Ze vinden het kennelijk nog niet neoliberaal genoeg gezien de geldschieters van de BBB.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of gewoon lieden die anders tegen zaken aankijken dan de Randstad.
Zou kunnen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze vinden het kennelijk nog niet neoliberaal genoeg gezien de geldschieters van de BBB.
Nieuwsuur lag dwars.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een heel raar tijdstip voor een debat, ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen.
Gezien de versplintering hebben veel mensen 3 dagen vrij genomen om alle programma's door te neuzenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een heel raar tijdstip voor een debat, ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen.
Weekend afsluiten met debatje.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
2u naar teletekst staren is spannenderquote:Op zondag 12 maart 2023 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Kuiken en Klaver is wel een klein horrorduo hoor
Wat bedoel je precies met horrorduo?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Kuiken en Klaver is wel een klein horrorduo hoor
Hun hijgerige, schreeuwerige manier van debatteren, heel veel bewijsdrang waardoor de boodschap ondersneeuwtquote:Op zondag 12 maart 2023 22:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met horrorduo?
Dat is heel goed mogelijk. Praatjes voor de buhne maar ondertussen gewoon het beleid vast houden.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:06 schreef Jeroboam het volgende:
Sinds wanneer is VVD voor innovatie in het stikstofdossier, is dit een strohalm omdat ze bang zijn voor BBB?
Beetje dom dat ze na het Timmermans debacle van vorige keer het dus gewoon nóg een keer doen! Nee, hier heb ik dus niets mee. Ik stem dan ook gewoon weer PvdA. Niet dat ik blij ben met de alliantie met onzin partij GL, maar ik vind het gewoon belangrijk dat het Sociaal-Democratische gedachtegoed weer leidend gaat worden in dit land.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:08 schreef Raw85 het volgende:
De SP begeeft zich imo wel op glad ijs door deepfakes op collega’s los te laten
[ twitter ]
Oef, van die grote gebieden christen extremistische haatenclaves kan ik anders ook niet echt vrolijk worden.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n bizar plaatje.
haatenclaves ja?quote:Op zondag 12 maart 2023 23:38 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Oef, van die grote gebieden christen extremistische haatenclaves kan ik anders ook niet echt vrolijk worden.
Ja! Dit zijn namelijk mensen die werkelijk alleen maar bezig zijn met aan andere mensen opleggen hoe ze moeten leven, want anders... Ik noem dat idd haat enclaves. En hoe gewelddadig ze zijn hebben we tijdens de Corona tijd wel kunnen zien.quote:
Dat zie ik vooral terug bij D66'ers.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja! Dit zijn namelijk mensen die werkelijk alleen maar bezig zijn met aan andere mensen opleggen hoe ze moeten leven, want anders... Ik noem dat idd haat enclaves. En hoe gewelddadig ze zijn hebben we tijdens de Corona tijd wel kunnen zien.
Mwah, dit is wel een aardig en duidelijk grapje met als serieuze boodschap dat uiteindelijk de hele coalitie en de 'constructieve oppositie' Rutte faciliteert en dus eigenlijk Rutte is.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:08 schreef Raw85 het volgende:
De SP begeeft zich imo wel op glad ijs door deepfakes op collega’s los te laten
[ twitter ]
Hoe bedoel je dat, die tikkende tijdbom? Alleen in verkiezingstijd is dat een puntje. Daarbuiten liggen VVD, D66, CDA en links in de praktijk gewoon op één lijn. Al is de motivatie bij elke partij anders. Links wil medemenselijkheid, economisch rechts wil goedkope arbeidskrachten.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Asiel blijft natuurlijk een tikkende tijdbom, maar dat was het nu ook al want ook nu is er een meerderheid over rechts in beide kamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |