Best veel ineens jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:37 schreef Redefine het volgende:
Verder sloegen ze redelijk weinig over. Maar nu gewoon een hele aflevering
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:35 schreef PinkLow het volgende:
Ik zie nu pas de vlinderstropdas van Jurre haha
Jurylid met voorkennis?quote:
Ik wel. Wie had er dan moeten winnen volgens jou?quote:
Exact dit. Opdracht sloeg nergens op. De mol weet in welke envelop de vrijstelling zit etcquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:39 schreef Legoblokje het volgende:
Maar we zien niet hoe hij die foto’s maakt. Ze zijn dus gewoon van tevoren genomen.
Ranomi zelfs in de finale niet. Dat moest toch wel een moment van euforie zijn geweest bij Daniël toen zij hem verdacht.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:40 schreef Moira het volgende:
haha en soyboy die steeds nog steeds niet op Jurre ging inzetten
Ja die wist vanaf toen al dattie de winnaar wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ranomi zelfs in de finale niet. Dat moest toch wel een moment van euforie zijn geweest bij Daniël toen zij hem verdacht.
En Daniël die met hem meeging en nog mensen die dachten dat hij de mol wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:41 schreef Moira het volgende:
Hier ging Soy op het laatst nog letterlijk Jurre zitten verbeteren en nóg niet op 'm inzetten
Haha. Ik ben blijkbaar dus niet zo goed in multitasken.quote:
Gewoon een prima middenmootmol wmbquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Tot nu toe vind ik Jurre een oke mol. Niet slecht maar ook niet goed.
Eens. Waarbij we hem denk ik wel snel zijn vergeten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Tot nu toe vind ik Jurre een oke mol. Niet slecht maar ook niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |