abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208466040
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 13:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat geeft ze het ook niet, maar het land was sowieso al vaag gesplitst met pro oekraine en pro russische inwoners en steden/gebieden.
Maar dat heb je in heel veel landen.

quote:
Ik snap ook wel weer dat de Russen deze steden willen behouden,
Nou, behouden is een verkeerd woord. Ze pakken het af.

quote:
maar wat USA/EU/Oekraine willen is langs de grens van Rusland beetje populair lopen doen.
In welk opzicht?
Volgens mij was het juist Rusland die troepen opbouwde aan de Oekraïense grens en niet andersom.

quote:
Uiteindelijk is het een globalistische greep om naast van Oekraine een EU land te maken ook dus over tal van jaren Rusland kunnen verwelkomen.

Waarschijnlijk is het plan om over de wereld allemaal dezelfde digitale currency te gebruiken, net zoals in Nigeria op dit moment al wordt uitgerold en je maar een beperkt aantal cash withdrawels mag doen.

In dit tijdperk kan je nieuws "creëren" Want ja wij kunnen het ook niet controleren aan het front en tevens maar paar gekozen journalisten die mogen rapporteren over de oorlog.
Zoals eerder gezegd, als USA nu een dirty bomb op Oekraine zou gooien zal iedereen naar Putin wijzen.

Putin kan alleen maar verliezen tegen de westerse wereld en hen propaganda machine. Totdat hij het echt zat is van waar het westen hem allemaal van beticht en misschien wel overgaat tot rampzalige acties.
Dat we alleen informatie van gekozen journalisten kunnen ontvangen onderschrijf ik niet.
Uiteraard horen we niet alles, maar zeker in 2023 hebben we veel meer mogelijkheden tot informatie dan vroeger, incl social media en tg groepen van lokale mensen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 20 maart 2023 @ 20:39:17 #127
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208471780
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 12:37 schreef Questular het volgende:
Het continu opschuiven van de NATO grens tegen de afspraken met Rusland in zal vast niet hebben geholpen.
Ik weet niet precies wat de afspraken waren..maar ik geloof wel dat ze gemaakt zijn.

Probleem is echter dat er twee a drie partijen (eu/navo en Rusland) over de hoofden van andere landen afspraken hebben gemaakt, landen die achteraf gezien zelf wel bij de eu en nato wilden.

En dat is een hele lastige.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208472070
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat de afspraken waren..maar ik geloof wel dat ze gemaakt zijn.

Probleem is echter dat er twee a drie partijen (eu/navo en Rusland) over de hoofden van andere landen afspraken hebben gemaakt, landen die achteraf gezien zelf wel bij de eu en nato wilden.

En dat is een hele lastige.
Er zijn geen afspraken tussen Navo en Rusland over de 'grenzen' of uitbreiding van de Navo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 20 maart 2023 @ 21:00:57 #129
pi_208472133
quote:
2s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er zijn geen afspraken tussen Navo en Rusland over de 'grenzen' of uitbreiding van de Navo.
I stand corrected.

Ik meen wel gelezen te hebben dat ze zijn gemaakt maar dat is dan #fakenews
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208472224
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
I stand corrected.

Ergens eind jaren 80 heeft een Amerikaanse diplomaat wat geroepen tijdens onderhandelingen, maar daarvan staat niks op papier en er is dus ook niks ondertekend. Bovendien zou die afspraak, in de hypothetische sotuatie dat de afspraak ook daadwerkelijk gemaakt zou zijn, met de USSR zijn gemaakt, wat een land is dat niet meer bestaat.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 20 maart 2023 @ 21:10:04 #131
pi_208472282
quote:
2s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ergens eind jaren 80 heeft een Amerikaanse diplomaat wat geroepen tijdens onderhandelingen, maar daarvan staat niks op papier en er is dus ook niks ondertekend. Bovendien zou die afspraak, in de hypothetische sotuatie dat de afspraak ook daadwerkelijk gemaakt zou zijn, met de USSR zijn gemaakt, wat een land is dat niet meer bestaat.
Zelfs al zou die afspraak zijn gemaakt is dat geen enkele reden om een land binnen te vallen.

Maar, ook hier, zelfs als die afspraak was gemaakt is dat imo niet de reden van de invasie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Straatcommando. op 20-03-2023 21:16:45 ]
pi_208472508
Een reden voor de invasie kan zijn dat de invloed van de VS te dicht bij Rusland kwam.
De Krim is van grote strategische waarde voor Rusland, dus dat kon zeker geen EU/NAVO gebied worden.
En verdere Amerikaanse bemoeienis in Oekraïne kan de reden geweest zijn waarom Poetin het weer probeerde in te lijven.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:49:51 #133
381159 crew  loveyoulongtime
liefde is warmer dan haat
pi_208472898
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:20 schreef Wantie het volgende:
Een reden voor de invasie kan zijn dat de invloed van de VS te dicht bij Rusland kwam.
De Krim is van grote strategische waarde voor Rusland, dus dat kon zeker geen EU/NAVO gebied worden.
En verdere Amerikaanse bemoeienis in Oekraïne kan de reden geweest zijn waarom Poetin het weer probeerde in te lijven.
Eigenlijk negeer ik jouw posts, maar je kunt hier wel een punt hebben... Een punt dat ik en anderen hier een jaar geleden al aangeven hebben.

Dus misschien dat wij ooit het nog eens ergens over zijn gab, en zullen we dan maar akkoord gaan dat we hopen dat deze bloedvergieten snel stoppen?
  maandag 20 maart 2023 @ 22:08:15 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208473150
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
I stand corrected.

Ze zijn mondeling afgesproken nooit op papier gezet.

Wat wel op papier staat is dat er een onderlinge afspraak was tussen VN Oekraïene en Rusland dat Rusland de soevereiniteit van Oekraïne zou waarborgen.

Dus maakt niet uit wat er op papier staat Rusland veegt zijn reet zelf al af met gemaakte afspraken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 20 maart 2023 @ 22:10:36 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208473182
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:20 schreef Wantie het volgende:
Er zijn zoveel redenen waarom, de gene die eerlijk antwoord kan geven geeft alleen leugens, want de reden waarom is nogal gewijzigd sinds begin.
  maandag 20 maart 2023 @ 22:13:20 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208473221
Om het idee dubbelgangers van Poetin nog even aan te dikken, zie link.
https://9gag.com/gag/aMEB8oA?ref=android

Wat denken jullie?
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 22:24:41 #137
pi_208473351
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:13 schreef theguyver het volgende:
Om het idee dubbelgangers van Poetin nog even aan te dikken, zie link.
https://9gag.com/gag/aMEB8oA?ref=android

Wat denken jullie?
Die zijn er van Biden ook... Kom Guyvie. Het is ook net maar wat je wil geloven. En daar loopt momenteel juist veel mank denk ik. Teveel propaganda van alle kanten. En wij praten erover hier, maar talloze jonge mensen sterven daar.. Misschien moeten we dat ook allemaal even beseffen. Dat zijn mensen aan beide kanten die dit ook niet gewild hebben (afgezien van een aantal Wagner gekken). Dat zijn mensen als wij... En Misschien moeten we die kant eens meer gaan belichten. De mensen die vechten aan beide kanten. Dat zijn de echte slachtoffers samen met de mensen die sterven door bombardementen. Niet de Idioten die ze naar het front sturen, die zitten er lekker warm bij.
  maandag 20 maart 2023 @ 22:42:56 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208473544
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die zijn er van Biden ook... Kom Guyvie. Het is ook net maar wat je wil geloven. En daar loopt momenteel juist veel mank denk ik. Teveel propaganda van alle kanten. En wij praten erover hier, maar talloze jonge mensen sterven daar.. Misschien moeten we dat ook allemaal even beseffen. Dat zijn mensen aan beide kanten die dit ook niet gewild hebben (afgezien van een aantal Wagner gekken). Dat zijn mensen als wij... En Misschien moeten we die kant eens meer gaan belichten. De mensen die vechten aan beide kanten. Dat zijn de echte slachtoffers samen met de mensen die sterven door bombardementen. Niet de Idioten die ze naar het front sturen, die zitten er lekker warm bij.
En wat denk je dat als er nu op papier word gezet dat Rusland stopt?

Dat het daadwerkelijk stopt?

Hint zie Georgië en Tsjetsjenië, waarbij Rusland ook stopte en paar jaar later nogmaals met een groter leger op de proppen kwam.

Ondertussen ex president Medvedev.

Russische ex-president dreigt rechters ICC in Den Haag met raket: ‘Houd de lucht maar goed in de gaten’
De Russische ex-president Dmitri Medvedev heeft maandag in een bericht op Telegram gezegd dat het besluit van het Internationaal Strafhof in Den Haag (ICC), om een arrestatiebevel uit te vaardigen tegen de huidige Russische president Vladimir Poetin, verschrikkelijke gevolgen zal hebben voor het internationaal recht. Ook dreigt hij de rechters met het afschieten van een hypersonische raket op het strafhof: ‘Houd de lucht maar goed in de gaten

https://www.ad.nl/buitenl(...)n-de-gaten~a9635967/

Over de dubbelganger, als je plaatje bekijkt is er daadwerkelijk wat verschil te zien, zou er op neer komen dat Poetin gewoon nog vrolijk in zijn bunker zou zitten in Moskou.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 22:46:31 #139
pi_208473575
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
En wat denk je dat als er nu op papier word gezet dat Rusland stopt?

Dat het daadwerkelijk stopt?

Hint zie Georgië en Tsjetsjenië, waarbij Rusland ook stopte en paar jaar later nogmaals met een groter leger op de proppen kwam.

Ondertussen ex president Medvedev.

Russische ex-president dreigt rechters ICC in Den Haag met raket: ‘Houd de lucht maar goed in de gaten’
De Russische ex-president Dmitri Medvedev heeft maandag in een bericht op Telegram gezegd dat het besluit van het Internationaal Strafhof in Den Haag (ICC), om een arrestatiebevel uit te vaardigen tegen de huidige Russische president Vladimir Poetin, verschrikkelijke gevolgen zal hebben voor het internationaal recht. Ook dreigt hij de rechters met het afschieten van een hypersonische raket op het strafhof: ‘Houd de lucht maar goed in de gaten

https://www.ad.nl/buitenl(...)n-de-gaten~a9635967/
Komop, een Rusland, Amerika en China die het ICC niet accepteren. Wat voor waarde heeft het ICC dan? Niks dus, dus ook grootspraak vanuit Rusland zal niks veranderen daarin.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 22:54:51 #140
pi_208473626
Het ICC is leuk in de marge, zo lang de grootmachten er buiten blijven. Laat ons lekker aanmodderen, zij beslissen wel.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 02:45:04 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208474370
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Komop, een Rusland, Amerika en China die het ICC niet accepteren. Wat voor waarde heeft het ICC dan? Niks dus, dus ook grootspraak vanuit Rusland zal niks veranderen daarin.
Wanneer heeft een Amerikaans politicus verkondigd dat ze den Haag met raketten gaan bestoken?

quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het ICC is leuk in de marge, zo lang de grootmachten er buiten blijven. Laat ons lekker aanmodderen, zij beslissen wel.
China bemoeit zich niet in het zaakje.. althans ze houden zich er behoorlijk buiten
Rusland is de agressor in dit verhaal.

Dus dan blijft de VS over.

De VS besloot niet om aan te vallen of besloot dat Oekraïne terug moest vechten.

Leuk dat je de VS er bij haalt maar wat voor invloed had de VS bij de oorzaak van dit conflict?

Want, het kan aan mij liggen maar Oekraïne wou zelf westerse banden zie de hele politieke gebeurtenissen van het land vanaf ongeveer 2012.

Graag beetje onderbouwen aub.
Thx

Oh en de reden waarom het internationale Gerechtshof dit heeft besloten is een moraal boost voor Oekraïne, ze weten zelf ook wel dat Poetin er nooit gaat komen maar het gaat om het bericht zelf.

Btw er zijn ook zat Amerikanen die ik graag in dat gerechtshof zie maar dat is een ander verhaal.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:28:46 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208482959
Putin lauds Chinese peace roadmap for Ukraine
Published: 21 Mar 2023 | 15:58 GMT
It can be implemented only when West and Kiev are “ready” for it, Russian president said after talks with his Chinese counterpart

Bron: RT
  donderdag 23 maart 2023 @ 06:08:50 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208502178
pi_208502677
quote:
Hij geeft wel toe dat Oekraïne volgens Rusland geen soeverein land is.

Special military operation

War, war,

You don't have to repeat that.

I think I do...

Heftig interview, en heftig om te zien welke argumenten de Russische ambassadeur gebruikt en waar we diezelfde argumenten ook tegenkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Wantie op 23-03-2023 08:25:31 ]
  donderdag 23 maart 2023 @ 12:12:31 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208505046
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 08:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij geeft wel toe dat Oekraïne volgens Rusland geen soeverein land is.

Special military operation

War, war,

You don't have to repeat that.

I think I do...

Heftig interview, en heftig om te zien welke argumenten de Russische ambassadeur gebruikt en waar we diezelfde argumenten ook tegenkomen.

Jip en niet alleen hier ook in de telegram groepjes.

Daar maakt men zich nu vooral druk om wat in de VS gebeurt en ontwijkt men verder het hele Oekraïne gebeuren.

Oh zo nu en dan wanneer er een buitenlandse vrijwilliger gewond of gedood is dan word die nog even uitgebreid besproken tot in den droevige.

The identity of the mercenaries who executed the Russian military in Petropavlovka has been established

Colleagues from @foreigncombatants found out the names of almost all foreigners who took part in the murder of Russian soldiers in Petropavlovka. Recall that on September 27 last year, a group of 4 Russian servicemen collided with a platoon of mercenaries in the village of Petropavlovka, Kharkov region. Our fighters were blocked by superior enemy forces. The mercenaries tried to persuade them to surrender through negotiations, but in the course of their conduct, a Russian military man who acted as a truce was shot dead. The remaining three fighters took the fight against the platoon and died, having managed to destroy two and injure eight more mercenaries.

Foreign fighters later released a hypocritical video claiming they were not killing prisoners. At the moment, the names of almost all the mercenaries who participated in the battle in Petropavlovka have been established.

They turned out to be:
Heb de namen verwijderd

The deanonymization of mercenaries became possible thanks to the systematic work carried out by a group of volunteers to find and fix the facts of participation in the conflict of foreign citizens.

#Наемники #СВО

@anna_news

Dit was van 5min geleden.

En heb wat van die beelden voorbij zien komen waarvan dus een Russische groep in een hinderlaag belande.
pi_208507162
Ik kan geen russisch maar zegt deze generaal (kolonel sergeant weet ik veel) dat oekraine organen harvest van kinderen???

https://rumble.com/v1y4eo(...)esting-factory-.html

en ja ik weet dat er veel propaganda is van beide zijde
pi_208507252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 15:47 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
Ik kan geen russisch maar zegt deze generaal (kolonel sergeant weet ik veel) dat oekraine organen harvest van kinderen???

https://rumble.com/v1y4eo(...)esting-factory-.html

en ja ik weet dat er veel propaganda is van beide zijde
Klinkt als een goed verhaal ja. :') _O- :') _O-
  zaterdag 25 maart 2023 @ 08:07:19 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208527455
https://9gag.com/gag/aeQ1Z1m?ref=android

Ik heb geen idee of dit echt is of nep maar wtf :D
pi_208527589
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 08:07 schreef theguyver het volgende:

Voelt/kijkt als een Russische Arjan Lubach sketch :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208527641
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 08:07 schreef theguyver het volgende:

Ze hebben wel humor, die Russen.
Volgens mij is het gewoon satire, maar hij laat wel mooi de angstpropaganda van Rusland zien.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')