SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thomas is nu lekker aan het spelen, ik laat hem straks in ieder geval een tekening voor oma maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het inderdaad ook superlief en fijn dat @BE meedenkt en tips geeft!quote:Op donderdag 13 april 2023 16:54 schreef NicolasJoy het volgende:
Wat fijn dat jij hier zo over mee kan denken @:BE
Ik weet nog dat je ook met veel tips kwam toen hier hier niet goed ging met m'n schoonmoeder. Heel waardevol!
Wij kwamen toen met 'Grote boom is ziek' geloof ik, maar meer gericht op de ziekte natuurlijk.
Weet niet in hoeverre ik het hier nu al eens verder gedeeld had, maar mijn schoonmoeder is er nog steeds.Deze maand een jaar geleden dat ze nieuwe stamcellen heeft gehad. M'n dochters weten wel dat Oma heel ziek is (geweest). Maar het blijft soms lastig. De jongste (2,5) merkt er weinig van, krijgt het niet meer. De oudste (4,5) die is er veel actiever mee bezig. Die is sinds ze laatst een begraafplaats heeft gezien echt actief bang voor de dood.
Sterkte @:taxibabe
Vreselijk onzekere tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry als mijn woordkeuze krom of hard overkomt. Ik kan even niet op de juiste woorden komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Wat leuk! Hoe is de eerste nacht zonder zijkant gegaan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:16 schreef Bienelientjee het volgende:
J krijgt een big boy room!Zijn naar Ikea geweest en nieuwe ladekasten gekocht enzo. Vannacht ook voor het eerst slapen met de zijkant van zijn bed eraf. Ben heel erg benieuwd. Hij is in ieder geval razend enthousiast over alles. Wij zeggen ook wel constant een big boy room voor een big brother!
![]()
Morgen de muurstickers en alle kleding en spullen sorteren.Mijn kleine jongen wordt groot!
Meneer hier loopt met zijn bijna 4 nog altijd in 92/98 broekenquote:Op zondag 16 april 2023 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
Sterkte taxibabe ! En wat leuk, Bien!
Hoe passen jullie peuters in broeken nu trouwens? Ik merk dat Bubbles wel is doorgeschoten in de lengte maar dat ze nog wel lekkere vetjes op haar benen heeft en broeken in peutermaten zijn bijna allemaal lang en smal?of ik heb nog niet goed genoeg gezocht
.
Dat is bij Thomas inderdaad ook een probleem, de broeken van de Hema zijn allemaal veel te smal (behalve de bootcut voor meisjesquote:Op zondag 16 april 2023 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
Sterkte taxibabe ! En wat leuk, Bien!
Hoe passen jullie peuters in broeken nu trouwens? Ik merk dat Bubbles wel is doorgeschoten in de lengte maar dat ze nog wel lekkere vetjes op haar benen heeft en broeken in peutermaten zijn bijna allemaal lang en smal?of ik heb nog niet goed genoeg gezocht
.
quote:Op donderdag 13 april 2023 18:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook superlief en fijn dat @:BE meedenkt en tips geeft!![]()
Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je schoonmoeder NicolasJoy. Een lang ziekbed lijkt mij voor kinderen ook een moeilijk iets om te begrijpen. Zeker ook als er een kans is dat een behandeling niet aanslaat.. Ik kan me voorstellen dat het dan zeker voor de oudste beangstigend kan zijn. Hopen dat ze het snel een plekje kan geven en er niet meer zo bang voor is.
Even nog een korte updateMaak je niet druk om je woordkeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry als mijn woordkeuze krom of hard overkomt. Ik kan even niet op de juiste woorden komen't is gewoon een klote situatie..Hoop voor je op een wonder, toch nog, maar vooral ook ergens duidelijkheid hoe of wat verder..
Ga hier ook weer 'ns proberen te opteren om het bed te draaien met de open kant voor.. Met de oudste deden we dat al toen ze nog geen twee jaar oud was. Nu, ruim 2,5, wil m'n vriendin er nog niet aan.quote:Op zondag 16 april 2023 10:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ging verrassend goed! Hij had wel drie kwartier extra nodig om in slaap te vallen, hij was zo blij en trots en hyper. Dus we moesten er een paar keer in om hem te kalmeren, haha! Maar hij viel uiteindelijk wel helemaal zelf in slaap. Mijn man maakte hem vanochtend wakker en hij klom er zelf helemaal trots uit!
Hebben hier een maatje 86quote:Op zondag 16 april 2023 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Dat klinkt heerlijk![]()
Mijn peuter zit in broeken maat 110![]()
104 past ook nog.
En wij zweren bij skinny fit met de knoopelastieken op de strakste stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |