quote:Op woensdag 5 april 2023 22:35 schreef June. het volgende:
Hier is het soms ook eigenwijsheid. Hij zegt consequent taatuuu tegen een brandweerauto/ambulance. Hij is 3,5En als ik zeg, nee, dat is toch een ambulance dan zegt ie "Nee mama, geen ambjulansse maat een tatuuuuuuu."
Misschien maak ik ook maar eens een overzicht. En wat zegt je gevoel, gewoon laat met praten of denk je zelf ook dat het meer is dan dat?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:25 schreef SQ het volgende:
Poep en siessuperbelangrijk.
Ik heb van de week weer eens een overzicht gemaakt van goud z'n vocabulaire maar ik kom ook maar tot zo'n 40 woorden nu.
Hij vertelt wel meer, maar ik versta het meeste dus nietvogel had ie vandaag, maar dat klinkt dan dus als "kroro" ofzo, ja dat moet je maar net snappen ook.
Wij mogen over 3 maanden terug naar het cb om te kijken of zijn woordenschat genoeg verbeterd is maar ik vrees er voor. Dan gaan ze daarna waarschijnlijk onderzoeken of hij geen taalontwikkelingsstoornis heeft.
Ah, sneuquote:Op donderdag 6 april 2023 07:02 schreef taxibabe het volgende:
Gooien blijft hier ook nog steeds een dingetje, hij weet heel goed dat hij niet mag gooien met dingen. Het gaat wel steeds beter nu ik de regel heb ingevoerd 1 waarschuwing, gooi je nog een keer dan pak ik het af en dan mag je er voorlopig niet meer mee spelen.
Ik heb een koffie-infuus nodig. Gisteravond zei ik nog dat hij zich ondanks verhoging wel goed leek te voelen. Vannacht heeft hij 2 x zijn bed ondergekotst en 2 x in de emmer. De eerste keer heeft hij half in zijn slaap gekotst, en zat het ook helemaal in zijn haar, dus om 3.00 uur stond hij onder de douche. Nu ligt er een zielig hoopje mens onder een dekentje op de bank televisie te kijken,
Ik denk niet zo snel dat er iets mis is nee. Komt vast goed!quote:Op woensdag 5 april 2023 23:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien maak ik ook maar eens een overzicht. En wat zegt je gevoel, gewoon laat met praten of denk je zelf ook dat het meer is dan dat?
Niks verkeerds gegeten? Wel heel naarquote:Op donderdag 6 april 2023 08:16 schreef taxibabe het volgende:
Pff.. hij houdt helemaal niks binnen, het beetje water en een half beschuitje is er net ook weer uitgekomen. Maar hij heeft niet eens verhoging..
Ze hebben dinsdag paasontbijt op de psz gehad. Dus dat dachten wij misschien ook. Maar voor zover ik weet zijn er geen andere kindjes ziek. Verder heeft hij hetzelfde gegeten als wij. Ik heb net ook even de huisarts gebeld, maar omdat hij afgelopen nacht pas begon met overgeven kan het daar waarschijnlijk niet aan liggen. En ze zei dat buikgriep ook zonder koorts kan zijn. Zijn hoofd voelt wel warm aan, maar rectaal temperaturen komt de thermometer niet hoger dan 37.1quote:Op donderdag 6 april 2023 08:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niks verkeerds gegeten? Wel heel naarSucces!
Net even cb gebeld. Hij stond er al op voor februari, maar door de drukte loopt alles uit. Zelf maar een afspraak gemaakt voor over een maand.
Dat is ook nog wel een idee. Moet ik ff zoeken, volgens mij heb ik nog wel ergens ijsvormpjes.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Arme jongen, veel beterschap!
Heb je ijs vormpjes? Misschien wat water met een smaakje invriezen? En als ijsje aanbieden?
Beterschap! Hij heeft het goed te pakkenquote:Op donderdag 6 april 2023 17:52 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een idee. Moet ik ff zoeken, volgens mij heb ik nog wel ergens ijsvormpjes.
Hij heeft nu wel ook een paar slokjes cola gehad en al een uur niet overgegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:11 schreef taxibabe het volgende:
Ja, hij heeft het echt goed te pakken, zo lamlendig en rustig ken ik hem helemaal niet..
Inderdaad kleine slokjes water, dat gaat dan ff goed en dan komt zo ineens alles er weer uit. Maar fingers crossed, tot nog toe gaat het goed.
Zo lag hij er vanmiddag bij:Ahh. Ze zijn gelukkig heel schattig als ze ziek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het al een ietsje beter gaat.
Fijn dat je peuter weer is goedgekeurd!quote:Op maandag 10 april 2023 18:51 schreef Smart_ass het volgende:
Alles ondertussen weer oké met Thomas, @:taxibabe ?
Nou inderdaad, wat is ORS smerig, want nu heb ik het, gelukkig zonder kotsen.quote:Op maandag 10 april 2023 23:01 schreef pinquit het volgende:
Aquarius of ander isotone sportdrank is in principe hetzelfde als ORS maar dan minder smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |