abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208318433
Mooi ding, @Sarabi :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208318460
Ik heb een kleine beetje veel zon gehad. Morgen maar wat kalm an. Morgen sowieso gekleed programma: naar stadje in de buurt, wasserette & markt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208318596
Nu is de badkamer ook gepoetst en het kastje ingericht *G*

En de persoon die ik gezegd had vrijdagavond een document voor te maken, vraagt waar het blijft. Joh de avond is nog lang niet voorbij! O-)
(inmiddels had ze het document beter zelf kunnen maken met hoeveel tijd ze heeft gestoken in mij vragen waar het nou blijft... heb haar eerder deze week ook al 2x verteld dat het vrijdagavond kwam en daar had ze telkens geen probleem mee)
pi_208318647
Fijne vakantie voor @Blues en @Cat-astrophe! *O*
En sterkte met poes @borisz en arme Elin voor @Kaatje1, hopelijk is ze snel gewend aan de nieuwe situatie!
Verder alles gelezen maar weinig onthouden. Gisteren mn ouders weer gezien *O* , in avond met zn drieën op bezoek bij broertje en vriendin in nieuwe huis, vanochtend weer naar huis gereden door zeikende regen en rest vd dag dezelfde sneeuwstorm als Club en Vanyel. Weinig werk uit handen gekregen, vanavond wel wat nuttigs kunnen doen.

Sinds gister weer niet zo lekker, hoofdpijn hele middag en avond en vandaag ook weer. Ik vermoed spanningshoofdpijn. Volgende week maandag en woensdagmiddag colleges geven aan NL studenten (max 500) en dinsdag en woensdagochtend diezelfde colleges aan de internationals (max 200). Hybride, dus zullen niet alle 500/200 in de zaal zitten, maar ik heb hiervoor één keer live college gegeven en toen zaten er 20 mensen in de zaal en 5 in de chat online :+ . En dan de week erna op maandag en dinsdag nog een 3e college voor NL/internationals. Ik vind het best wel spannend. Inhoudelijk, want het werd tot vorig jaar door iemand anders gegeven en de inhoud is voor mij dus ook nieuw; snappen ze het wel/vergeet ik niet wat ik moest vertellen/kan ik vragen wel beantwoorden/ben ik niet veel te snel al klaar. En ook überhaupt het voor zo'n grote groep staan, want ik kan niet echt een situatie verzinnen waarin ik nog moeilijker ongezien weg kan als ik ziek zou worden :D . Wel fantastisch voor exposure natuurlijk, zeker ook zo veel colleges zo snel achter elkaar.

Ik weet wel dat de kans 99% is dat ik de vijf min tevoren tien keer naar de wc moet en superzenuwachtig ben, maar dat als ik eenmaal bezig ben het prima gaat en ik wel wat anders aan m'n hoofd heb dan me druk maken over ziek worden. En dat zij sowieso minder weten dan ik, ik desnoods mn aantekeningen kan voorlezen als ik het echt allemaal niet meer weet en dat geen enkele student gaat klagen dat het college te kort duurde :+ . Maar die spanning zit dan toch wel in mn lijf. Nouja, zo maar met twee paracetamolletjes en een boek lekker mn bed in en dan trekt t vast wel weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2023 21:05:29 ]
pi_208318917
@vlindertje89 als ze het niet snappen zijn ze zelf gewoon sukkels. :7
pi_208319086
Haha, inderdaad!
Nee en het eerste college (ma en di) is ook niet heel moeilijke stof nog. Zouden ze moeten begrijpen. Tweede college, beide op woensdag, vinden ze wat moeilijker, maar loods ik ze stap voor stap doorheen dus zou ook wel goed moeten komen, en als ze het alsnog niet snappen dan is dat ook niet anders dan vorige jaren :+

Er ligt ook nog veel ander werk, dat maakt de druk ook wat hoger. Denk dat ik morgen even de twee andere dingen die liggen die écht voor donderdag moeten, ga doen, dan is dat in elk geval mn hoofd uit.

En ook nog wel leuke dingen dit weekend, morgenochtend Nutrition seminar van mn personal training sportschool. Benieuwd of ik er nog wat van opsteek. En zondag hockey, al heb ik daar nog bar weinig zin in, hoop vooral dat t droog blijft haha.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2023 21:22:29 ]
pi_208319377
Fijne vakantie Cat!
Spoilers!
pi_208319387
Dit soort spanning is toch ook hartstikke normaal en gezond. Hopelijk kan je het tijdens dit weekend ook lekker een beetje loslaten. O+
pi_208319851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:34 schreef Myraela het volgende:
Dit soort spanning is toch ook hartstikke normaal en gezond. Hopelijk kan je het tijdens dit weekend ook lekker een beetje loslaten. O+
De meeste mensen zullen zoiets spannend vinden idd! En ik hoop het ook O+

Ergens heb ik er ook wel een soort van zin in, omdat ik hoop dat als ik zó iets "groots" als dit nou in drie dagen 4x ga doen en dan een week later nog 2x, mn angst daar wat 'gegeneraliseerder' van uitdooft. Want als ik (en mijn buik) dít kan, onder zulke spanning en voor zo veel mensen, dan kan 20 minuutjes in een auto zitten met drie mensen toch ook? En anderhalf uur in een cabaretvoorstelling waar iedereen naar iemand ánders kijkt, en een date van een uurtje met één iemand.. enzovoorts :). Als het niet dat effect heeft, helaaspindakaas, niks verloren want dan blijft het gewoon zoals het al was, maar zo wel, dan zou dat natuurlijk wel een super mooie bijvangst zijn van gedwongen worden zoiets te doen want werk :Y
pi_208320279
@Cat-astrophe een fijne reis en een super toffe vakantie! *O*
@Blues natuurlijk ook een toffe vakantie gewenst O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 maart 2023 @ 23:39:42 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208321052
Ik ging naar een politiek avondje over woningbouw. Veel inhoud en techniek. Voor iemand die best wel iets weet was dit soms behoorlijk ingewikkeld :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208322320
Ochtend!

Mooi weertje om naar het station te wandelen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208322378
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!

Hele fijne vakantie
We have far more in common than that which devides us..
pi_208322423
Om 3.15 luid getoeter hier. Zeer waarschijnlijk een boer op weg naar Den Haag }:|

Vandaag komt een vriendin een uitgebreide fotoreportage van mijn producten producten maken. Ik heb er zin in.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2023 @ 08:40:29 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208322429
Nou... Poes zat in het laatste hoekje achter de handdoeken..

Inmiddels zit ze opgesloten...
Er zit wel genoeg energie in. Ze heeft ook nog wel gegeten vanmorgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 11-03-2023 08:50:15 ]
pi_208322616
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 08:40 schreef borisz het volgende:
Nou... Poes zat in het laatste hoekje achter de handdoeken..

Inmiddels zit ze opgesloten...
Er zit wel genoeg energie in. Ze heeft ook nog wel gegeten vanmorgen.
Succes straks. Zo te horen ook voor de dierenarts
pi_208322810
Mogguh!

Succes met poes @borisz !

Leuke banner @Sarabi . Inderdaad wel even touw of iets om de standaard te verzwaren mee nemen, is mijn ervaring :Y

Onze nieuwe bank is gisteren geleverd *O*
Er zit alleen nu al een flinke haal in de stof, dus we gaan maar even contact opnemen met de winkel. -O-

Vandaag de oude bank wel alvast wegbrengen, genieten van de zon buiten en het huis een beetje opruimen. Morgen krijgen we vrienden over de vloer :)
pi_208322918
Wat balen van die haal. Maar wel blij met de bank, past goed zit goed?

Ik heb gisteravond ook de hele avond op de bank gelegen zonder dat Nika geïrriteerd naar me zat te kijken met een blik “mijn bank, opzouten jij”
pi_208322940
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!

Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaat :D pauperjet zal wel bij zo'n busuitgang zijn :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208323188
Goede reis Cat!

Wij gaan vandaag wat (tuin)afval naar de stort brengen en vanmiddag naar een signeersessiegebeuren in de stad en misschien nog een beetje mealpreppen en verder vooral luieren O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 11-03-2023 10:12:41 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208323195
Dora vond de sneeuw fantastisch. Ik vertrouw het nog steeds niet helemaal maar het was fijn om d'r blij te zien. Ze kon natuurlijk niet rustig doen. :')

Verder fietste ik gisteren door de ijs/sneeuw/storm/whatever it was. Het was in ieder geval verschrikkelijk, ondanks nog geen kilometer :{ Toen is er voor ons gekookt O+ en er was bier. :7 Er was misschien 1 bier te veel want niet helemaal fris nu.

Zo even alle korte broeken passen uit het pakketje dat er al ligt en dan later uit het pakketje dat nog komt. :7 Beetje schoonmaken, beetje prutsen.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2023 @ 10:11:56 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208323227
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week voor een behandeling.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.

Tot zover. :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 11-03-2023 10:20:43 ]
pi_208323271
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:11 schreef borisz het volgende:
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.

Tot zover. :s)
Niet leuk van die ontstoken kies maar best wel goed bericht.
pi_208323334
Dat klinkt te overzien @borisz, hopelijk is het alleen die kies en herstelt dat snel.
@Cat-astrophe fijne vakantie! *G*
@Blues fijne vakantie!
@Lonaa klinkt als goede avond ondanks de sneeuw. En wel leuk dat Dora de sneeuw leuk vond ondanks koud :D
@Clubsoda ga je je eigen boek signeren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')