Dit zou ik ook kunnen hebben gezegdquote:Op woensdag 13 december 2023 20:46 schreef kuolema het volgende:
Ik vind het uitkijken naar kerst denk ik leuker dan de kerstdagen zelf. Want tegen die tijd denk ik de hele tijd dat het alweer bijna voorbij is. Het is zo om. Maar bij mij thuis is het heel december kersterig dus ik probeer er nu maar van te genieten. Ben de kerstliedjes al zat () omdat ik die al sinds september bijna elke dag heb geluisterd...zonde.
Anyway, hoeveel dagen nog?
Ik ben dit jaar al in september begonnen met cadeautjes kopen, om spanning in december te voorkomen. Maar dat had ik natuurlijk alsnogquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit zou ik ook kunnen hebben gezegdik geniet ook echt van de tijd ervoor. Begin in oktober al met lijstjes voor de cadeautjes en boodschappen te maken en dan het liefst met op de achtergrond kerstmuziek. De dagen zelf zijn ook echt wel heerlijk en gezellig maar in je achterhoofd voel je al dat het bijna weer voorbij is
Vijf cadeaus is echt genoeg! Één cadeau kan ook genoeg zijn, als het maar past bij de persoon aan wie je het geeft en het dus toont dat je erover nagedacht hebt. En dat is het geval, maak ik uit je post op.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben onzeker of vijf cadeautjes voor mijn moeder genoeg is. Twee boeken, een telefoonhoesje en twee gehaakte knuffels. Ze had om een knuffel en het hoesje gevraagd, dat heb ik even aangevuld. Alleen naja... kerststress. Ik wil het graag goed doen. En haar kennende is ze er prima blij mee, maar ja... ik ben gewoon onzeker omdat het anders is dan anders
Ik denk dat het wel oké is, alleen ze heeft alles alquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:19 schreef kuolema het volgende:
[..]
Vijf cadeaus is echt genoeg! Één cadeau kan ook genoeg zijn, als het maar past bij de persoon aan wie je het geeft en het dus toont dat je erover nagedacht hebt. En dat is het geval, maak ik uit je post op.
Herken het wel hoor, ben elk jaar weer onzeker over of het wel (leuk) genoeg is, zeker bij de mannen want die zijn het moeilijkst om iets voor te vinden. Niet iedereen krijgt evenveel maar dat maakt niet uit.
Wat maakt het anders dan anders?
Klinkt alsof het wel leuk kan worden. Hoe lang blijf je bij je moeder?quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel oké is, alleen ze heeft alles aldus dat maakt het moeilijk
Het mannenprobleem! Daar kwam ik achter met Sinterklaas (kerst is mijn moeder en ik, verder niemand). Mannen zijn echt lastig met cadeautjes
En gewoon uit mijn structuur, uit mijn ritme, uit mijn huis. Het is echt heel erg leuk, alleen ik gedij het beste op "normaal". Anderzijds maakt kerst het ook wel weer even erg leuk. Uit het keurslijf, lekker lummelen, kletsen, lekkers. Het is in mijn familie geen grote druk
Ik ga zondag heen en tweede kerstdag weer naar huis na het ontbijtquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:30 schreef kuolema het volgende:
[..]
Klinkt alsof het wel leuk kan worden. Hoe lang blijf je bij je moeder?
Ik ken het.. en elke keer zeg ik nu is het klaar maar dan zie ik weer iets en ach dat kan er nog wel bijquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:46 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar al in september begonnen met cadeautjes kopen, om spanning in december te voorkomen. Maar dat had ik natuurlijk alsnog
Op het laatste moment toch nog dingen veranderen, iets erbij kopen. Het laatste cadeau komt vandaag. Heb twee weken geleden al besloten dat het goed is zo, maar nu is het echt klaar.
Is toch heerlijk om cadeautjes te gevenquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:50 schreef kuolema het volgende:
Zie hier de cadeautjes onder de boom:
[ link | afbeelding ]
Het is meer dan het zo lijkt, erachter ligt ook nog wat. Maar het is ook voor acht personen.
Zondag bij mijn moeder leggen we alles bij elkaar en dan is het echt een enorme berg. Daar word ik altijd blij van (oppervlakkig hė?).
Dat is echt helemaal prima hoorquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben onzeker of vijf cadeautjes voor mijn moeder genoeg is. Twee boeken, een telefoonhoesje en twee gehaakte knuffels. Ze had om een knuffel en het hoesje gevraagd, dat heb ik even aangevuld. Alleen naja... kerststress. Ik wil het graag goed doen. En haar kennende is ze er prima blij mee, maar ja... ik ben gewoon onzeker omdat het anders is dan anders
Oh, dat is best lang! Ik hoop dat jullie het gezellig gaan hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga zondag heen en tweede kerstdag weer naar huis na het ontbijt
En het wordt ook wel leuk, ik zet altijd beren op de weg
Jazeker!quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is toch heerlijk om cadeautjes te geven
Ja... denk het ook welquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal prima hoorvijf cadeautjes is een verwennerij hoor
Komt goed.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:08 schreef kuolema het volgende:
[..]
Oh, dat is best lang! Ik hoop dat jullie het gezellig gaan hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |