abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208324172
In het kader van dierenwelzijn uiteraard

Vaak is de bench net groot genoeg dat de hond er in kan liggen maar vrijuit bewegen is er niet bij

Dan praten we hier uiteraard over het regelmatig opsluiten in een bench, en niet een transport bench tijdens een autorit of bijvoorbeeld vliegen etc (daar heb ik overigens ook moeite mee, maar dat is tijdelijk en niet regelmatig, dus veel minder dan met een nachtbench)

Om er bijvoorbeeld voor te zorgen dat de hond snachts de bank niet kapot bijt of andere schade aan de zetels aanricht als er geen toezicht is.

Hoe kijk jij nu aan tegen het gebruik van een bench?

POLL

Zelf vind ik het echt niet meer van deze tijd, meningen zijn veranderd, vroeger gebruikte men ook bv een pinnenband, slipketting of schokapparaat om een hond onder controle te houden , dit is allemaal, en mijn inziens hoort daar ook een bench bij totaal not done en zou eigenlijk verboden moeten worden

Nu weet ik ook dat dierenwelzijn in Europa nog niet overal dezelfde standaard heeft als hier, zo hangen ze sommige honden in Spanje nog gewoon op aan een boom omdat ze niet bevallen, of slepen ze die achter een auto gebonden aan tot de dood volgt. Dat is hier gelukkig niet aan de orde.

Onze viervoeter heeft de hele huiskamer tot zijn beschikking en mag lekker op zijn ergonomische mat of de bank liggen, waar hij maar wil.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 maart 2023 @ 11:43:32 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208324235
Doe es lief jegens @capuchon_jongen (m'n opvolger _O_ )
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_208324245
Ik ga mezelf verdedigen waarom ik mijn hond (alleen snachts) in een bench stop, met de deur op een kier)

Tijdens de coronajaar in 2020 was er een stelletje die een hondje had. Het hondje bleef helaas alleen over. nadat het oudere stelletjes helaas is overleden aan de gevolgen van Corona

Het was het hond naar de asiel brengen, of wij konden de hond overnemen. Het hondje was niet proper en sloopte van alles. Schijnt dat het hondje buiten op koer leefde met andere grotere honden.

De eerste nachten waren een hel. Hij piste waar hij stond en sloopte van alles. We hebben dan geleerd onze hond in een bench te doen. De eerste nacht jankte hij een beetje en we stonden op om hem te kalmeren. Na het kalmeren .jankte hij niet meer. Maar doordat hij geleerd heeft om in een bench te slapen, pist hij niet meer . En wacht tot de volgende ochtend om zijn plasje buiten te doen.

Na een paar maanden slaapte hij zelfs met het deurtje op een kiertje. Maar sinds de nieuwe ( en iets grotere) bench er is, was hij terug aan het janken. Waardoor ik hem weer moest kalmeren door naast hem te liggen (naast de bench). Hond jankt niet meer en probleem is opgelost.

Zo als je een mens nog een dierenbeul noemt. Kijk dan eerst naar jezelf .
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 11:47:23 #4
367000 roos94
pi_208324296
Nooit gesnapt waarom mensen een hond nemen en dan regelmatig in een bench stoppen.

Nope nope nope.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 11 maart 2023 @ 11:48:09 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_208324300
Als je het deurtje van de bench altijd open laat geef je de hond de vrijheid derhalve geen dierenmishandeling

Slotje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208324313
Dierenleed. Een hond hoort niet in een kooi.

Als je geen tijd hebt voor opvoeding, neem dan geen hond want je bent er geen waard dan.

Smoesjes heb ik niks mee te maken.
pi_208324319
Als het van jongs af aan is aangeleerd als 'veilig' en dit op een verantwoorde manier doen (deurtje open laten) dan zie ik het probleem niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_208324324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:47 schreef roos94 het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen een hond nemen en dan regelmatig in een bench stoppen.

Nope nope nope.
Kan een hond juist helpen als hij het als zijn veilige plek ziet. Ook bij zindelijkheidstraining en leren om alleen te zijn kan een bench best goed werken.

Ik heb alleen een reis bench, hond weet dat als we onderweg zijn dat zijn slaapplek is. Die doe ik normaal gesproken ook niet dicht.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 11:50:58 #9
367000 roos94
pi_208324344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Kan een hond juist helpen als hij het als zijn veilige plek ziet. Ook bij zindelijkheidstraining en leren om alleen te zijn kan een bench best goed werken.

Ik heb alleen een reis bench, hond weet dat als we onderweg zijn dat zijn slaapplek is. Die doe ik normaal gesproken ook niet dicht.
Ik ken iemand die haar hond vanaf het begin van kleins af aan in de bench deed op slot overdag als ze werkte en snachts

Loeder was een tante van me en we kregen er ruzie over toen ik nog kind was. Denk 10 jaar niet meer gezien :W
pi_208324357
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:50 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik ken iemand die haar hond vanaf het begin van kleins af aan in de bench deed op slot overdag als ze werkte en snachts

Loeder was een tante van me en we kregen er ruzie over toen ik nog kind was. Denk 10 jaar niet meer gezien :W
Zal die tante wel blij geweest zijn.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:51:34 #11
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_208324361
Bench kan een hulpmiddel zijn voor je huis, maar het moet geen straf zijn. De bench is een beetje als de slaapkamer van je hond, waar hij lekker in blijft als het nodig is. Soms is dat voor ieders veiligheid.

Mijn hond ging gewoon altijd zelf in de bench liggen zoals andere in de mand gaan liggen. Als we weg gaan, gaat het deurtje dicht.

Voorbeeld van ieders veiligheid, door een renovatie kwamen de schoonouders tijdelijk bij ons wonen. Prima mensen, maar sloddervossen. Ze lieten gerust van alles liggen rondom huis zoals chocola, druiven, suikervrije peperkoek, enz. Een hoop gevaarlijke dingen voor een hond. Nadat de hond de frambozensmaak van de paracetamol had af gesabbelt toen ze 'even de deur uit gingen' kwam de regel dat als men niet thuis was, de hond in de bench moest.
And in the madness of this love, she won't surrender 'till it's done, and so I'm lost to wait. God, this night could last forever
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:17 #12
367000 roos94
pi_208324372
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zal die tante wel blij geweest zijn.
Ja vast wel
pi_208324389
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mezelf verdedigen waarom ik mijn hond (alleen snachts) in een bench stop, met de deur op een kier)

Tijdens de coronajaar in 2020 was er een stelletje die een hondje had. Het hondje bleef helaas alleen over. nadat het oudere stelletjes helaas is overleden aan de gevolgen van Corona

Het was het hond naar de asiel brengen, of wij konden de hond overnemen. Het hondje was niet proper en sloopte van alles. Schijnt dat het hondje buiten op koer leefde met andere grotere honden.

De eerste nachten waren een hel. Hij piste waar hij stond en sloopte van alles. We hebben dan geleerd onze hond in een bench te doen. De eerste nacht jankte hij een beetje en we stonden op om hem te kalmeren. Na het kalmeren .jankte hij niet meer. Maar doordat hij geleerd heeft om in een bench te slapen, pist hij niet meer . En wacht tot de volgende ochtend om zijn plasje buiten te doen.

Na een paar maanden slaapte hij zelfs met het deurtje op een kiertje. Maar sinds de nieuwe ( en iets grotere) bench er is, was hij terug aan het janken. Waardoor ik hem weer moest kalmeren door naast hem te liggen (naast de bench). Hond jankt niet meer en probleem is opgelost.

Zo als je een mens nog een dierenbeul noemt. Kijk dan eerst naar jezelf .
Onze vorige hond was 's nachts ook heel onrustig. Ging hij de hele lopen en sliep eigenlijk heel weinig. Advies gekregen om een bench aan te schaffen die niet te groot was, zodat hij een eigen plekje had. Zo'n bench is ook goed beschut, we hadden er een deken overheen gelegd zodat het echt zijn ruimte was. De deur bleef altijd open en als hij overdag rustig wilde liggen ging hij de bench in, daar kon hij echt goed slapen.

De hele dag een hond in de bench stoppen is wat anders.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208324420
Als het dier er zelf graag in gaat liggen is het helemaal prima natuurlijk. Opsluiten vind ik dan weer niet zo nodig. Ik zou dan eerder kiezen voor de bijkeuken of desnoods badkamer ofzo.

Wij hebben 2 weken een bench gehad, hond heeft er 1 keer in gesnuffeld en toen dat ding maar weer op marktplaats gezet.
pi_208324432
Een hond is erg, maar niemand klaagt over parkietjes, konijntjes, hamsters enz enz enz enz enz de schijnheiligheid :')

Zal zo ook ff een groepje vegans op jullie afsturen.
pi_208324446
geen problemen mee. Mijn zus doet dit ook met haar hont en dan is die bench gewoon gesloten. Ze heeft ook zo'n band die een schokje geeft als de hont blaft. Dat is lekker rustig. Haar buren waren er heel blij mee.
Een konijn, hamster, cavia of andere knaagdieren daarintegen... :r
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208324461
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:55 schreef GS-Raw het volgende:
Als het dier er zelf graag in gaat liggen is het helemaal prima natuurlijk. Opsluiten vind ik dan weer niet zo nodig. Ik zou dan eerder kiezen voor de bijkeuken of desnoods badkamer ofzo.

Wij hebben 2 weken een bench gehad, hond heeft er 1 keer in gesnuffeld en toen dat ding maar weer op marktplaats gezet.
na 1 dag is de hont eraan gewend en weet de hont dat hij er ook weer uit gaat.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:01:31 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208324498
Ik merk op dat capuchonjongen nog steeds zijn hondenbelasting in de vorm van pics van de hond in kwestie nog niet betaald heeft.
pi_208324606
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:01 schreef herverwijderd het volgende:
Ik merk op dat capuchonjongen nog steeds zijn hondenbelasting in de vorm van pics van de hond in kwestie nog niet betaald heeft.
vooruit dan

  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:19:39 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208324735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:09 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
vooruit dan

[ afbeelding ]
Omg <3
Is je hond single?
pi_208325060
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:09 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
vooruit dan

[ afbeelding ]
Arm beestje, zie het verdriet in de oogjes. Kap met die bench man. Doe normaal.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 maart 2023 @ 12:53:27 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208325124
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:46 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Arm beestje, zie het verdriet in de oogjes. Kap met die bench man. Doe normaal.
_O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_208325148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:53 schreef Paul het volgende:

[..]
_O-
Kijk die starende afwezige blik dan, uiting van groot ongenoegen. Geen wonder dat je geen mod meer bent. Ben geen fan meer van je.
pi_208325149
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mezelf verdedigen waarom ik mijn hond (alleen snachts) in een bench stop, met de deur op een kier)

Tijdens de coronajaar in 2020 was er een stelletje die een hondje had. Het hondje bleef helaas alleen over. nadat het oudere stelletjes helaas is overleden aan de gevolgen van Corona

Het was het hond naar de asiel brengen, of wij konden de hond overnemen. Het hondje was niet proper en sloopte van alles. Schijnt dat het hondje buiten op koer leefde met andere grotere honden.

De eerste nachten waren een hel. Hij piste waar hij stond en sloopte van alles. We hebben dan geleerd onze hond in een bench te doen. De eerste nacht jankte hij een beetje en we stonden op om hem te kalmeren. Na het kalmeren .jankte hij niet meer. Maar doordat hij geleerd heeft om in een bench te slapen, pist hij niet meer . En wacht tot de volgende ochtend om zijn plasje buiten te doen.

Na een paar maanden slaapte hij zelfs met het deurtje op een kiertje. Maar sinds de nieuwe ( en iets grotere) bench er is, was hij terug aan het janken. Waardoor ik hem weer moest kalmeren door naast hem te liggen (naast de bench). Hond jankt niet meer en probleem is opgelost.

Zo als je een mens nog een dierenbeul noemt. Kijk dan eerst naar jezelf .
Neem dan geen hond. Arm beest.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 maart 2023 @ 12:56:10 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208325155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:54 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Kijk die starende afwezige blik dan, uiting van groot ongenoegen. Geen wonder dat je geen mod meer bent. Ben geen fan meer van je.
-O- nouja
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_208325168
Waarom neem je een hond? Om dat beest op te sluiten? Kom op man...
pi_208325185
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:57 schreef -Sigaartje het volgende:
Waarom neem je een hond? Om dat beest op te sluiten? Kom op man...
Ben het voor het eerst zwaar met je eens.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:59:42 #28
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_208325188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:50 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik ken iemand die haar hond vanaf het begin van kleins af aan in de bench deed op slot overdag als ze werkte en snachts

Loeder was een tante van me en we kregen er ruzie over toen ik nog kind was. Denk 10 jaar niet meer gezien :W
Wij fokkers doen dit ook. Allemaal!
pi_208326424
26 tegenover 11.

Je hebt jezelf weer eens voor schut gezet TS _O_

En je maatje @streamjohan ook
pi_208326669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
26 tegenover 11.

Je hebt jezelf weer eens voor schut gezet TS _O_

En je maatje @:streamjohan ook
Ben je serieus? Je zet jezelf voor schut om een hond in een kooi te dumpen omdat je geen kennis van opvoeden hebt.

Ben maar trots, ik zeg maar niet wat ik allemaal van je vind.
pi_208328000
Afgelopen zomer een hond ruim een week te logeren gehad. Daar kreeg een een bench bij. De nacht in de bench accepteerde hij niet tenzij ik er naast ging slapen. Na een paar nachten liet ik het deurtje wel open maar ik moest er wel naast slapen omwille van de nachtrust van de buren. Tevens ging dat beest er in als ik de deur uit ging, meestal was dat minder dan een uur per keer maar het is ook een paar keer langer geweest, tot vijf uur aan toe.

Ik ga gewoon niet mijn huis laten slopen door een logerende hond. Dat lijkt me heel simpel. Het alternatief was een dierenhotel geweest maar daar zit het beest ook bijna de hele dag in een hokje. Nu ging ik minstens twee uur per dag met het beest naar buiten.

Na deze ervaring weet ik zeker dat ik nooit zelf een hond wil. Het beest mag best nog eens logeren maar dan gaat die bench ook weer mee. Lekker wandelen maar wat een handenbinder is zo'n gedrocht.
pi_208328037
Geen echte problemen mee, mits het niet als straf is. M'n overleden hond zat ook af en toe in de bench en vond dat ook helemaal geen probleem. :)
Just say hi!
pi_208328195
Ons hondje had in het 1e jaar ook een bench. Helemaal geen probleem, beest wilde er vaak zelf in liggen. Later was de bench weg en sliep het mormeltje gewoon op de bank. Er is een korte tijd geweest dat ons hondje alles kapot kauwde. Zelfs een keer een mega gat in de gipsmuur gevreten, zowat een doorgang naar de andere kamer. Dat wil je niet natuurlijk. Het is gewoon een tijdelijke oplossing geweest bij ons, na de pubertijd was het niet meer nodig.
pi_208329706
Ik ben ook niet fan van dier opsluiten omdat je een goed nachtrust willen.
De hond is een groepsdier die graag met gezelschap samen doen. Dus eigenlijk zou ie niet alleen mogen slapen.

Een goed opgevoed hond die ook in woning veilig voelt, gaat huis niet slopen.
Gaat de hond huis slopen, betekent vaak dat er iets mis. Vaak zijn ze alleen, zijn bang en of krijg niet voldoende aandacht.
Het kan ook dat ze gewoon te veel energie over houden, dan zoeken ze iets mee doen dat resulteert een vernielingen. De baas moet die eerst kwijt moeten. (dus activiteiten uitvoeren).

Bench is alleen goed voor de tijdelijk oplossing wanneer hond of iemand niet goed samen kan onderweg.. Of in huis iets gebeuren en de hond in de weg staat.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_208330054
Het is hont

En nee het kan niet, en als het wel kan dan zou het bij je dochters ook mogen.
Maar als je je dochters 's nachts naakt opsluit in een kooi dan krijg je commentaar.
Commentaar van dezelfde mensen die een hont naakt opsluiten wel goedkeuren.
pindazakje
pi_208332101
Mensen die een hond nemen om hem daarna constant op te sluiten zijn pure dierenmishandelaars.

'Ja maar anders bijt hij alles kapot' 'ja maar ander poept hij heel misschien in huis! boehoehoe'

Flikker op, idioot. Je neemt een DIER in huis. Daar horen dit soort dingen bij.

Ik ben voor het ontnemen van stemrecht van mensen die honden in een afgesloten bench stoppen. Deze mensen hebben immers bewezen niet na te kunnen denken en kunnen de verantwoordelijkheden van het leven niet aan.
pi_208332126
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
26 tegenover 11.

Je hebt jezelf weer eens voor schut gezet TS _O_

En je maatje @:streamjohan ook
Nou, gefeliciteerd hoor. Neemt niet weg dat je nu in mijn ogen een dierenmishandelaar bent.
pi_208332227
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is hont

En nee het kan niet, en als het wel kan dan zou het bij je dochters ook mogen.
Maar als je je dochters 's nachts naakt opsluit in een kooi dan krijg je commentaar.
Commentaar van dezelfde mensen die een hont naakt opsluiten wel goedkeuren.
Mijn kinderen hadden een ledikantje waar ze niet zelf uit konden klimmen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:36 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208332419
Als je hem traint om in de bench te gaan liggen en leert dat dat s'nachts zijn plaats is hoeft dat geen probleem te zijn.

Honden hebben structuur nodig. Te veel mensen die honden opvoeden als verwende babies.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:38:11 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208332636
Ook een verschil om hem het grootste deel van de dag in de bench te proppen of alleen een poosje. Dat eerste is zielig en hoort niet, want een hond moet zijn energie kwijt kunnen.

Een hond moet veel bewegen, zorg daar elke dag voor. Dan is een paar uurtjes in de bench of s'nachts geen probleem.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_208334611
Ik heb geen mening. Een kat zou ik nooit zo opsluiten. Ik vond het al hartverscheurend om hem binnen te moeten houden, daarom laat ik 'm tegenwoordig lekker buiten spelen als hij dat wil. Onder voorbehoud dat het niet te koud ie buiten.
#freeWillemM
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" &gt;woensdag 14 juni 2023 19:05&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" &gt;timmmmm&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208335881
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is hont

En nee het kan niet, en als het wel kan dan zou het bij je dochters ook mogen.
Maar als je je dochters 's nachts naakt opsluit in een kooi dan krijg je commentaar.
Commentaar van dezelfde mensen die een hont naakt opsluiten wel goedkeuren.
Ik heb m’n zoon wel een aantal keer in slechts een luier in de box gezet. Het was zomer, fucking heet en hij kon net lopen wat min of meer betekende dat hij een gevaar voor zichzelf was en je nog niet eens fatsoenlijk kon schijten of hij raasde door de woonkamer waarbij hij ofwel dingen sloopte of head first tegen kasten aanliep.
pi_208335900
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Mijn kinderen hadden een ledikantje waar ze niet zelf uit konden klimmen. :@
Dat hebben toch vrijwel alle kleine kinderen? Anders flikkeren ze uit hun bed.
pi_208335913
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:20 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Ik heb m’n zoon wel een aantal keer in slechts een luier in de box gezet. Het was zomer, fucking heet en hij kon net lopen wat min of meer betekende dat hij een gevaar voor zichzelf was en je nog niet eens fatsoenlijk kon schijten of hij raasde door de woonkamer waarbij hij ofwel dingen sloopte of head first tegen kasten aanliep.
Bij puppy's kan het nog, maar doe je dat nog steeds bij je zoon als hij volwassen is? Dan vind ik dat niet meer prettig namelijk.
pindazakje
pi_208335996
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Bij puppy's kan het nog, maar doe je dat nog steeds bij je zoon als hij volwassen is? Dan vind ik dat niet meer prettig namelijk.
Mijn zoon draagt inmiddels geen luiers meer en de box ligt al een tijdje op de stort. Dus nee, dat doe ik niet meer.

Bij honden lijkt het me vooral nuttig als hij/zij niet zonder toezicht in je eigen huis rond kan lopen zonder de boel te ruļneren. Bij de meeste hondenrassen lijkt me dat wel trainbaar, maar ik heb verder niet genoeg verstand van honden.
pi_208342103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
26 tegenover 11.

Je hebt jezelf weer eens voor schut gezet TS _O_

En je maatje @:streamjohan ook
Wauw, dit is ongetwijfeld de meest treurige reactie deze week :')
pi_208342436
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:13 schreef Geitenkamp het volgende:

[..]
Wauw, dit is ongetwijfeld de meest treurige reactie deze week :')
Eerder van het jaar. Award kan nu al worden gegeven, want in de komende 8,5 maanden zal er echt geen triestere reactie komen. Dat is een mod hier.
  zondag 12 maart 2023 @ 13:15:08 #48
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_208342655
Het is natuurlijk niet de bedoeling je hond en dag en nacht in op te sluiten.
Maar de nacht, waarom niet? Waarom is dat zielig? Een hond moet ook een eigen veilige plek hebben waar hij zich kan terugtrekken. Belangrijk is dat er dan geen kleine kinderen enz de hond komen lastig vallen als ie in de bench zit.
Verder is genoeg beweging en dat er wat gedaan wordt met de hond veel belangrijker.

Wat iemand al eerder zei in dit topic: maak je beter druk om zielige konijnen, vogels en hamsters die hij dagen in een kooi slijten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_208355337
Dieren als mensen behandelen :')
pi_208385341
Structureel gebruik van een nacht bench vind ik inderdaad niet kunnen en is dierenmishandeling

Als we gasten op bezoek hebben voor een avondje met de matrasjes op de vloer, dan gaat ie wel voor een paar uurtjes in de bench. Maar dat is hooguit 1x per week.
pi_208386401
Stoppen jullie een baby ook in een box?
pi_208387159
gister nog eng lopen benchen in de gym, komt wel dichtbij zo
pi_208555317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:47 schreef roos94 het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen een hond nemen en dan regelmatig in een bench stoppen.

Nope nope nope.
Sommige honden eten įlles. Kabels, touwen, rugzak.
En die vind je dan de volgende dag dood in de woonkamer. :{

Niks mis met een bench.
Al vind ik het vaak veel te klein. :)
(Ik had voor m’n hond de allergrootste, maatje Deense dog. Staand was er nog 20 cm tot het ‘plafond’.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:58:45 #54
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_208555440
Ik heb een hond gehad die zelf in de bench wilde slapen 's nachts. Deurtje open wilde ze niet ze voelde zich wrs gewoon veilig in de bench met deurtje dicht. Ik vond t maar lastig wilde dat ding liever kwijt uit mijn huiskamer.
Pups slapen bij mij normaal in een bench totdat ze zindelijk zijn en niks meer kapot maken. Daarna niet meer. Zo'n ding staat alleen maar in de weg in mijn kleine huiskamer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_208555495
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een hond gehad die zelf in de bench wilde slapen 's nachts. Deurtje open wilde ze niet ze voelde zich wrs gewoon veilig in de bench met deurtje dicht. Ik vond t maar lastig wilde dat ding liever kwijt uit mijn huiskamer.
Pups slapen bij mij normaal in een bench totdat ze zindelijk zijn en niks meer kapot maken. Daarna niet meer. Zo'n ding staat alleen maar in de weg in mijn kleine huiskamer.
Eens. :) Ik gebruikte hem uiteindelijk nog maar zelden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 maart 2023 @ 15:34:52 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208555838
Ik ken een persoon en als ik daar op bezoek ga zijn die honden steeds razend irritant en zitten ze steeds op je.

Blij als ze dan in een bench geduwd worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')