Daarom de aanvulling van underground mensen die wat meer op de hoogte zijn van de talenten in verschillende scenes zoals rap, alt pop, rock etc.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik vind ze juist onbekwaam daarvoor.
Noors (accent?)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom wordt het nou ineens ondertiteld?
Ze spreken (en zijn) Noors.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef GeorgeM het volgende:
Dit zijn Noren toch ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef GeorgeM het volgende:
Het in het voordeel van Loreen dat ze stemmen in leeftijdsgroepen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Dit gaat wel shitloads stemmen krijgen van glibberende tieners.
Ze moeten mij gewoon vragen voor de commissie. Ik zorg wel voor dat het geen NQ wordtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik vind ze juist onbekwaam daarvoor.![]()
Inderdaad, die commissie moet ook niet te groot worden, want dan wordt de kans vooral groter dat je ergens op een compromis uitkomt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom de aanvulling van underground mensen die wat meer op de hoogte zijn van de talenten in verschillende scenes zoals rap, alt pop, rock etc.
Denk dat ze wel zeker een goed oor hebben voor een goed nummer, maar dat met alle meningen samen ze altijd op iets veiligs uitkomen als ze 1 nummer moeten kiezen.
Yup, anders kon het nog close worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Het in het voordeel van Loreen dat ze stemmen in leeftijdsgroepen.
Maar je bent NQquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze moeten mij gewoon vragen voor de commissie. Ik zorg wel voor dat het geen NQ wordt
En het is tactisch vroeg in de show gezet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een accent.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef GeorgeM het volgende:
Als je al 10 jaar vergelijkbare nummers uitkiest dan ben je wat mij betreft ongeschikt om een nationale finale samen te stellen. Die moet divers zijn anders heeft het geen zin. Ik hoef geen 6 shalalie-shalala's om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Onbekwaam is niet het juiste woord, de inzendingen die we de laatste jaren sturen zijn goed genoeg voor de finale. Het is vooral risico dat ontbreekt
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Noors (accent?)
Marcus en Martinus in ieder geval vroeg in de lineup zodat ze geen gevaar voor Loreen vormen.
quote:
Ohquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef Arth_NL het volgende:
Vind die tekst zo afschuwelijk. "Ik kan ademen zonder lucht" Huh?
Hoe gaat dat dan in zijn werk?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
De Wim Hof Methodequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef Arth_NL het volgende:
Dat ze 10 jaar dezelfde nummers uitkiezen, wil niet zeggen dat ze 10 dezelfde nummer zouden uitkiezen voor een nationale finale. Zeker als ze de opdracht krijgen voor diversiteit te zorgen, zijn ze daar zeker toe in staat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef Cirilico het volgende:
Als je al 10 jaar vergelijkbare nummers uitkiest dan ben je wat mij betreft ongeschikt om een nationale finale samen te stellen. Die moet divers zijn anders heeft het geen zin. Ik hoef geen 6 shalalie-shalala's om uit te kiezen.
Is gewoon een slechte pickup line:quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef Arth_NL het volgende:
Werd net netjes in paars ingedeeldquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedere groep deelt zijn eigen 12 punten uit
Hoiquote:
Ik ben al rosaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat er wel duidelijk minder stemmen zijn in de groepen 3-9 jaar en 75 jaar +quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha oke wauw, ben wel heel benieuwd waar die 3 tot 9 jarigen op zouden stemmen. Op deze kleurrijke mannen misschien?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuk in de line-up op een ESF. Masr goed, niet als je wil scoren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel leuk, maar ook niet meer dan dat. Leuk als zomerhitje.
quote:
Dan verschillen wij daarin van mening. Mijn vertrouwen in Cornald wat dat betreft is 0,0.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat ze 10 jaar dezelfde nummers uitkiezen, wil niet zeggen dat ze 10 dezelfde nummer zouden uitkiezen voor een nationale finale. Zeker als ze de opdracht krijgen voor diversiteit te zorgen, zijn ze daar zeker toe in staat.
In de voorronde waren ze fan van het lied dat ging over dronken en high worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Haha oke wauw, ben wel heel benieuwd waar die 3 tot 9 jarigen op zouden stemmen. Op deze kleurrijke mannen misschien?
Hahaha meen je?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
In de voorronde waren ze fan van het lied dat ging over dronken en high worden.
of voor OS als ze die binnen weten te slepenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef usagi414 het volgende:
Als Zweden nog een keer het WK voetbal mag organiseren dan mogen ze Panetoz wel vragen voor het thema nummer.
Wil je mij taggen in het widm topic wanneer ze de bekendmaking gaan doen?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Goed. Ik ga kijken hoe Jurre de boel bedonderd heeft. Ik zet dit op de achtergrond.
Ja, het is al een belachelijk goed nummer, maar ze maken het haar ook niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:38 schreef Zigsky het volgende:
Nog maar eens met meh reageren. Ik snap wel dat Loreen favoriet is.
Ja!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef usagi414 het volgende:
Als Zweden nog een keer het WK voetbal mag organiseren dan mogen ze Panetoz wel vragen voor het thema nummer.
Ze hebben nu nog een babbeltje met de afvallersquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wil je mij taggen in het widm topic wanneer ze de bekendmaking gaan doen?
Oh ja, was dat even vergeten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Kiana die straks nog komt is net 16, je moet ook 16 jaar zijn om mee te mogen doen aan ESF
Ze lijkt een stuk jongerquote:
Sinds Sandra toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Kiana die straks nog komt is net 16, je moet ook 16 jaar zijn om mee te mogen doen aan ESF
Volgens mij wel, en ook al eerder kwamen mensen met echt kleine kinders aanzetten op het podium op ESF.quote:
quote:
Jullie zijn het wel eens.quote:
Nathalie Paques (oid) was 8 geloof ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ook al eerder kwamen mensen met echt kleine kinders aanzetten op het podium op ESF.
Ik dacht dat ze die regel ingesteld hebben sinds Sandra gelogen had over haar leeftijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sandra was zeker niet de jongste ooit op een ESF podium. In de jaren 80 waren er wel meer.
Niet per sé minder dan Duitsland en Australië lijkt me.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel lekker, maar denk echt dat het niet goed zou scoren op ESF.
Wij hebben ook wel veel rock acts dit jaar. Normaal ben ik niet zo van ene rock nummer is er dus alle stemmen gaan gaan naar rocknummer A, maar nu zijn het er wel echt veel. En een deel van de bevolking moet er echt niks van hebben natuurlijk als het al iets harder gaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel lekker, maar denk echt dat het niet goed zou scoren op ESF.
Klopt, die gaan ook niet hoog komen denk ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet per sé minder dan Duitsland en Australië lijkt me.
Nee, ik verwacht daar ook weinig van.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, die gaan ook niet hoog komen denk ik.
Mwah ik zie die nog wel redelijk komen eigenlijk. Ik ken mensen die heel erg fan zijn van Lord of the Lost en die denken oprecht dat LotL ESF gaat winnen. Dat zie ik weer niet. Maar plek 10-15 wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, die gaan ook niet hoog komen denk ik.
Heel erg radio vriendelijke nu-metalish iets jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef Lamballert het volgende:
Heerlijk dit, beetje nu metal? although wel toch poppy refrein. Harde riff tussendoor. Prima.
Denk je?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah ik zie die nog wel redelijk komen eigenlijk. Ik ken mensen die heel erg fan zijn van Lord of the Lost en die denken oprecht dat LotL ESF gaat winnen. Dat zie ik weer niet. Maar plek 10-15 wel.
Nathalie Paque trad in 1989 op, 3 jaar na Sandra. Ze was geboren in 1977quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die regel ingesteld hebben sinds Sandra gelogen had over haar leeftijd.
Wel veel popperiger.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet per sé minder dan Duitsland en Australië lijkt me.
Als ze 24ste worden is dat wel de een na beste resultaat in 8 jaar tijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk je?
Zou mij verbazen eigenlijk als ze in de top 20 komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |