Maar dat heb je in heel veel landen.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat geeft ze het ook niet, maar het land was sowieso al vaag gesplitst met pro oekraine en pro russische inwoners en steden/gebieden.
Nou, behouden is een verkeerd woord. Ze pakken het af.quote:Ik snap ook wel weer dat de Russen deze steden willen behouden,
In welk opzicht?quote:maar wat USA/EU/Oekraine willen is langs de grens van Rusland beetje populair lopen doen.
Dat we alleen informatie van gekozen journalisten kunnen ontvangen onderschrijf ik niet.quote:Uiteindelijk is het een globalistische greep om naast van Oekraine een EU land te maken ook dus over tal van jaren Rusland kunnen verwelkomen.
Waarschijnlijk is het plan om over de wereld allemaal dezelfde digitale currency te gebruiken, net zoals in Nigeria op dit moment al wordt uitgerold en je maar een beperkt aantal cash withdrawels mag doen.
In dit tijdperk kan je nieuws "creëren" Want ja wij kunnen het ook niet controleren aan het front en tevens maar paar gekozen journalisten die mogen rapporteren over de oorlog.
Zoals eerder gezegd, als USA nu een dirty bomb op Oekraine zou gooien zal iedereen naar Putin wijzen.
Putin kan alleen maar verliezen tegen de westerse wereld en hen propaganda machine. Totdat hij het echt zat is van waar het westen hem allemaal van beticht en misschien wel overgaat tot rampzalige acties.
Ik weet niet precies wat de afspraken waren..maar ik geloof wel dat ze gemaakt zijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:37 schreef Questular het volgende:
Het continu opschuiven van de NATO grens tegen de afspraken met Rusland in zal vast niet hebben geholpen.
Er zijn geen afspraken tussen Navo en Rusland over de 'grenzen' of uitbreiding van de Navo.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de afspraken waren..maar ik geloof wel dat ze gemaakt zijn.
Probleem is echter dat er twee a drie partijen (eu/navo en Rusland) over de hoofden van andere landen afspraken hebben gemaakt, landen die achteraf gezien zelf wel bij de eu en nato wilden.
En dat is een hele lastige.
I stand corrected.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zijn geen afspraken tussen Navo en Rusland over de 'grenzen' of uitbreiding van de Navo.
Ergens eind jaren 80 heeft een Amerikaanse diplomaat wat geroepen tijdens onderhandelingen, maar daarvan staat niks op papier en er is dus ook niks ondertekend. Bovendien zou die afspraak, in de hypothetische sotuatie dat de afspraak ook daadwerkelijk gemaakt zou zijn, met de USSR zijn gemaakt, wat een land is dat niet meer bestaat.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
I stand corrected.
Ik meen wel gelezen te hebben dat ze zijn gemaakt maar dat is dan #fakenews
Zelfs al zou die afspraak zijn gemaakt is dat geen enkele reden om een land binnen te vallen.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ergens eind jaren 80 heeft een Amerikaanse diplomaat wat geroepen tijdens onderhandelingen, maar daarvan staat niks op papier en er is dus ook niks ondertekend. Bovendien zou die afspraak, in de hypothetische sotuatie dat de afspraak ook daadwerkelijk gemaakt zou zijn, met de USSR zijn gemaakt, wat een land is dat niet meer bestaat.
Eigenlijk negeer ik jouw posts, maar je kunt hier wel een punt hebben... Een punt dat ik en anderen hier een jaar geleden al aangeven hebben.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:20 schreef Wantie het volgende:
Een reden voor de invasie kan zijn dat de invloed van de VS te dicht bij Rusland kwam.
De Krim is van grote strategische waarde voor Rusland, dus dat kon zeker geen EU/NAVO gebied worden.
En verdere Amerikaanse bemoeienis in Oekraïne kan de reden geweest zijn waarom Poetin het weer probeerde in te lijven.
Ze zijn mondeling afgesproken nooit op papier gezet.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
I stand corrected.
Ik meen wel gelezen te hebben dat ze zijn gemaakt maar dat is dan #fakenews
Er zijn zoveel redenen waarom, de gene die eerlijk antwoord kan geven geeft alleen leugens, want de reden waarom is nogal gewijzigd sinds begin.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:20 schreef Wantie het volgende:
Een reden voor de invasie kan zijn dat de invloed van de VS te dicht bij Rusland kwam.
De Krim is van grote strategische waarde voor Rusland, dus dat kon zeker geen EU/NAVO gebied worden.
En verdere Amerikaanse bemoeienis in Oekraïne kan de reden geweest zijn waarom Poetin het weer probeerde in te lijven.
Die zijn er van Biden ook... Kom Guyvie. Het is ook net maar wat je wil geloven. En daar loopt momenteel juist veel mank denk ik. Teveel propaganda van alle kanten. En wij praten erover hier, maar talloze jonge mensen sterven daar.. Misschien moeten we dat ook allemaal even beseffen. Dat zijn mensen aan beide kanten die dit ook niet gewild hebben (afgezien van een aantal Wagner gekken). Dat zijn mensen als wij... En Misschien moeten we die kant eens meer gaan belichten. De mensen die vechten aan beide kanten. Dat zijn de echte slachtoffers samen met de mensen die sterven door bombardementen. Niet de Idioten die ze naar het front sturen, die zitten er lekker warm bij.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:13 schreef theguyver het volgende:
Om het idee dubbelgangers van Poetin nog even aan te dikken, zie link.
https://9gag.com/gag/aMEB8oA?ref=android
Wat denken jullie?
En wat denk je dat als er nu op papier word gezet dat Rusland stopt?quote:Op maandag 20 maart 2023 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn er van Biden ook... Kom Guyvie. Het is ook net maar wat je wil geloven. En daar loopt momenteel juist veel mank denk ik. Teveel propaganda van alle kanten. En wij praten erover hier, maar talloze jonge mensen sterven daar.. Misschien moeten we dat ook allemaal even beseffen. Dat zijn mensen aan beide kanten die dit ook niet gewild hebben (afgezien van een aantal Wagner gekken). Dat zijn mensen als wij... En Misschien moeten we die kant eens meer gaan belichten. De mensen die vechten aan beide kanten. Dat zijn de echte slachtoffers samen met de mensen die sterven door bombardementen. Niet de Idioten die ze naar het front sturen, die zitten er lekker warm bij.
Komop, een Rusland, Amerika en China die het ICC niet accepteren. Wat voor waarde heeft het ICC dan? Niks dus, dus ook grootspraak vanuit Rusland zal niks veranderen daarin.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
En wat denk je dat als er nu op papier word gezet dat Rusland stopt?
Dat het daadwerkelijk stopt?
Hint zie Georgië en Tsjetsjenië, waarbij Rusland ook stopte en paar jaar later nogmaals met een groter leger op de proppen kwam.
Ondertussen ex president Medvedev.
Russische ex-president dreigt rechters ICC in Den Haag met raket: ‘Houd de lucht maar goed in de gaten’
De Russische ex-president Dmitri Medvedev heeft maandag in een bericht op Telegram gezegd dat het besluit van het Internationaal Strafhof in Den Haag (ICC), om een arrestatiebevel uit te vaardigen tegen de huidige Russische president Vladimir Poetin, verschrikkelijke gevolgen zal hebben voor het internationaal recht. Ook dreigt hij de rechters met het afschieten van een hypersonische raket op het strafhof: ‘Houd de lucht maar goed in de gaten
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-de-gaten~a9635967/
Wanneer heeft een Amerikaans politicus verkondigd dat ze den Haag met raketten gaan bestoken?quote:Op maandag 20 maart 2023 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komop, een Rusland, Amerika en China die het ICC niet accepteren. Wat voor waarde heeft het ICC dan? Niks dus, dus ook grootspraak vanuit Rusland zal niks veranderen daarin.
China bemoeit zich niet in het zaakje.. althans ze houden zich er behoorlijk buitenquote:Op maandag 20 maart 2023 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het ICC is leuk in de marge, zo lang de grootmachten er buiten blijven. Laat ons lekker aanmodderen, zij beslissen wel.
Hij geeft wel toe dat Oekraïne volgens Rusland geen soeverein land is.quote:Op donderdag 23 maart 2023 06:08 schreef theguyver het volgende:
Oef lastige vragen laat ik snel wat anders aanhalen.
Jip en niet alleen hier ook in de telegram groepjes.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij geeft wel toe dat Oekraïne volgens Rusland geen soeverein land is.
Special military operation
War, war,
You don't have to repeat that.
I think I do...
Heftig interview, en heftig om te zien welke argumenten de Russische ambassadeur gebruikt en waar we diezelfde argumenten ook tegenkomen.
Klinkt als een goed verhaal ja.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:47 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
Ik kan geen russisch maar zegt deze generaal (kolonel sergeant weet ik veel) dat oekraine organen harvest van kinderen???
https://rumble.com/v1y4eo(...)esting-factory-.html
en ja ik weet dat er veel propaganda is van beide zijde
Voelt/kijkt als een Russische Arjan Lubach sketchquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:07 schreef theguyver het volgende:
https://9gag.com/gag/aeQ1Z1m?ref=android
Ik heb geen idee of dit echt is of nep maar wtf
Ze hebben wel humor, die Russen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:07 schreef theguyver het volgende:
https://9gag.com/gag/aeQ1Z1m?ref=android
Ik heb geen idee of dit echt is of nep maar wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |