Ja dat hebben wij ook haha. Hij is bijna 3,5. Echt bizar.quote:Op zondag 16 april 2023 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Dat klinkt heerlijk![]()
Mijn peuter zit in broeken maat 110![]()
104 past ook nog.
En wij zweren bij skinny fit met de knoopelastieken op de strakste stand
Succes!quote:Op zondag 16 april 2023 21:03 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ga hier ook weer 'ns proberen te opteren om het bed te draaien met de open kant voor.. Met de oudste deden we dat al toen ze nog geen twee jaar oud was. Nu, ruim 2,5, wil m'n vriendin er nog niet aan.
Dankje..quote:Op zondag 16 april 2023 21:02 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Maak je niet druk om je woordkeuze't is gewoon een klote situatie..Hoop voor je op een wonder, toch nog, maar vooral ook ergens duidelijkheid hoe of wat verder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor zulke berichten in een leuk topic, maar ik moest het ff kwijt..
quote:Op maandag 17 april 2023 07:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dankje..
De afstand is ook gewoon kut. Wij wonen in de Achterhoek, het is 1,5 uur rijden. Ik vind het moeilijk dat ik er niet zo even voor mijn vader kan zijn. Ff een bakkie koffie te doen en een knuffel en dan weer gaan.
lieverder heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor zulke berichten in een leuk topic, maar ik moest het ff kwijt..Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
[..]
Dankje..
De afstand is ook gewoon kut. Wij wonen in de Achterhoek, het is 1,5 uur rijden. Ik vind het moeilijk dat ik er niet zo even voor mijn vader kan zijn. Ff een bakkie koffie te doen en een knuffel en dan weer gaan.
Och, dat is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor zulke berichten in een leuk topic, maar ik moest het ff kwijt..Heel veel sterkte
![]()
[..]
Dankje..
Heel veel sterkte gewenst. Wat een verdrietige situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor zulke berichten in een leuk topic, maar ik moest het ff kwijt..![]()
Imo kan dat prima in dit topic overigens dus voel je zeker niet bezwaard.
Vooral geen jeans kopen. Hier dragen alle kinderen lekker joggersquote:Op zondag 16 april 2023 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
Sterkte taxibabe ! En wat leuk, Bien!
Hoe passen jullie peuters in broeken nu trouwens? Ik merk dat Bubbles wel is doorgeschoten in de lengte maar dat ze nog wel lekkere vetjes op haar benen heeft en broeken in peutermaten zijn bijna allemaal lang en smal?of ik heb nog niet goed genoeg gezocht
.
[..]
Dankje..
Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor zulke berichten in een leuk topic, maar ik moest het ff kwijt..En dit mag ook gewoon in dit topic.
[..]
Dankje..
Herkenbaar met de afstand.. Hier ook de achterhoek en ook 1,5 uur rijden tot het ziekenhuis voor m'n schoonmoeder. Eerst Breda, vervolgens Rotterdam. Achterhoek ligt wat dat betreft echt nog in een hoek om ergens anders heen te gaan. Je zou de tijd er zelfs ook prima voor over hebben om 'even' langs te gaan, maar met kinderen is dat toch een ander verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor zulke berichten in een leuk topic, maar ik moest het ff kwijt..
Sterkte met alle ontwikkelingen vandaag...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het Thomas nog niet verteld. Hij is nu naar de psz, vanmiddag gaan we even naar de bieb de boekjes ophalen en dan rustig vertellen. Pff..daar zie ik wel tegen op.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:48 schreef taxibabe het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het Thomas nog niet verteld. Hij is nu naar de psz, vanmiddag gaan we even naar de bieb de boekjes ophalen en dan rustig vertellen. Pff..daar zie ik wel tegen op.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:48 schreef taxibabe het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het Thomas nog niet verteld. Hij is nu naar de psz, vanmiddag gaan we even naar de bieb de boekjes ophalen en dan rustig vertellen. Pff..daar zie ik wel tegen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |