abonnement Unibet Coolblue
pi_208530500
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:13 schreef PluggieOD het volgende:
Er is er geen een die zijn punt normaal naar buiten kan brengen. Dat het nieuws is, is vanwege de impact, afsluiten van een snelweg. Hek kapot knippen bij een vliegveld. Dat soort werk.

Je zou je hooguit af kunnen vragen waarom 100 hippies met kunststof jassen, hippe schoenen en I-phones met Coltan uit Congo nieuws zijn. Geef ze een boete en trap ze het terrein af.

"Hoi mam, het gaat goed hier!" komt net voorbij op de kabouterstream. _O- _O- _O- _O-
Hoi, ik ben veteraan want al gearresteerd voordat ik bij de demonstratie was. Had ik al gezegd dat ik gearresteerd was?
pi_208530506
Niets mis met demonstreren, maar hekken openknippen, snelwegen blokkeren (al dan niet met trekker) hekkies uit de rond tillen niet voldoen aan vorderingen is een no go voor mij... ( o ja en demonstreren tegen zaken die je zelf wel doet is ook hypocriet)

Nu ook op de stream een of andere buitenlandse student die het NL rechtssysteem denkt te weten, donder een end op..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zaterdag 25 maart 2023 @ 13:23:49 #153
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_208530519
"They are opening a new airport, but I do not know where"

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_208534628

Altijd weer een gast die denkt de hele tijd te bepalen wat iemand wel/niet mag zeggen :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 25 maart 2023 @ 20:02:35 #155
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_208534889
Zelfde beeld weer. Demonstrant verft zijn handen zwart "ja het heeft een doel"

Wat voor doel?

"eh ja, dat weet ik niet"

De zaterdagochtendamateurs onder de klimaatwappies.
  zondag 26 maart 2023 @ 13:56:11 #156
3542 Gia
User under construction
pi_208543103
Het kan verkeren:

twitter
pi_208543379
_O- _O- _O- _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208557671
Geweldig zeg. Ik heb eerder in dit topic gezegd wat ik van klimaatgekkies vind en dat leverde een ban voor 1 dag op.
Geheel terecht natuurlijk, alleen werd in de tussentijd nog eens duidelijk hoe knettergek zulke lui zijn.
Op een evenement voor autoliefhebbers zijn tientallen auto's bekrast. Wielmoeren zijn losgedraaid. Water/suiker in de tank gegooid....
https://www.hartvannederl(...)kun-je-zon-evenement

ik vind hier iets van.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 27 maart 2023 @ 18:10:04 #159
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208557709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 20:02 schreef PluggieOD het volgende:
Zelfde beeld weer. Demonstrant verft zijn handen zwart "ja het heeft een doel"

Wat voor doel?

"eh ja, dat weet ik niet"

De zaterdagochtendamateurs onder de klimaatwappies.
Een schreeuw om aandacht van dolende zielen die een apocalyps-syndroom is aangepraat.

Nee, de wereld vergaat niet als die doelen niet worden gehaald.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_208557792
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geweldig zeg. Ik heb eerder in dit topic gezegd wat ik van klimaatgekkies vind en dat leverde een ban voor 1 dag op.
Geheel terecht natuurlijk, alleen werd in de tussentijd nog eens duidelijk hoe knettergek zulke lui zijn.
Op een evenement voor autoliefhebbers zijn tientallen auto's bekrast. Wielmoeren zijn losgedraaid. Water/suiker in de tank gegooid....
https://www.hartvannederl(...)kun-je-zon-evenement

ik vind hier iets van.
Wat hebben "klimaatgekkies" met die gesloopte auto's te maken dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208557854
quote:
5s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat hebben "klimaatgekkies" met die gesloopte auto's te maken dan?
Uiteraard is het mogelijk dat er iemand zonder enig motief rondgelopen heeft en met een andere reden de wielmoeren heeft losgedraaid. Die kans acht ik klein, maar toch is je vraag terecht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 30 maart 2023 @ 16:53:44 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208592715
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Er liggen nu weer wat ER figuren in de hal van het Amsterdams gemeentehuis.
De Amstel is dichtbij…

https://www.at5.nl/artike(...)n-voorlopig-niet-weg
lekker laten liggen niks mee doen
pi_208592794
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Er liggen nu weer wat ER figuren in de hal van het Amsterdams gemeentehuis.
De Amstel is dichtbij…

https://www.at5.nl/artike(...)n-voorlopig-niet-weg
quote:
"Er is grof geschut nodig om ons los te krijgen"
~O>
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208620404
Klimaatactivisten gieten zwarte verf in fontein bij Spaanse Trappen in Rome
https://nos.nl/l/2469746
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208620527
Maandag gaan klimaatgekkies de ingang van Tatasteel blokkeren. Interessant, de werknemers stellen het namelijk niet zo op prijs. In een appgroep is een werknemer daar vrij duidelijk over. "gelijk de oven in" (Dit is niet mijn visie, het is een citaat uit het bericht)

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230401_69043500

quote:
‘Arbeit macht frei.’ Radicale taal in whatsappgroep ondernemingsraad van Tata richting milieuactivisten die fabriek willen blokkeren
De aan Extinction Rebellion verwante actiegroep Kappen met Kolen gaat maandag een poort van Tata Steel tijdelijk blokkeren. In een whatsappgroep van een deel-ondernemingsraad van het bedrijf wordt hierop met ferme uitspraken gereageerd.
Tientallen leden van Kappen met Kolen willen maandag een ‘die-in’ houden bij de toegangpoort van Tata door als ‘lijken’ op de grond te gaan liggen. Dit tot ergernis van werknemers van het bedrijf, onder wie vice-voorzitter Gerrit Idema van de centrale ondernemingsraad.

In een whatsapp-groep waarin de leden van de deel-ondernemingsraad Operations van Tata Steel berichten met elkaar delen, wordt laatdunkend op de voorgenomen actie gereageerd. Screenshots van de onderlinge communicatie zijn in bezit van deze krant.

’Gelijk de oven in’

Als een werknemer in de appgroep het nieuwsbericht van NH Nieuws deelt met de kop ‘Tientallen 'dode' mensen liggen maandag voor de deur van Tata Steel’, reageert Idema: ‘Gelijk de oven in dan gaat het niet stinken.’

Een ander lid van de ondernemingsraad typt: ‘Arbeit macht Frei wou ik erbij zetten als hint.’ Terwijl weer een ander OR-lid zich afvraagt: ‘Hebben wij die kist nog ergens liggen die we hebben gebruikt met de stakingen? Kunnen we ze gelijk wegdragen’, met toevoeging van smileys en een plaatje van een lijkkist.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_208641169
Tientallen activisten bij Tata Steel in IJmuiden, daags na uitlekken gesprekken
https://nos.nl/artikel/24(...)uitlekken-gesprekken

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208641328
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Aether het volgende:
Tientallen activisten bij Tata Steel in IJmuiden, daags na uitlekken gesprekken
https://nos.nl/artikel/24(...)uitlekken-gesprekken

[ afbeelding ]
Dit ook :')
quote:
'Bewust weg van escalatie gekozen'
De centrale ondernemingsraad van Tata Steel vindt het "kwalijk" dat screenshots van gesprekken op WhatsApp en Facebook zijn gelekt naar de pers, in plaats van de uitingen eerst intern te bespreken.
Dus niet de berichten op WA en FB zijn het probleem, maar het echte probleem is dat ze zijn uitgelekt :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208744294
quote:
Italië wil met torenhoge boetes harder optreden tegen besmeuren monumenten
https://nos.nl/artikel/24(...)besmeuren-monumenten

De Italiaanse regering is van plan vandalisme van monumenten en kunstobjecten harder te bestraffen. Op die overtreding zouden boetes van tussen de 10.000 en 60.000 euro moeten staan, vindt minister Sangiuliano van Cultuur. Daarom heeft hij een wetsvoorstel ingediend.

Aanleiding voor de strengere straffen zijn de recente acties van klimaatactivisten. Begin deze maand goten ze een zwarte vloeistof in de Barcaccia-fontein aan de beroemde Spaanse Trappen in Rome. Eind vorige maand besmeurden activisten de gevel van het Palazzo Vecchio in Florence met oranje verf.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208744353
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2023 08:10 schreef Aether het volgende:

[..]

tel uit je winst
pi_208744622
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2023 08:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]
tel uit je winst
Hogere boetes op milieuvervuiling zou veel meer opleveren ipv die enkele ER radicaal aan te pakken. Tel uit de maatschappelijke winst. :P
pi_208744676
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hogere boetes op milieuvervuiling zou veel meer opleveren ipv die enkele ER radicaal aan te pakken. Tel uit de maatschappelijke winst. :P
be careful what you wish for
  woensdag 12 april 2023 @ 09:06:36 #173
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208744687
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2023 08:10 schreef Aether het volgende:

[..]

Daar mag best een paar jaar cel bij.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208752117
Waarom is dat in Nederland niet het geval?
De tunnelbak van de A12 is tweemaal volgespoten met graffiti door die malloten. Factuurtje naar die stichting, en anders naar de Postcodeloterij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_208809576
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')