SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Hopelijk smelt alles snel, kunnen we weer rustig de deur uit.quote:
En nat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
De nieuwe week belooft aardig warm te worden
Het is nu al warm.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
De nieuwe week belooft aardig warm te worden
Vrijdag en het weekend 10-14 graden. Begint er op te lijken qua lentequote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
warm? alleen maandag 15 graden, maar daarna weer 3 dagen onder de 10.
Nee man. Gisteren 18 graden en lichte regen gehad. Voelde juist heerlijk om weer in t-shirt door lauwe regen te lopen. Wat mij betreft een prachtig omslagpuntquote:
Jij hebt nooit regen, dan geniet je idd wel even.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man. Gisteren 18 graden en lichte regen gehad. Voelde juist heerlijk om weer in t-shirt door lauwe regen te lopen. Wat mij betreft een prachtig omslagpunt
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:51 schreef aloa het volgende:
Bijna 30 graden in Spanje. Dat belooft wat voor komende zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |