Allereerst is BNW geen achterhoek. Het jij, wij, zij moet gewoon stoppen. We zitten hier met heel FOK! op dezelfde server waar gewoon iedereen welkom is.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:13 schreef UncleScorp het volgende:
Het wordt hier tegenwoordig bijna wekelijks neergepend maar niemand heeft er oren naar.
Geef BNW de ruimte om BNW te zijn.
BNW meningen worden in alle andere subfora uitgespuwd en verbannen naar deze achterhoek.
En dat doen bnw’ers dan ook.
Als users uit deze andere subfora dan ook naar hier komen om de boel te verzuren, belachelijk te maken of de arme zieltjes te komen bekeren, moet BNW hen met liefde en respectvol te woord blijven staan, want hier moet de discussie ineens wel kunnen terwijl wij elders uitgekotst worden.
Klopt, daar doe ik nu dan een beroep op.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen wanneer alle drie de partijen ( bnw'ers, critici, staff) verantwoordelijkheid willen nemen voor hun eigen daden komen we misschien nog ergens
De wijzende vinger naar de ander, zonder zelf in de spiegel te kijken, schieten we niets mee op
Dit is een verkeerde aanname, ook hier hebben we de policy na te leven. Voor ongebreidelde haatspraak is geen plaats.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:51 schreef PSVCL het volgende:
Is niet zo lastig toch.Grijp in wanneer iemand oproept tot geweld. En bij persoonlijke aanvallen.
Voor de rest alles toestaan. Daar is bnw voor bedoelt neem ik aan.
Trollen van buitenaf kan je gewoon negeren als je daar last van hebt. Die moet je niet al te serieus nemen joh.
Dat is prima maar klaag dan niet als de sfeer slecht is.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Allereerst is BNW geen achterhoek. Het jij, wij, zij moet gewoon stoppen. We zitten hier met heel FOK! op dezelfde server waar gewoon iedereen welkom is.
Wil je een exclusief groepje en zelf bepalen wie daar toegang heeft kun je beter je heil zoeken op Facebook of Telegram. Hier staat de deur open voor iedereen.
Het lijkt vaak ook meer op debateren dan discussiëren. Maar hier stellen we het fatsoenlijk met elkaar discussiëren op prijs.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:49 schreef Elan het volgende:
Is dat specifiek BNW? Mensen kunnen sowieso amper normaal doen. Kijk maar eens naar FOK! 2006 en nu. De hele insteek is veel meer agressie en het hoogste woord versus tolerantie en iemand aanhoren.
BNW hoeft ook geen bedevaartsoord voor ramptoeristen te zijn waar men zich verkneukelt om het gebekvecht van anderen. Gewoon discussiëren, en graag wat humor terug.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:54 schreef Questular het volgende:
Eens niet alles modden is ook een optie. Ja mensen zijn het niet eens en ja soms gaat het er fel aan toe. Maar alles weghalen helpt al helemaal niet. Genoeg dingen die hier worden neergezet waar ik het niet mee eens ben of andersom. Maar ik zie geen enkele reden om topics te sluiten alles weg te halen en dan weer open te gooien.
Bedoel meningen en standpunten die afwijken van het narratieve.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit is een verkeerde aanname, ook hier hebben we de policy na te leven. Voor ongebreidelde haatspraak is geen plaats.
Het is ook een pleuriszooi op de wereld, des te meer reden om het hier wat gezelliger te maken zodat men hier wat verstrooiing kan zoeken.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:54 schreef Candymannetje het volgende:
Het is ook wel logisch dat BNW veranderd is de afgelopen jaren omdat er nogal wat gebeurd is in de wereld.
Een oorlog in Irak is een ver van ons bed show en wat mij betreft de oorlog in Oekraïne ook maar van de gevolgen hebben we zeker wel last.
En velen zullen ook angst hebben dat het niet bij Oekraïne blijft en zullen daarom proberen mensen te overtuigen dat één blok moeten vormen tegen het boze oosten.
Maar ik vind dat als je niks met complotten en achtergronden hebt dat je niks in BNW te zoeken hebt.
Daar zijn andere subforums voor.
Als ik als voorbeeld OOR mag noemen, daar wordt keurig gemod en alle berichten die er niet thuis horen worden verwijderd.
Waarom kan dat in BNW niet? Omdat hier alles mag?
En ik heb absoluut niks tegen jippie maar een mod die zelf ook fanatiek BNW is zal wel helpen.
Wat is het 'narratieve'? Narratief kan net zo goed betrekking hebben op BNW.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bedoel meningen en standpunten die afwijken van het narratieve.
Wanneer is iets haatspraak?
Precies en dan krijg je een interessante discussie tussen de 2 BNWers.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is ook een pleuriszooi op de wereld, des te meer reden om het hier wat gezelliger te maken zodat men hier wat verstrooiing kan zoeken.
Kun je een voorbeeld geven van een bericht wat volgens jou verwijderd had moeten worden. En wat is fanatiek BNW? Denk niet dat er snel twee BNW'ers zijn te vinden die het op alle 'BNW-issues' met elkaar eens zijn.
In Voetbal hebben ze geloof ik ieder een eigen topic reeks om de wedstrijden en club-aangelegenheden te bespreken, maar dat is volgens mij vrij toegankelijk. En in voetbal-sc wordt er samen gekletst en gelachen.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is prima maar klaag dan niet als de sfeer slecht is.
Feyenoord supporters samen met Ajax supporters in 1 topic gaat ook niet gezellig worden.
Qua haatspraak vind ik het hier wel meevallen.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is het 'narratieve'? Narratief kan net zo goed betrekking hebben op BNW.
Haatspraak is het haten op personen, organisaties etc.
Ik ben bijvoorbeeld fel tegenstander van de lghbt agenda, dat is naar mijn mening een satanisch gedrocht (letterlijk).quote:Op zondag 12 maart 2023 17:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is het 'narratieve'? Narratief kan net zo goed betrekking hebben op BNW.
Haatspraak is het haten op personen, organisaties etc.
Dit klinkt als het weren van bepaalde users, als een user voortdurend grof over de schreef gaat kan een subforumban worden gegeven, maar dat is wel een heel harde maatregel die we liever niet toepassen. En als zo'n bericht wordt verwijderd is dat toch afdoende?quote:Op zondag 12 maart 2023 17:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies en dan krijg je een interessante discussie tussen de 2 BNWers.
Ze zijn het in grote lijnen met elkaar eens maar hebben een discussie over wat details.
Als er dan iemand bij komt die niks met BNW heeft en zich er mee gaat bemoeien krijg je irritatie.
En ik kan geen voorbeeld geven van een bericht wat naar mijn mening verwijderd had moeten worden.
Steeds als ik een melding doe wordt de post keurig verwijderd maar de betreffende user gaat gewoon door.
Zo blijf je bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |