Ik begrijp je teleurstelling. Maar het is nu eenmaal een feit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:39 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Mensen die zich massaal laten beïnvloeden door een sprookjesboek slim noemen.
Met wat?quote:
Wat is een feit? Dat ik bang ben dat mensen uit islamitische shitholes concurrentie voor mij zouden zijn? Dat is helemaal geen feit. Dat is jouw mening die je op mij projecteert. Als er überhaupt al slimme mensen uit die shitholes zouden komen ben jij het iig niet als je het verschil tussen een mening en een feit niet weet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je teleurstelling. Maar het is nu eenmaal een feit.
Het is een feit dat er aardig wat mensen uit die shitholes komen, of er nog wonen, die slimmer zijn dan jij. Al je overige geraaskal inclusief alternatieve waarheid zal ik laten voor wat het is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:27 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat is een feit? Dat ik bang ben dat mensen uit islamitische shitholes concurrentie voor mij zouden zijn? Dat is helemaal geen feit. Dat is jouw mening die je op mij projecteert. Als er überhaupt al slimme mensen uit die shitholes zouden komen ben jij het iig niet als je het verschil tussen een mening en een feit niet weet.
Maar goed jij komt daar waarschijnlijk niet eens vandaan. Ik schat in dat je ouders of zelfs grootouders uit, ik denk, marokko komen en dat jij ondanks alle kansen die je hier krijgt je liever afzet tegen de maatschappij en je terugtrekt in je achterlijke berbercultuurtje. Veel plezier daarmee! En ja, ook dat is een aanname van mijn kant en geen feit. Maar gezien je posts in andere topics denk ik dat ik aardig dicht bij de waarheid zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |