Kan een hond juist helpen als hij het als zijn veilige plek ziet. Ook bij zindelijkheidstraining en leren om alleen te zijn kan een bench best goed werken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:47 schreef roos94 het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen een hond nemen en dan regelmatig in een bench stoppen.
Nope nope nope.
Ik ken iemand die haar hond vanaf het begin van kleins af aan in de bench deed op slot overdag als ze werkte en snachtsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan een hond juist helpen als hij het als zijn veilige plek ziet. Ook bij zindelijkheidstraining en leren om alleen te zijn kan een bench best goed werken.
Ik heb alleen een reis bench, hond weet dat als we onderweg zijn dat zijn slaapplek is. Die doe ik normaal gesproken ook niet dicht.
Zal die tante wel blij geweest zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar hond vanaf het begin van kleins af aan in de bench deed op slot overdag als ze werkte en snachts
Loeder was een tante van me en we kregen er ruzie over toen ik nog kind was. Denk 10 jaar niet meer gezien
Ja vast welquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal die tante wel blij geweest zijn.
Onze vorige hond was 's nachts ook heel onrustig. Ging hij de hele lopen en sliep eigenlijk heel weinig. Advies gekregen om een bench aan te schaffen die niet te groot was, zodat hij een eigen plekje had. Zo'n bench is ook goed beschut, we hadden er een deken overheen gelegd zodat het echt zijn ruimte was. De deur bleef altijd open en als hij overdag rustig wilde liggen ging hij de bench in, daar kon hij echt goed slapen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mezelf verdedigen waarom ik mijn hond (alleen snachts) in een bench stop, met de deur op een kier)
Tijdens de coronajaar in 2020 was er een stelletje die een hondje had. Het hondje bleef helaas alleen over. nadat het oudere stelletjes helaas is overleden aan de gevolgen van Corona
Het was het hond naar de asiel brengen, of wij konden de hond overnemen. Het hondje was niet proper en sloopte van alles. Schijnt dat het hondje buiten op koer leefde met andere grotere honden.
De eerste nachten waren een hel. Hij piste waar hij stond en sloopte van alles. We hebben dan geleerd onze hond in een bench te doen. De eerste nacht jankte hij een beetje en we stonden op om hem te kalmeren. Na het kalmeren .jankte hij niet meer. Maar doordat hij geleerd heeft om in een bench te slapen, pist hij niet meer . En wacht tot de volgende ochtend om zijn plasje buiten te doen.
Na een paar maanden slaapte hij zelfs met het deurtje op een kiertje. Maar sinds de nieuwe ( en iets grotere) bench er is, was hij terug aan het janken. Waardoor ik hem weer moest kalmeren door naast hem te liggen (naast de bench). Hond jankt niet meer en probleem is opgelost.
Zo als je een mens nog een dierenbeul noemt. Kijk dan eerst naar jezelf .
na 1 dag is de hont eraan gewend en weet de hont dat hij er ook weer uit gaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:55 schreef GS-Raw het volgende:
Als het dier er zelf graag in gaat liggen is het helemaal prima natuurlijk. Opsluiten vind ik dan weer niet zo nodig. Ik zou dan eerder kiezen voor de bijkeuken of desnoods badkamer ofzo.
Wij hebben 2 weken een bench gehad, hond heeft er 1 keer in gesnuffeld en toen dat ding maar weer op marktplaats gezet.
vooruit danquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:01 schreef herverwijderd het volgende:
Ik merk op dat capuchonjongen nog steeds zijn hondenbelasting in de vorm van pics van de hond in kwestie nog niet betaald heeft.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:46 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Arm beestje, zie het verdriet in de oogjes. Kap met die bench man. Doe normaal.
Kijk die starende afwezige blik dan, uiting van groot ongenoegen. Geen wonder dat je geen mod meer bent. Ben geen fan meer van je.quote:
Neem dan geen hond. Arm beest.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mezelf verdedigen waarom ik mijn hond (alleen snachts) in een bench stop, met de deur op een kier)
Tijdens de coronajaar in 2020 was er een stelletje die een hondje had. Het hondje bleef helaas alleen over. nadat het oudere stelletjes helaas is overleden aan de gevolgen van Corona
Het was het hond naar de asiel brengen, of wij konden de hond overnemen. Het hondje was niet proper en sloopte van alles. Schijnt dat het hondje buiten op koer leefde met andere grotere honden.
De eerste nachten waren een hel. Hij piste waar hij stond en sloopte van alles. We hebben dan geleerd onze hond in een bench te doen. De eerste nacht jankte hij een beetje en we stonden op om hem te kalmeren. Na het kalmeren .jankte hij niet meer. Maar doordat hij geleerd heeft om in een bench te slapen, pist hij niet meer . En wacht tot de volgende ochtend om zijn plasje buiten te doen.
Na een paar maanden slaapte hij zelfs met het deurtje op een kiertje. Maar sinds de nieuwe ( en iets grotere) bench er is, was hij terug aan het janken. Waardoor ik hem weer moest kalmeren door naast hem te liggen (naast de bench). Hond jankt niet meer en probleem is opgelost.
Zo als je een mens nog een dierenbeul noemt. Kijk dan eerst naar jezelf .
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:54 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Kijk die starende afwezige blik dan, uiting van groot ongenoegen. Geen wonder dat je geen mod meer bent. Ben geen fan meer van je.
Ben het voor het eerst zwaar met je eens.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:57 schreef -Sigaartje het volgende:
Waarom neem je een hond? Om dat beest op te sluiten? Kom op man...
Wij fokkers doen dit ook. Allemaal!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar hond vanaf het begin van kleins af aan in de bench deed op slot overdag als ze werkte en snachts
Loeder was een tante van me en we kregen er ruzie over toen ik nog kind was. Denk 10 jaar niet meer gezien
Ben je serieus? Je zet jezelf voor schut om een hond in een kooi te dumpen omdat je geen kennis van opvoeden hebt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
26 tegenover 11.
Je hebt jezelf weer eens voor schut gezet TS
En je maatje @:streamjohan ook
Nou, gefeliciteerd hoor. Neemt niet weg dat je nu in mijn ogen een dierenmishandelaar bent.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
26 tegenover 11.
Mijn kinderen hadden een ledikantje waar ze niet zelf uit konden klimmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is hont
En nee het kan niet, en als het wel kan dan zou het bij je dochters ook mogen.
Maar als je je dochters 's nachts naakt opsluit in een kooi dan krijg je commentaar.
Commentaar van dezelfde mensen die een hont naakt opsluiten wel goedkeuren.
Ik heb m’n zoon wel een aantal keer in slechts een luier in de box gezet. Het was zomer, fucking heet en hij kon net lopen wat min of meer betekende dat hij een gevaar voor zichzelf was en je nog niet eens fatsoenlijk kon schijten of hij raasde door de woonkamer waarbij hij ofwel dingen sloopte of head first tegen kasten aanliep.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is hont
En nee het kan niet, en als het wel kan dan zou het bij je dochters ook mogen.
Maar als je je dochters 's nachts naakt opsluit in een kooi dan krijg je commentaar.
Commentaar van dezelfde mensen die een hont naakt opsluiten wel goedkeuren.
Dat hebben toch vrijwel alle kleine kinderen? Anders flikkeren ze uit hun bed.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:27 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden een ledikantje waar ze niet zelf uit konden klimmen.
Bij puppy's kan het nog, maar doe je dat nog steeds bij je zoon als hij volwassen is? Dan vind ik dat niet meer prettig namelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:20 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik heb m’n zoon wel een aantal keer in slechts een luier in de box gezet. Het was zomer, fucking heet en hij kon net lopen wat min of meer betekende dat hij een gevaar voor zichzelf was en je nog niet eens fatsoenlijk kon schijten of hij raasde door de woonkamer waarbij hij ofwel dingen sloopte of head first tegen kasten aanliep.
Mijn zoon draagt inmiddels geen luiers meer en de box ligt al een tijdje op de stort. Dus nee, dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bij puppy's kan het nog, maar doe je dat nog steeds bij je zoon als hij volwassen is? Dan vind ik dat niet meer prettig namelijk.
Wauw, dit is ongetwijfeld de meest treurige reactie deze weekquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
26 tegenover 11.
Eerder van het jaar. Award kan nu al worden gegeven, want in de komende 8,5 maanden zal er echt geen triestere reactie komen. Dat is een mod hier.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:13 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Wauw, dit is ongetwijfeld de meest treurige reactie deze week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |