abonnement Unibet Coolblue
pi_208334609
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact

Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBENVLOEDING.
n besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
twitter

The show must go on folks!

twitter

pi_208334754
Is het trouwens toeval nu in het buitenland het kaartenhuis in elkaar lijkt te zakken (https://12ft.io/proxy?q=h(...)uct-public-office%2F) dat in Nederland opeens alle maatregelen van tafel zijn en Covid slechts nog als een griepje wordt aangemerkt?
pi_208336261
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Bananenbennie het volgende:
Is het trouwens toeval nu in het buitenland het kaartenhuis in elkaar lijkt te zakken (https://12ft.io/proxy?q=h(...)uct-public-office%2F) dat in Nederland opeens alle maatregelen van tafel zijn en Covid slechts nog als een griepje wordt aangemerkt?
En dat terwijl het altijd al de griep was , maar dan onder een andere naam.
Wat zijn ¨we¨ toch belazerd door die ratten.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 22:59:10 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208336689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Maar de maatregelen zouden toch nooit meer weggaan???
pi_208336706
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Was een testfase voor de volgende grote ¨pandemie¨
pi_208337380
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 23:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Was een testfase voor de volgende grote ¨pandemie¨
Dat denk ik ook :Y En test was geslaagd
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208337632
quote:

[..]
Mede dankzij de weerstand vanuit de samenleving is dit niet gelukt. Je mag de wappies dus wel dankbaar zijn. Verder was het natuurlijk een gehoorzaamheidstraining en er zijn weer een hoop vrijheidsbeperkende wetten doorheen geduwd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bananenbennie op 12-03-2023 00:25:25 ]
pi_208338589
quote:

[..]
Oh, daar geven ze wel een draai aan dat dankzij hun weerstand de maatregelen zijn verdwenen...
pi_208338603
quote:

[..]
Nee, griep is influenza, Covid is corona.

Daarnaast zou een influenza uitbraak die vergelijkbaar is met Covid hetzelfde effect hebben gehad.
pi_208338634
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Bananenbennie het volgende:
Nee, ten eerste is het niet 'opeens van tafel ', de maatregelen zijn allang afgebouwd en nu is het laatste stukje opgeheven, en dat is omdat covid al geruime tijd net voor een zorginfarct zorgt.
Dus kunnen we eindelijk dat hoofdstuk afsluiten.
Nu zie je dat men gaat terugkijken en de balans gaat opmaken, en daar gaat dat artikel in feite ook over.
pi_208338760
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 01:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, griep is influenza, Covid is corona.

Daarnaast zou een influenza uitbraak die vergelijkbaar is met Covid hetzelfde effect hebben gehad.
Je bent weer aan het toveren met woorden.

De ¨pandemie¨ diende andere agenda's. Het was een smokescreen.
pi_208338815
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 01:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nu zie je dat men gaat terugkijken en de balans gaat opmaken, en daar gaat dat artikel in feite ook over.
Daar gaat dat artikel helemaal niet over:

quote:
Matt Hancock should be arrested for wilful misconduct in public office. The slithy tove can – and must – be dragged before a Select Committee and made to answer for his actions and the vast hurt they have caused
Gaat over de Britse Hugo de Jonge die gearresteerd zou moeten worden, aldus de Daily Telegraph (wat niet de reputatie heeft n of ander flutblaadje te zijn). Dat klinkt niet echt als de balans opmaken. Of mis ik iets?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bananenbennie op 12-03-2023 02:06:33 ]
pi_208338959
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 01:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Je bent weer aan het toveren met woorden.

De ¨pandemie¨ diende andere agenda's. Het was een smokescreen.
Is prima, dat maakt niet dat Covid influenza is, of dat een griep pandemie anders had verlopen.
pi_208338964
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 02:00 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Daar gaat dat artikel helemaal niet over:
[..]
Gaat over de Britse Hugo de Jonge die gearresteerd zou moeten worden, aldus de Daily Telegraph (wat niet de reputatie heeft n of ander flutblaadje te zijn). Dat klinkt niet echt als de balans opmaken. Of mis ik iets?
Dat is wel de balans opmaken.

Verder wel mag dat op BNW een msm bericht een zwaardere waarde krijgt toegekend. Maar dat terzijde.
pi_208339060
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 03:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is wel de balans opmaken.

Verder wel mag dat op BNW een msm bericht een zwaardere waarde krijgt toegekend. Maar dat terzijde.
En jij doet net of het de normaalste zaak van de wereld is. Maar dat terzijde. :z
pi_208339124
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 01:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, daar geven ze wel een draai aan dat dankzij hun weerstand de maatregelen zijn verdwenen...
"ze'

Geen idee waarom mensen in BNW zo gerriteerd zijn. We kunnen het samen oplossen!
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

En duidelijk weer dat je je punt niet verduidelijkt als je merkt dat die niet wordt begrepen...

Maar dat is natuurlijk het doel van bnw.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

BNW is te saai denk ik.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

In ieder geval is deze reactie van je in de lijn van BNW ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch val je daar niet over, maar kom je met ongefundeerde beschuldigingen naar mij toe.

En dat is kennelijk wl BNW.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar deze keer wil je het dwangmatig ingespoten krijgen bij elke mens op aarde?
Verantwoord?

Leg jij dan eens uit hoe iemand naar aanleiding van wat ik in deze discussie heb geplaatst tot zo'n conclusie kan komen.

Want kennelijk is dat heel normaal voor BNW.

Hier wordt gewoon mij een statement in de schoenen geschoven.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niet op bnw.
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 18:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Gevalletje vage site met 2 personen die 'eigen onderzoek ' hebben gedaan.
Perfect voor BNW.
En in andere fora wordt er nooit naar BNW verwezen, dat tolereren we niet!
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 06:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

BNW is een deur verder
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bnw geen optie?
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt,
En ik weet nog precies hoe jeweetwel5 er de vorige keer op reageerde.
En dat is een typische reactie die vooral op BNW te vinden is.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar de reactie zal zijn: 'plaatje is leuk'...
Dit soort plaatjes zijn daarom meer voor BNW.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, het onderscheid met dezelfde topic op BNW was soms erg klein.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, daarom is er BNW.
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 21:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Uitgaande dat BNW een normaal forum onderdeel is, dan is verplaatsen naar BNW, totdat is aangetoond dat het inderdaad klopt wat wordt beweerd, toch niet zo vreemd?
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 08:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus er hebben de oorlog in Oekrane uitgelokt, zodat we import van olie en diesel uit Rusland kunnen verbieden, om zo diesel de nek om te draaien.

Klinkt plausibel...
...voor BNW-begrippen.
Echt geen idee wat die mensen toch bedoelen in het feedback topic. :')
pi_208339126
twitter

Even een rondje Twitter voor de liefhebber, die niet druk is met SVB en de komende bank-ellende.
pi_208339128
twitter
pi_208339134
twitter

twitter

Een man mag dromen...
pi_208339146
twitter
pi_208339152
twitter

Naja, hoe kan dat nou? Was het een computervirus?
pi_208339313
quote:

[..]
Vallen de mensen die een vaccinatie hebben gehad al met de bosjes om trouwens? Hier in mijn omgeving nog niet maar ik zal vast geluk hebben.
  zondag 12 maart 2023 @ 08:13:12 #23
68638 Zwansen
pi_208339733
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 07:08 schreef Questular het volgende:

[..]
Vallen de mensen die een vaccinatie hebben gehad al met de bosjes om trouwens? Hier in mijn omgeving nog niet maar ik zal vast geluk hebben.
Hier ook 0. Ik ken ook geen mensen die zelf dan weer mensen kennen met vaccinatieschade. Wel wat treurige verhalen over longcovid trouwens. :{
  zondag 12 maart 2023 @ 10:05:45 #24
68638 Zwansen
pi_208340847
quote:

[..]
Je weet dat er bijzonder veel mensen op de IC hebben gelegen in april / mei 2020? Veel meer dan er ooit met griep op de IC hebben gelegen (en dat terwijl er zelfs maatregelen waren)…
pi_208341030
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 04:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En jij doet net of het de normaalste zaak van de wereld is. Maar dat terzijde. :z
Het is inderdaad vrij normaal dat politici er van langs krijgen.
Zoals in The Telegraph, waar de balans wordt opgemaakt en er flink wordt uitgehaald naar wat de Engelse Hugo wordt genoemd.
pi_208341187
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 07:08 schreef Questular het volgende:

[..]
Dat duurt nog 15 jaar.
Was eerst 2 jaar, maar die zijn bijna voorbij.
pi_208341609
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2023 10:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Je weet dat er bijzonder veel mensen op de IC hebben gelegen in april / mei 2020? Veel meer dan er ooit met griep op de IC hebben gelegen (en dat terwijl er zelfs maatregelen waren)…
Nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Ze hebben bijna over alles gelogen, waarom zou dit waar zijn?
Denk eerder dat het beeldvorming was om de angst erin te houden. Niet de werkelijkheid.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 11:25:51 #28
485843 crew  Jippie
pi_208341644
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Ze hebben bijna over alles gelogen, waarom zou dit waar zijn?
Denk eerder dat het beeldvorming was om de angst erin te houden. Niet de werkelijkheid.
Heb je een andere TT, want 'liever dood dan slaaf' heeft niets met covid van doen, dus verwijderd.
  zondag 12 maart 2023 @ 11:27:03 #29
68638 Zwansen
pi_208341654
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Jeetie, hier valt niet tegen op de discussiren. Jij gelooft dus niet dat er 1100+ mensen met corona op de IC lagen tijdens de piek van de eerste golf?
pi_208341758
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb je een andere TT, want 'liever dood dan slaaf' heeft niets met covid van doen, dus verwijderd.
Censuur viert hoogtij in BNW... nu zelfs TTs
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208341783
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doe maar iets, of niets :)
pi_208341788
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Jeetie, hier valt niet tegen op de discussiren. Jij gelooft dus niet dat er 1100+ mensen met corona op de IC lagen tijdens de piek van de eerste golf?
Nee :)
pi_208342296
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee :)
Goed onderbouwd ook.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 12:54:47 #34
485843 crew  Jippie
pi_208342456
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Censuur viert hoogtij in BNW... nu zelfs TTs
:')
Stel je niet zo aan, je weet niet eens wat censuur is. Ga maar een maandje in Noord-Korea wonen, daar weten ze wat censuur inhoudt.
  zondag 12 maart 2023 @ 13:06:50 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208342573
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan, je weet niet eens wat censuur is. Ga maar een maandje in Noord-Korea wonen, daar weten ze wat censuur inhoudt.
Wat een kortzichtig antwoord ofwel een dooddoener.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208342587
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ach … :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208342960
quote:

[..]
Past dus prima hier.
pi_208342975
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach … :')
Jij hebt overduidelijk zo een hekel aan het beleid hier dat ik niet snap wat je hier nog doet. Waarom doe je jezelf dit aan?
pi_208343114
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:34 schreef Questular het volgende:

[..]
Goed onderbouwd ook.
Thanks
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 13:53:06 #40
485843 crew  Jippie
pi_208343279
quote:

[..]
Censuur volgens Amnesty International

Censuur betekent tegenwoordig ‘het toezicht van een wereldlijke of kerkelijke overheid op uitingen in woord en geschrift die haar onwelgevallig zouden zijn.’

Meestal wordt preventieve censuur bedoeld: het verbieden van uitlatingen en afbeeldingen voordat ze, bijvoorbeeld in druk, publiek worden gemaakt.

Het woord is afgeleid van het Latijnse ‘census’. In Rome was dat het toezicht op de heffing van belastingen (vandaar het Nederlandse woord cijns) en op de goede zeden. In 1559 stelde paus Paulus IV de Index in, een lijst van verboden boeken (er waren onder meer zestig verschillende uitgaven van de bijbel verboden) die geregeld werd bijgewerkt. De Index werd pas in 1966 opgeheven. In Nederland en Belgi bepaalt de grondwet dat niemand voorafgaand verlof nodig heeft om door middel van de drukpers ideen te openbaren. Censuur achteraf, bijvoorbeeld het verbieden van een artikel waarin beledigingen of militaire geheimen zijn vervat, is wel mogelijk.
Middelen van censuur

Uit Amnesty-rapporten blijkt dat overheden een scala van middelen van censuur gebruiken, zoals:

– Het schrappen in publicaties;
– Het verbieden van uitzendingen en publicaties;
– Het onmogelijk maken om informanten te spreken of documentatie in te zien;
– De toegang tot papierleveranties, radiostations, uitzendtijd en dergelijke onmogelijk maken;
– Intimidatie, arrestatie of moordaanslagen gericht op journalisten of hun informanten;
– Willekeurige en vage wetgeving waardoor een algemeen klimaat van angst en zelfcensuur ontstaat;
– Het aanklagen op (valse of ongegronde) beschuldiging van obsceniteit, blasfemie of openbaarmaking van staatsgeheimen.

Nogmaals, weet waarover je het hebt
pi_208343590
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:34 schreef Questular het volgende:

[..]
Jij hebt overduidelijk zo een hekel aan het beleid hier dat ik niet snap wat je hier nog doet. Waarom doe je jezelf dit aan?
En jij bent :?
  zondag 12 maart 2023 @ 14:18:44 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208343631
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Censuur volgens Amnesty International

Censuur betekent tegenwoordig ‘het toezicht van een wereldlijke of kerkelijke overheid op uitingen in woord en geschrift die haar onwelgevallig zouden zijn.’

Meestal wordt preventieve censuur bedoeld: het verbieden van uitlatingen en afbeeldingen voordat ze, bijvoorbeeld in druk, publiek worden gemaakt.

Het woord is afgeleid van het Latijnse ‘census’. In Rome was dat het toezicht op de heffing van belastingen (vandaar het Nederlandse woord cijns) en op de goede zeden. In 1559 stelde paus Paulus IV de Index in, een lijst van verboden boeken (er waren onder meer zestig verschillende uitgaven van de bijbel verboden) die geregeld werd bijgewerkt. De Index werd pas in 1966 opgeheven. In Nederland en Belgi bepaalt de grondwet dat niemand voorafgaand verlof nodig heeft om door middel van de drukpers ideen te openbaren. Censuur achteraf, bijvoorbeeld het verbieden van een artikel waarin beledigingen of militaire geheimen zijn vervat, is wel mogelijk.
Middelen van censuur

Uit Amnesty-rapporten blijkt dat overheden een scala van middelen van censuur gebruiken, zoals:

– Het schrappen in publicaties;
– Het verbieden van uitzendingen en publicaties;
– Het onmogelijk maken om informanten te spreken of documentatie in te zien;
– De toegang tot papierleveranties, radiostations, uitzendtijd en dergelijke onmogelijk maken;
– Intimidatie, arrestatie of moordaanslagen gericht op journalisten of hun informanten;
– Willekeurige en vage wetgeving waardoor een algemeen klimaat van angst en zelfcensuur ontstaat;
– Het aanklagen op (valse of ongegronde) beschuldiging van obsceniteit, blasfemie of openbaarmaking van staatsgeheimen.

Nogmaals, weet waarover je het hebt
:{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 14:20:10 #43
485843 crew  Jippie
pi_208343656
Tijdelijk op slot tbv moderatie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')