Ik ben vandaag thuis, ik twijfel tussen een omelet of een tosti, pfff wat een keuzestres!quote:
Gewoon door een chatbot laten schrijven, dan ben je zo klaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juni/juli maar alleen God weet wanneer
Dankjequote:
Ga jij na een persoonlijk succesje wel eens op je knietjes zitten en dan met beide handen naar boven wijzen? Of bedank jij God op een andere manier?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juni/juli maar alleen God weet wanneer
Tijgerbrood, leverworst, sinaasappel, banaan.quote:
Wil je eindelijk eens worden ontmaagd ?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij na een persoonlijk succesje wel eens op je knietjes zitten en dan met beide handen naar boven wijzen? Of bedank jij God op een andere manier?
Wat ordinair dat had ik niet van jou verwachfquote:Op maandag 13 maart 2023 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij na een persoonlijk succesje wel eens op je knietjes zitten en dan met beide handen naar boven wijzen? Of bedank jij God op een andere manier?
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat ordinair dat had ik niet van jou verwachf
Tosti met een dot Zaanse mayonaise.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben vandaag thuis, ik twijfel tussen een omelet of een tosti, pfff wat een keuzestres!
Oh is dat een aanval, ik dacht aan een wat knullige versierpoging.quote:
Dat gaat hem worden.quote:
quote:
Ik opende het net te laat, want alles was al verdwenen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het klassiekertopic @:AFCNiels @:Littlerabbit
[ afbeelding ]
Heb je interesse?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je eindelijk eens worden ontmaagd ?
Ik neuk niet met geestelijk minder bedeelden.quote:
Tong werpt zich op als de Danny Nelissen van de VBL SCquote:Op maandag 13 maart 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je eindelijk eens worden ontmaagd ?
Tijdje geleden zo'n postuur. Nu weer op weg naar de adonis van vroeger.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tong werpt zich op als de Danny Nelissen van de VBL SC
Hopelijk maakt @RamboDirk nu een nieuw plaatjequote:Op maandag 13 maart 2023 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdje geleden zo'n postuur. Nu weer op weg naar de adonis van vroeger.
Bij Pearl geweest. Nieuwe oogmeting en nieuw glas. Straks weer strakke, scherpe blik.
Spijtig dat je dan al zo lang droog staat.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neuk niet met geestelijk minder bedeelden.
Ha ha ha. Ik heb de vorige als m'n foto op Facebook.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk maakt @:RamboDirk nu een nieuw plaatje
Ach, op shmoopy kun je lang teren.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Spijtig dat je dan al zo lang droog staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |