
Ali met de stem van Big Brother: "bewoners, het is tijd voor geitenkaas!"
zij spelt niet geloofwaardigquote:Op maandag 13 maart 2023 19:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Geitenkaas met ingezakt brood die knapperig is, heeft niet kunnen rijzen, andere keren laat Charlotte het brood de hele nacht rijzen in de koelkast. Maar zoekt nu een smoesje dat ze zo buikpijn heeft.
Ali: Wie heeft het brood gemaakt?
Charlotte: Ik, alleen het brood is niet gaan rijzen, ik krijg pijn in mijn buik, maar ik kan niet meer, ik heb gas in mijn buik, ik denk maar gewoon dat het een lekkere cake is.
Dit zicht echt al de hele week in me hoofd heb al tig keer iets getypt en weer gewistquote:Op maandag 13 maart 2023 19:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Gewoon de waarheid.. ook een Danny zou varia aan mensen voorbij lopen en/of negeren!
Danny zou meer met Chelsea en Charlotte omgaan. Een jonge hippe extroverte bende. Ali zou teveel een clown zijn en niet cool genoeg.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit zicht echt al de hele week in me hoofd heb al tig keer iets getypt en weer gewist
Denk idd dat Danny nooit en nooit met ali in dagelijks leven zou omgaan
Danny was in de dagboekkamer en hoorde verderop de stem van een oud-bewoonster. Volgens Charlotte was deze persoon toch al in Amsterdam?quote:
Heb de stand van de pot even voor je opgezochtquote:Op maandag 13 maart 2023 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Aha ok nou ik dacht dat hij van de week op 65nogwat stond
En dat staat die nu nog namelijk
Knipquote:Op maandag 13 maart 2023 20:02 schreef mario390 het volgende:
zo hoort zich geen diareea
an dat is poepen van en
mini-konijn
Knipquote:Op maandag 13 maart 2023 20:02 schreef mario390 het volgende:
an dat is poepen van en
mini-konijn
Mario we hoeven hier geen uitgebreid poep en plas verslagquote:Op maandag 13 maart 2023 20:02 schreef mario390 het volgende:
an dat is poepen van en
mini-konijn
Niet aleen jolien🤣🤣quote:Op maandag 13 maart 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
lolien gaat het wel verpesten... nieuwsgierig aagje
Ali zat vanmiddag te dollen over dat hij Danby ging appen foto's enzo van sporten en dollen nam wending van ja ik ga je stalken elke dag appen enzo waarop danny zei dan ga ik je zeker ook blokkeren.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit zicht echt al de hele week in me hoofd heb al tig keer iets getypt en weer gewist
Denk idd dat Danny nooit en nooit met ali in dagelijks leven zou omgaan
Dank je wel, Ja dan is er geen geld uit de pot gegaan door lyndsey want die stand zag ik hem net ook nog op staanquote:Op maandag 13 maart 2023 19:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb de stand van de pot even voor je opgezocht
[ link | afbeelding ]
ja maar je weet wat konijn isquote:Op maandag 13 maart 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario we hoeven hier geen uitgebreid poep en plas verslag
Ja maar niet door lyndsey want die was terug gegaan, kutje jolien had haar betraptquote:
Dan heb ik het vast niet goed begrepen excuses !quote:Op maandag 13 maart 2023 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dank je wel, Ja dan is er geen geld uit de pot gegaan door lyndsey want die stand zag ik hem net ook nog op staan
Ja die begon er wel mee met dom lachen naar Lot enzo en heel verdacht te doen waardoor de andere een Ali gealarmeerd werd en ja die draaien nu steeds rond haar waar je echt gek van word.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |