Ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welke steden..
En zijn daar beelden van.
Nergens?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welke steden?
En zou je beeldmateriaal van de getroffen steden kunnen plaatsten, kan het nergens vinden.
Overduidelijk wat Rusland hier aan het doen was en bevestiging van het verhaal van de VS. Rusland is weer eens aan het liegen. Water is nat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:01 schreef theguyver het volgende:
https://9gag.com/gag/aA0QzNL?ref=android
Beelden van de drone die gecrasht is.
Thanksquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Begin bijvoorbeeld eens met Marioepol. Of Kharkiv.
Of nog beter, in het kader van je eigen resursj doen kun je ook even kijken welke plaatsen er langs het front liggen of hebben gelegen.
Bijna elke dag komt er wel een berichtje op het nieuws over de stand van zaken daar en dan zie je vaak wel een kapot geschoten huis, flat straat etc, Rusland heeft op elke stad van ongeveer 100.00 bewoners wel een raket of wat anders op gepleurd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan je aangeven welke steden hard zijn getroffen, zodat ik dat kan opzoeken
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Overduidelijk wat Rusland hier aan het doen was en bevestiging van het verhaal van de VS. Rusland is weer eens aan het liegen. Water is nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Google maar op Bakhmut.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welke steden..
En zijn daar beelden van.
Ik las ook dat Wagner klaagde niet meer goed bevoorraad te worden.quote:Op zondag 19 maart 2023 02:11 schreef theguyver het volgende:
Er is een grote Oekraïnse colonne onderweg naar bakhmut.
Ik had eerder verwacht dat men de andere kant op zou gaan.
Zou kunnen maar Wagner heeft ook geen gevangen meer om het front te bestormen.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik las ook dat Wagner klaagde niet meer goed bevoorraad te worden.
Misschien staat dat front eindelijk op instorten en kan Oekraïene een flinke slag maken.
30.000 man er doorheen gejaagd.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou kunnen maar Wagner heeft ook geen gevangen meer om het front te bestormen.
Als de cijfers kloppen (het is een als) dan heeft men sinds begin van deze poging om bakhmut in te nemen 30.000 man verloren.
Momenteel ondanks dat Oekraïne behoorlijk ingesloten is, lijkt het front de laatste dagen stabiel.
Als je naar beide kampen luistert dan zou het nog best zo kunnen zijn dat de puf en rek er beetje uit is.
Maar juich niet te vroeg want ten noorden en zuiden van bakhmut heeft Rusland iets vooruitgang geboekt.
Het kan alle kanten op al had ik verwacht dat Oekraïne de stad ondertussen wel had verlaten.
Als de cijfers kloppen maar dat zouden 30000 doden en gewonden zijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
30.000 man er doorheen gejaagd.
Da's 1/3 van de geschatte Russische slachtoffers, in de strijd om 1 stadje.
Anno 2023 gewoon ongehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]Toch ben ik wel benieuwd waarom een regime wisseling Rusland het recht geeft om Oekraïne binnen te vallen en delen van Oekraïne te annexeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
Welke afspraken?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:37 schreef Questular het volgende:
Het continu opschuiven van de NATO grens tegen de afspraken met Rusland in zal vast niet hebben geholpen.
Dat geeft ze het ook niet, maar het land was sowieso al vaag gesplitst met pro oekraine en pro russische inwoners en steden/gebieden.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd waarom een regime wisseling Rusland het recht geeft om Oekraïne binnen te vallen en delen van Oekraïne te annexeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |