Fijne vakantie voor
@Blues en
@Cat-astrophe!
En sterkte met poes
@borisz en arme Elin voor
@Kaatje1, hopelijk is ze snel gewend aan de nieuwe situatie!
Verder alles gelezen maar weinig onthouden. Gisteren mn ouders weer gezien

, in avond met zn drieën op bezoek bij broertje en vriendin in nieuwe huis, vanochtend weer naar huis gereden door zeikende regen en rest vd dag dezelfde sneeuwstorm als Club en Vanyel. Weinig werk uit handen gekregen, vanavond wel wat nuttigs kunnen doen.
Sinds gister weer niet zo lekker, hoofdpijn hele middag en avond en vandaag ook weer. Ik vermoed spanningshoofdpijn. Volgende week maandag en woensdagmiddag colleges geven aan NL studenten (max 500) en dinsdag en woensdagochtend diezelfde colleges aan de internationals (max 200). Hybride, dus zullen niet alle 500/200 in de zaal zitten, maar ik heb hiervoor één keer live college gegeven en toen zaten er 20 mensen in de zaal en 5 in de chat online

. En dan de week erna op maandag en dinsdag nog een 3e college voor NL/internationals. Ik vind het best wel spannend. Inhoudelijk, want het werd tot vorig jaar door iemand anders gegeven en de inhoud is voor mij dus ook nieuw; snappen ze het wel/vergeet ik niet wat ik moest vertellen/kan ik vragen wel beantwoorden/ben ik niet veel te snel al klaar. En ook überhaupt het voor zo'n grote groep staan, want ik kan niet echt een situatie verzinnen waarin ik nog moeilijker ongezien weg kan als ik ziek zou worden

. Wel fantastisch voor exposure natuurlijk, zeker ook zo veel colleges zo snel achter elkaar.
Ik weet wel dat de kans 99% is dat ik de vijf min tevoren tien keer naar de wc moet en superzenuwachtig ben, maar dat als ik eenmaal bezig ben het prima gaat en ik wel wat anders aan m'n hoofd heb dan me druk maken over ziek worden. En dat zij sowieso minder weten dan ik, ik desnoods mn aantekeningen kan voorlezen als ik het echt allemaal niet meer weet en dat geen enkele student gaat klagen dat het college te kort duurde

. Maar die spanning zit dan toch wel in mn lijf. Nouja, zo maar met twee paracetamolletjes en een boek lekker mn bed in en dan trekt t vast wel weg.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2023 21:05:29 ]