quote:Op zondag 12 maart 2023 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zien we de Ronde van Drenthe? (Buiten RTV Drenthe)
Mooi gaatje nu.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sprinten met vier in Drenthe waarschijnlijk.
Hij heeft al wel het matje van een echte Hagenees.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Scheveningen wint in Drenthe.
Nu ben ik dan wel benieuwd wie die vrouwen zijn.quote:Over welke wijven hij geneukt heeft, met naam en toenaam. Welke wijven hij nog wil neuken. En welke wijven er voor hem in de rij staan
Geen vrouwen he. WIJVUHquote:Op maandag 13 maart 2023 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu ben ik dan wel benieuwd wie die vrouwen zijn.
Bingo!quote:Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorspelling: de voorlaatste dag wordt een totale ravage van een etappe met een aankomst op de Turini of Couillole. We verneuken de boel grandioos, dan gaan we maar all in ook. De blauwdruk Nice naar Nice over Col d'Eze ligt er al jaren, maar we doen er niets mee.
Dit alternatief is zeker niet onaardig. Niet te lang, klimmen vanuit de start. Het biedt in ieder geval de mogelijkheid voor een alles of niets-aanval.quote:
Behalve de groene truidragerquote:Op maandag 13 maart 2023 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Dan zullen de sprinters waarschijnlijk voor het weekend al wel afstappen met het oog op de Spelen (zoals in PN de meeste sprinters ook niet uitrijden)
Oh, het is eerst de tijdrit inderdaad, in dat geval is er vast genoeg ruimtequote:Op maandag 13 maart 2023 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Behalve de groene truidrager
Het is dan nog 2 weken tot de wegrit toch? De tijdritten zijn in het eerste weekend en de wegritten in het tweede weekend van de spelen dacht ik.
Gezondheidsrisico’s van het sporten met Corona onder de leden misschien? Kwam Sonny Mussolini ook niet net terug van een Corona besmetting? Een andere reden kan ik ook niet meteen bedenkenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Matthews heb corona.
Waarom testen ze nog?
En hij pakt z'n eerste profzege.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WE hebben geschroeid in Taiwan @:mani89
Het broertje van de legende Alfdan De Decker werd vijfde, je zou voor minder.
Het is in ieder geval voldoende om MSR te skippenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Matthews heb corona.
Waarom testen ze nog?
Omdat intensief sporten met de rona volgens mij nog steeds een groter risico op hartproblemen geeft.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Matthews heb corona.
Waarom testen ze nog?
https://as.com/ciclismo/mas_ciclismo/la-incognita-de-ayuso-n/quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.elmundo.es/de(...)1efa0d3678b4576.html
Einde tijdperk Juan Ayuso, begin tijdperk Hector Alvarez. De achillespees gaat nu al van een paar weken naar bijna drie maanden.
Wat treurig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://as.com/ciclismo/mas_ciclismo/la-incognita-de-ayuso-n/
Een paar weken wordt inmiddels al bijna vier maanden. En dat is nog onder het voorbehoud dat hij eerst vier weken normaal traint. Dit komt nooit meer goed.
Net zoals alle andere wielrenners die bij de NOS zitten. Of ze hebben gefaald onder druk of ze hebben doping gebruikt. Of ze zijn voor Ajax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |