Heftigquote:Bij een groot ongeluk op de snelweg A59 bij Sprang Capelle zijn vier mensen om het leven gekomen. Bij het ongeluk waren drie auto's en een vrachtauto betrokken. Een van de auto's vloog in brand,
De vier dodelijke slachtoffers zaten volgens de politie allemaal in de auto die in brand vloog.
Een vijfde persoon is lichtgewond geraakt.
De oorzaak van het ongeluk is niet bekend. De politie onderzoekt nog wat er is gebeurd. De weg blijft tussen Waalwijk en de afrit Dussen tot morgenvroeg dicht.
Afschuwelijke dood inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:03 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk waren ze al overleden toen de auto in brand vloog.
Het dak lijkt op de foto als een sardineblik opengeritst en verfrommeld tot net achter de achterbank. Zo te zien zijn ze onder een vrachtwagen geschoven ofzo...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:03 schreef Pedroso het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het dak lijkt op de foto als een sardineblik opengeritst en verfrommeld tot net achter de achterbank. Zo te zien zijn ze onder een vrachtwagen geschoven ofzo...
In het artikel staat dat één van de auto’s in brand vloog. Dat hoeft niet persé de auto te zijn met de fatale slachtoffers.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:03 schreef Pedroso het volgende:
Uit de OP: "De vier dodelijke slachtoffers zaten volgens de politie allemaal in de auto die in brand vloog. "quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In het artikel staat dat één van de auto’s in brand vloog. Dat hoeft niet persé de auto te zijn met de fatale slachtoffers.
Sterker nog ik denk dat ze zijn overleden doordat de auto compleet onder de vrachtauto is verdwenen.
Zo, die is er gloeiend bij.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:26 schreef epicbeardman het volgende:
Gezin van vier komt om bij ongeluk A59, betrokkene vermoedelijk onder invloed
De vier doden die gisteravond vielen bij een auto-ongeluk op de A59, komen uit hetzelfde gezin. Volgens de politie gaat het om een tienjarig meisje, een jongen van 13 en hun ouders, beiden 46 jaar, afkomstig uit Raamsdonksveer. Hun auto vloog na de botsing in brand.
Drank- en drugsgebruik
Een van de automobilisten die betrokken waren bij het ongeval is een 33-jarige man uit Zevenbergschen Hoek. Hij raakte lichtgewond. Uit een eerste test blijkt dat hij vermoedelijk te veel gedronken had en drugs had gebruikt. Zijn rol bij de toedracht van het ongeluk wordt nog onderzocht. Ook neemt de politie de gladheid op de weg mee in het onderzoek.
https://nos.nl/artikel/24(...)delijk-onder-invloed
En dan gaan volgend jaar de boetes op 3km te hard rijden weer omhoog want er komen teveel mensen om in het verkeer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik voorspel 6 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar.
De bestuurder van 1 van de auto's die er bij betrokken is (en nog leeft) weten we dat wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:29 schreef superniger het volgende:
Bestuurder was dus onder invloed.
[ afbeelding ]
Dit. En levenslang geen rijbewijs meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:34 schreef asco het volgende:
[..]
En dan gaan volgend jaar de boetes op 3km te hard rijden weer omhoog want er komen teveel mensen om in het verkeer.![]()
Dit soort lieden gewoon minimaal 10 jaar de bak insmijten is een beter idee.
Ondanks dat zou het met je bezopen kop betrokken zijn bij een ongeval al voldoende moeten zijn voor je recht op autorijden te verspelen. En een aantal jaar bij jezelf te rade mogen gaan op water en brood.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De bestuurder van 1 van de auto's die er bij betrokken is (en nog leeft) weten we dat wel.
Ondanks dat hoeft die persoon niet de veroorzaker van het ongeval te zijn, dat wordt niet genoemd.
Nogmaals, ik heb nergens gelezen dat die persoon de oorzaak is van het ongeval.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:50 schreef streamjohan het volgende:
Een heel gezin weg door een drugsgebruikende en zuipende klootzak die zich capabel voelde om toch te gaan rijden.
Dus?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb nergens gelezen dat die persoon de oorzaak is van het ongeval.
Daarmee zeg ik niet dat hij niet de oorzaak is maar als de politie de toedracht nog onderzoekt, is het wel wat vroeg om dat nu al te roepen.
Als ik tegen een losgekomen wiel zou aanrijden, ben ik er ook bij betrokken.
Streamjohan heeft het over "heel gezin weg door klootzak".quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Dus?ook als je niet direct de veroorzaker bent van een ongeval kun je nog (fors) schuld hebben. Immers, onder invloed zijn beïnvloed ook het vermogen om andermans fouten op te lossen. En dat wordt van een bestuurder van een motorvoertuig juist verwacht.
Straks heeft die persoon helemaal geen schuld hè.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Dit. En levenslang geen rijbewijs meer.
Nog veel te vaak worden ingevorderde rijbewijzen relatief snel terug gegeven vanwege ‘dringende redenen’. Alsof het hebben van een rijbewijs een recht is. Iemand die onder invloed achter het stuur kruipt is aantoonbaar geestelijk incapabel om ooit nog achter het stuur te zitten. Niet het CBR maar een rechter zou zich daar maximaal over moeten uitspreken.
[..]
Ondanks dat zou het met je bezopen kop betrokken zijn bij een ongeval al voldoende moeten zijn voor je recht op autorijden te verspelen. En een aantal jaar bij jezelf te rade mogen gaan op water en brood.
Maar met bezopen achter het stuur zitten neem je welbewust het risico dat een heel gezin omkomt. Of erger. Zo niet dit gezin dan een ander. Dus zo vroeg vind ik die conclusie geeneens.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Streamjohan heeft het over "heel gezin weg door klootzak".
Daar reageerde ik op.
Het is duidelijk dat die persoon er bij betrokken is maar niet dat hij de oorzaak is dat het gezin is omgekomen.
Dat doe ik niet om die persoon te verdedigen (sowieso achterlijk om met verdovende middelen te gaan rijden) maar wel om aan te geven dat de politie nog onderzoek doet naar de toedracht en het dan wat vroeg is om zulke harde conclusies te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |