Hij is al weer geblesseerd geloof ik. Als ik vi.nl mag geloven.quote:Op zondag 30 april 2023 22:55 schreef chufi het volgende:
2-5 Voor Atletico in Valladolid ... Memvis viel in en scoorde
Last van zn kuit.. Hij speelt idd niet lees ik op Marcaquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:15 schreef manny het volgende:
[..]
Hij is al weer geblesseerd geloof ik. Als ik vi.nl mag geloven.
Kan ik me goed voorstellen, BVB heeft tenslotte ook aardig gecasht met Haaland. Kicker had het ook al over, plus dat omineuze zinnetje "er is nog geen officieel bod uit Madrid binnen gekomen"quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drievoudige berichtgeving. Bellingham op weg naar Real Madrid. @:sabata
Sinds het vertrek van Joao Félix zijn ze de beste club, ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
Stond Atleti er niet heel slecht voor aan het begin van het seizoen? Of was dat vorig seizoen? Die moeten na het WK wel de meeste punten gehaald hebben of niet?
Moeten ze Lahoz toch maar niet met pensioen sturen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker daar met de Scheids daar... Nu 4 onder de loep omdat ze oa. luxe chalets etc contant hebben gefinancieerd ...
https://www.mundodeportiv(...)cuatro-arbitros.html
Die hebben ze waarschijnlijk net een chalet aan zee geschonken ...quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moeten ze Lahoz toch maar niet met pensioen sturen.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker daar met de Scheids daar... Nu 4 onder de loep omdat ze oa. luxe chalets etc contant hebben gefinancieerd ...
https://www.mundodeportiv(...)cuatro-arbitros.html
edit: Lijkt vooralsnog voorbarig nieuws / Fakenews te zijn...
Beter winnen ze.quote:
Ja maar vooralsnog ..quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Beter winnen ze.
Als dat lelijke Getafe er maar uit vliegt en Valencia het overleeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |