abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211441519
Ik houdt zo van deze tijd O+ Vroeg donker en heerlijk de haard aan en dan mag het van mij de hele tijd guur weer zijn. De kerstboom staat bij mij al sinds half oktober en de rest van de shebang te stralen O+

De boodschappenlijstjes zijn al ruime tijd klaar en ben al volop bezig met van alles in te slaan. Heerlijke gerechten maken met die dagen en samen zijn met familie en vrienden O+

Ik heb er weer echt zin in.. het enige wat ik nog mis is de sneeuw, maar wie weet valt er toch nog wat de komende weken *O*
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_211482304
Jeetje de laatste maand alweer, wat gaat de tijd snel.

Aftellen naar 2024 _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211501466
Eerste Advent ~:)

vrijdag 8 december 2023 @ 20:54:05 #104
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_211558483
Eindelijk, de dag is daar dat ik mijn berichten toon op de telefoon weer heb gewijzigd naar de intro van All I want for christmas is you. Alleen maar (lachende) zoekende mensen om me heen :D
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_211570785
*pakt n aansteker*

Tweede Advent ~:) ~:)

pi_211610554
Ik vind het uitkijken naar kerst denk ik leuker dan de kerstdagen zelf. Want tegen die tijd denk ik de hele tijd dat het alweer bijna voorbij is. Het is zo om. Maar bij mij thuis is het heel december kersterig dus ik probeer er nu maar van te genieten. Ben de kerstliedjes al zat ( :@ ) omdat ik die al sinds september bijna elke dag heb geluisterd...zonde.
Anyway, hoeveel dagen nog?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211643232
En we zitten al op Derde Adventsdag ~:) ~:) ~:)

pi_211668388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 20:46 schreef kuolema het volgende:
Ik vind het uitkijken naar kerst denk ik leuker dan de kerstdagen zelf. Want tegen die tijd denk ik de hele tijd dat het alweer bijna voorbij is. Het is zo om. Maar bij mij thuis is het heel december kersterig dus ik probeer er nu maar van te genieten. Ben de kerstliedjes al zat ( :@ ) omdat ik die al sinds september bijna elke dag heb geluisterd...zonde.
Anyway, hoeveel dagen nog?
Dit zou ik ook kunnen hebben gezegd :D ik geniet ook echt van de tijd ervoor. Begin in oktober al met lijstjes voor de cadeautjes en boodschappen te maken en dan het liefst met op de achtergrond kerstmuziek. De dagen zelf zijn ook echt wel heerlijk en gezellig maar in je achterhoofd voel je al dat het bijna weer voorbij is ;(
  Moderator / Colorchick dinsdag 19 december 2023 @ 13:27:26 #110
382129 crew  Donna
pi_211668420
Bijna!!!
  dinsdag 19 december 2023 @ 13:33:52 #111
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211668498
Nog zes dagen *O*
Ik vind het jammer dat wij kerst met familie al op kerstavond vieren, want dan liggen er op de kerstdagen geen cadeautjes meer onder de boom en dat staat zo leeg, alsof kerst al voorbij is :'(
  dinsdag 19 december 2023 @ 13:46:21 #112
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211668630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dit zou ik ook kunnen hebben gezegd :D ik geniet ook echt van de tijd ervoor. Begin in oktober al met lijstjes voor de cadeautjes en boodschappen te maken en dan het liefst met op de achtergrond kerstmuziek. De dagen zelf zijn ook echt wel heerlijk en gezellig maar in je achterhoofd voel je al dat het bijna weer voorbij is ;(
Ik ben dit jaar al in september begonnen met cadeautjes kopen, om spanning in december te voorkomen. Maar dat had ik natuurlijk alsnog :')
Op het laatste moment toch nog dingen veranderen, iets erbij kopen. Het laatste cadeau komt vandaag. Heb twee weken geleden al besloten dat het goed is zo, maar nu is het echt klaar.
  dinsdag 19 december 2023 @ 13:50:20 #113
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211668682
Zie hier de cadeautjes onder de boom:

Het is meer dan het zo lijkt, erachter ligt ook nog wat. Maar het is ook voor acht personen.

Zondag bij mijn moeder leggen we alles bij elkaar en dan is het echt een enorme berg. Daar word ik altijd blij van (oppervlakkig hė?).
pi_211668737
Ik ben onzeker of vijf cadeautjes voor mijn moeder genoeg is. Twee boeken, een telefoonhoesje en twee gehaakte knuffels. Ze had om een knuffel en het hoesje gevraagd, dat heb ik even aangevuld. Alleen naja... kerststress. Ik wil het graag goed doen. En haar kennende is ze er prima blij mee, maar ja... ik ben gewoon onzeker omdat het anders is dan anders
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:19:22 #115
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211669094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben onzeker of vijf cadeautjes voor mijn moeder genoeg is. Twee boeken, een telefoonhoesje en twee gehaakte knuffels. Ze had om een knuffel en het hoesje gevraagd, dat heb ik even aangevuld. Alleen naja... kerststress. Ik wil het graag goed doen. En haar kennende is ze er prima blij mee, maar ja... ik ben gewoon onzeker omdat het anders is dan anders
Vijf cadeaus is echt genoeg! Één cadeau kan ook genoeg zijn, als het maar past bij de persoon aan wie je het geeft en het dus toont dat je erover nagedacht hebt. En dat is het geval, maak ik uit je post op.
Herken het wel hoor, ben elk jaar weer onzeker over of het wel (leuk) genoeg is, zeker bij de mannen want die zijn het moeilijkst om iets voor te vinden. Niet iedereen krijgt evenveel maar dat maakt niet uit.

Wat maakt het anders dan anders?
pi_211669176
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:19 schreef kuolema het volgende:

[..]
Vijf cadeaus is echt genoeg! Één cadeau kan ook genoeg zijn, als het maar past bij de persoon aan wie je het geeft en het dus toont dat je erover nagedacht hebt. En dat is het geval, maak ik uit je post op.
Herken het wel hoor, ben elk jaar weer onzeker over of het wel (leuk) genoeg is, zeker bij de mannen want die zijn het moeilijkst om iets voor te vinden. Niet iedereen krijgt evenveel maar dat maakt niet uit.

Wat maakt het anders dan anders?
Ik denk dat het wel oké is, alleen ze heeft alles al :') dus dat maakt het moeilijk
Het mannenprobleem! Daar kwam ik achter met Sinterklaas (kerst is mijn moeder en ik, verder niemand). Mannen zijn echt lastig met cadeautjes

En gewoon uit mijn structuur, uit mijn ritme, uit mijn huis. Het is echt heel erg leuk, alleen ik gedij het beste op "normaal". Anderzijds maakt kerst het ook wel weer even erg leuk. Uit het keurslijf, lekker lummelen, kletsen, lekkers. Het is in mijn familie geen grote druk
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:30:11 #117
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211669218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel oké is, alleen ze heeft alles al :') dus dat maakt het moeilijk
Het mannenprobleem! Daar kwam ik achter met Sinterklaas (kerst is mijn moeder en ik, verder niemand). Mannen zijn echt lastig met cadeautjes

En gewoon uit mijn structuur, uit mijn ritme, uit mijn huis. Het is echt heel erg leuk, alleen ik gedij het beste op "normaal". Anderzijds maakt kerst het ook wel weer even erg leuk. Uit het keurslijf, lekker lummelen, kletsen, lekkers. Het is in mijn familie geen grote druk
Klinkt alsof het wel leuk kan worden. Hoe lang blijf je bij je moeder?
pi_211669246
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:30 schreef kuolema het volgende:

[..]
Klinkt alsof het wel leuk kan worden. Hoe lang blijf je bij je moeder?
Ik ga zondag heen en tweede kerstdag weer naar huis na het ontbijt
En het wordt ook wel leuk, ik zet altijd beren op de weg
pi_211669469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:46 schreef kuolema het volgende:

[..]
Ik ben dit jaar al in september begonnen met cadeautjes kopen, om spanning in december te voorkomen. Maar dat had ik natuurlijk alsnog :')
Op het laatste moment toch nog dingen veranderen, iets erbij kopen. Het laatste cadeau komt vandaag. Heb twee weken geleden al besloten dat het goed is zo, maar nu is het echt klaar.
Ik ken het.. en elke keer zeg ik nu is het klaar maar dan zie ik weer iets en ach dat kan er nog wel bij :D
pi_211669534
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:50 schreef kuolema het volgende:
Zie hier de cadeautjes onder de boom:
[ link | afbeelding ]
Het is meer dan het zo lijkt, erachter ligt ook nog wat. Maar het is ook voor acht personen.

Zondag bij mijn moeder leggen we alles bij elkaar en dan is het echt een enorme berg. Daar word ik altijd blij van (oppervlakkig hė?).
Is toch heerlijk om cadeautjes te geven ^O^
pi_211669558
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is echt helemaal prima hoor ^O^ vijf cadeautjes is een verwennerij hoor :Y
  dinsdag 19 december 2023 @ 15:08:59 #122
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211669770
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga zondag heen en tweede kerstdag weer naar huis na het ontbijt
En het wordt ook wel leuk, ik zet altijd beren op de weg
Oh, dat is best lang! Ik hoop dat jullie het gezellig gaan hebben.
  dinsdag 19 december 2023 @ 15:09:17 #123
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211669778
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:53 schreef lojanda het volgende:

[..]
Is toch heerlijk om cadeautjes te geven ^O^
Jazeker!
pi_211670162
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat is echt helemaal prima hoor ^O^ vijf cadeautjes is een verwennerij hoor :Y
Ja... denk het ook wel

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:08 schreef kuolema het volgende:

[..]
Oh, dat is best lang! Ik hoop dat jullie het gezellig gaan hebben.
Komt goed. :) Vroeger was ik er vier dagen :P Dus dit is relatief kort
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:43:28 #125
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211670779
Nog maar zeven dagen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')