abonnement Unibet Coolblue
pi_208341187
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 07:08 schreef Questular het volgende:

[..]
Vallen de mensen die een vaccinatie hebben gehad al met de bosjes om trouwens? Hier in mijn omgeving nog niet maar ik zal vast geluk hebben.
Dat duurt nog 15 jaar.
Was eerst 2 jaar, maar die zijn bijna voorbij.
pi_208341609
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2023 10:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Je weet dat er bijzonder veel mensen op de IC hebben gelegen in april / mei 2020? Veel meer dan er ooit met griep op de IC hebben gelegen (en dat terwijl er zelfs maatregelen waren)…
Nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Ze hebben bijna over alles gelogen, waarom zou dit waar zijn?
Denk eerder dat het beeldvorming was om de angst erin te houden. Niet de werkelijkheid.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 11:25:51 #28
485843 crew  Jippie
pi_208341644
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Ze hebben bijna over alles gelogen, waarom zou dit waar zijn?
Denk eerder dat het beeldvorming was om de angst erin te houden. Niet de werkelijkheid.
Heb je een andere TT, want 'liever dood dan slaaf' heeft niets met covid van doen, dus verwijderd.
  zondag 12 maart 2023 @ 11:27:03 #29
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208341654
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Jeetie, hier valt niet tegen op de discussiëren. Jij gelooft dus niet dat er 1100+ mensen met corona op de IC lagen tijdens de piek van de eerste golf?
pi_208341758
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb je een andere TT, want 'liever dood dan slaaf' heeft niets met covid van doen, dus verwijderd.
Censuur viert hoogtij in BNW... nu zelfs TTs
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208341783
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doe maar iets, of niets :)
pi_208341788
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Jeetie, hier valt niet tegen op de discussiëren. Jij gelooft dus niet dat er 1100+ mensen met corona op de IC lagen tijdens de piek van de eerste golf?
Nee :)
pi_208342296
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee :)
Goed onderbouwd ook.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 12:54:47 #34
485843 crew  Jippie
pi_208342456
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Censuur viert hoogtij in BNW... nu zelfs TTs
:')
Stel je niet zo aan, je weet niet eens wat censuur is. Ga maar een maandje in Noord-Korea wonen, daar weten ze wat censuur inhoudt.
  zondag 12 maart 2023 @ 13:06:50 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208342573
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan, je weet niet eens wat censuur is. Ga maar een maandje in Noord-Korea wonen, daar weten ze wat censuur inhoudt.
Wat een kortzichtig antwoord ofwel een dooddoener.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208342587
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ach … :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208342960
quote:

[..]
Past dus prima hier.
pi_208342975
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach … :')
Jij hebt overduidelijk zo een hekel aan het beleid hier dat ik niet snap wat je hier nog doet. Waarom doe je jezelf dit aan?
pi_208343114
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:34 schreef Questular het volgende:

[..]
Goed onderbouwd ook.
Thanks
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 13:53:06 #40
485843 crew  Jippie
pi_208343279
quote:

[..]
Censuur volgens Amnesty International

Censuur betekent tegenwoordig ‘het toezicht van een wereldlijke of kerkelijke overheid op uitingen in woord en geschrift die haar onwelgevallig zouden zijn.’

Meestal wordt preventieve censuur bedoeld: het verbieden van uitlatingen en afbeeldingen voordat ze, bijvoorbeeld in druk, publiek worden gemaakt.

Het woord is afgeleid van het Latijnse ‘census’. In Rome was dat het toezicht op de heffing van belastingen (vandaar het Nederlandse woord cijns) en op de goede zeden. In 1559 stelde paus Paulus IV de Index in, een lijst van verboden boeken (er waren onder meer zestig verschillende uitgaven van de bijbel verboden) die geregeld werd bijgewerkt. De Index werd pas in 1966 opgeheven. In Nederland en België bepaalt de grondwet dat niemand voorafgaand verlof nodig heeft om door middel van de drukpers ideeën te openbaren. Censuur achteraf, bijvoorbeeld het verbieden van een artikel waarin beledigingen of militaire geheimen zijn vervat, is wel mogelijk.
Middelen van censuur

Uit Amnesty-rapporten blijkt dat overheden een scala van middelen van censuur gebruiken, zoals:

– Het schrappen in publicaties;
– Het verbieden van uitzendingen en publicaties;
– Het onmogelijk maken om informanten te spreken of documentatie in te zien;
– De toegang tot papierleveranties, radiostations, uitzendtijd en dergelijke onmogelijk maken;
– Intimidatie, arrestatie of moordaanslagen gericht op journalisten of hun informanten;
– Willekeurige en vage wetgeving waardoor een algemeen klimaat van angst en zelfcensuur ontstaat;
– Het aanklagen op (valse of ongegronde) beschuldiging van obsceniteit, blasfemie of openbaarmaking van staatsgeheimen.

Nogmaals, weet waarover je het hebt
pi_208343590
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:34 schreef Questular het volgende:

[..]
Jij hebt overduidelijk zo een hekel aan het beleid hier dat ik niet snap wat je hier nog doet. Waarom doe je jezelf dit aan?
En jij bent :?
  zondag 12 maart 2023 @ 14:18:44 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208343631
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Censuur volgens Amnesty International

Censuur betekent tegenwoordig ‘het toezicht van een wereldlijke of kerkelijke overheid op uitingen in woord en geschrift die haar onwelgevallig zouden zijn.’

Meestal wordt preventieve censuur bedoeld: het verbieden van uitlatingen en afbeeldingen voordat ze, bijvoorbeeld in druk, publiek worden gemaakt.

Het woord is afgeleid van het Latijnse ‘census’. In Rome was dat het toezicht op de heffing van belastingen (vandaar het Nederlandse woord cijns) en op de goede zeden. In 1559 stelde paus Paulus IV de Index in, een lijst van verboden boeken (er waren onder meer zestig verschillende uitgaven van de bijbel verboden) die geregeld werd bijgewerkt. De Index werd pas in 1966 opgeheven. In Nederland en België bepaalt de grondwet dat niemand voorafgaand verlof nodig heeft om door middel van de drukpers ideeën te openbaren. Censuur achteraf, bijvoorbeeld het verbieden van een artikel waarin beledigingen of militaire geheimen zijn vervat, is wel mogelijk.
Middelen van censuur

Uit Amnesty-rapporten blijkt dat overheden een scala van middelen van censuur gebruiken, zoals:

– Het schrappen in publicaties;
– Het verbieden van uitzendingen en publicaties;
– Het onmogelijk maken om informanten te spreken of documentatie in te zien;
– De toegang tot papierleveranties, radiostations, uitzendtijd en dergelijke onmogelijk maken;
– Intimidatie, arrestatie of moordaanslagen gericht op journalisten of hun informanten;
– Willekeurige en vage wetgeving waardoor een algemeen klimaat van angst en zelfcensuur ontstaat;
– Het aanklagen op (valse of ongegronde) beschuldiging van obsceniteit, blasfemie of openbaarmaking van staatsgeheimen.

Nogmaals, weet waarover je het hebt
:{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 14:20:10 #43
485843 crew  Jippie
pi_208343656
Tijdelijk op slot tbv moderatie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')