Betekent in een professionele omgeving dat je hoofd op het hakblok ligt. Dat je op het punt staat ontslagen te worden. Dat je contract terminated wordt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Echt waanzin nog wel. Wat is het doorsnijden van een keel dan? Licht oncomfortabel?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Marsenal het volgende:
Kan iemand de Parijs-Nice grap uitleggen?
Het gaat jou toch om het gebaar? Dat is toch de doodsbedreiging? Je neemt het zelfs letterlijk: "wat is het doorsnijden van de keel dan?"quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Compleet vergelijkbaar, een breed bekend toneelstuk of een man met wiens vrouw je net over je affaire met haar man hebt gesproken
Je zegt 'Parijs Nice; behalve als je Astrid Kersseboom bent. Dan zeg je op TV 'Parijs tegen Nice'. Terwijl het dus een wielerkoers is die van Parijs naar Nice gaat. En kennelijk moest ze dat vaak horen...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Marsenal het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:34 schreef Marsenal het volgende:
Nou, ik denk dat een heel veel veranderd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Om nog ff the obvouis neer te pennen: op deze manier verandert er dus nooit iets
Laten we vooral geen grapjes meer maken over onkundige collega's!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Om nog ff the obvious neer te pennen: op deze manier verandert er dus nooit iets
Een heel veel?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat een heel veel veranderd.
Laten we vooral doen alsof er geen grensoverschrijdend gedrag is! En zo wel, laten we er vooral niks aan doen!!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we vooral geen grapjes meer maken over onkundige collega's!
Ach kom op, elk miniscuul voorval wordt tegenwoordig uitgebreid uitgemeten in de pers.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we vooral doen alsof er geen grensoverschrijdend gedrag is! En zo wel, laten we er vooral niks aan doen!!!!
Uhuhquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kom op, elk miniscuul voorval wordt tegenwoordig uitgebreid uitgemeten in de pers.
Ja, ik weet het. Je hebt een leuk buzz-woordje. Feiten/context doen er niet toe. Volgens twee anonieme medewerkers heeft Egbers een keelsnijbeweging gemaakt, dat is voldoende om van een serieuze doodsbedreiging te spreken, een zwaar strafbaar feit. Alles daarbuiten is bagatellisering.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff lekker doorgaan met bagatelliseren
'Er' heel veel veranderd.quote:
Zeg nou maar gewoon ja en amen want Whiskers gaat toch niet toegeven dat er veel nuance in dit soort verhalen zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Je hebt een leuk buzz-woordje. Feiten/context doen er niet toe. Volgens twee anonieme medewerkers heeft Egbers een keelsnijbeweging gemaakt, dat is voldoende om van een serieuze doodsbedreiging te spreken, een zwaar strafbaar feit. Alles daarbuiten is bagatellisering.
als dat zo is, hoe verklaar jij dan dat dit al meer dan twintig jaar speelt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kom op, elk miniscuul voorval wordt tegenwoordig uitgebreid uitgemeten in de pers.
Omdat het altijd even wachten is op de juiste klokkenluider. Rome wasn't built in a day.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als dat zo is, hoe verklaar jij dan dat dit al meer dan twintig jaar speelt?
Hoe durf je dat te zeggen, het is iets waar alleen ik me nodeloos druk om maakquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als dat zo is, hoe verklaar jij dan dat dit al meer dan twintig jaar speelt?
Nadat zij met zijn vrouw had gesproken over hun affaire. Over context gesproken zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Je hebt een leuk buzz-woordje. Feiten/context doen er niet toe. Volgens twee anonieme medewerkers heeft Egbers een keelsnijbeweging gemaakt, dat is voldoende om van een serieuze doodsbedreiging te spreken, een zwaar strafbaar feit. Alles daarbuiten is bagatellisering.
quote:
Dus Repentless moet repenten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nadat zij met zijn vrouw had gesproken over hun affaire. Over context gesproken zeg.
Ik zou het dan op dat punt nog steeds geïnterpreteerd hebben als een dreigement dat je je baan kwijt zou zijn, eigenlijk. Zo ken ik die beweging, in elk geval.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nadat zij met zijn vrouw had gesproken over hun affaire. Over context gesproken zeg.
En dat kan wél door de beugel?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou het dan op dat punt nog steeds geïnterpreteerd hebben als een dreigement dat je je baan kwijt zou zijn, eigenlijk. Zo ken ik die beweging, in elk geval.
Ja, echt hè for fucks sake.quote:
Het gaat ook niet om welke term je er precies aan hangt. Zoals jij ook al zei, het is gewoon agressief gedrag dat onaanvaardbaar is op de werkplek.quote:
Dat is toch ook deel van de klacht? Dat niemand er iets mee doet ondanks dat iedereen het weet?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad niet. Maar het is wel teringlang geleden zeg.
Absoluut.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om welke term je er precies aan hangt. Zoals jij ook al zei, het is gewoon agressief gedrag dat onaanvaardbaar is op de werkplek.
Pciesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch ook deel van de klacht? Dat niemand er iets mee doet ondanks dat iedereen het weet?
Mij niet. Maar dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar om het een doodsbedreiging te noemen, lijkt me iets te ver.
Tja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch ook deel van de klacht? Dat niemand er iets mee doet ondanks dat iedereen het weet?
Gut..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jolanda had er in ieder geval een grapje over gemaakt en was weer lekker doorgegaan met haar leven.
[ twitter ]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jolanda had er in ieder geval een grapje over gemaakt en was weer lekker doorgegaan met haar leven.
[ twitter ]
Oja ze is nog voor Feyenoord ook Caland.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet een verziekte werkvloer er ongeveer uit
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oja ze is nog voor Feyenoord ook Caland.
[ twitter ]
Dat is de context toch helemaal niet man?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |