quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Leven is duurquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar hadden die 2 meiden geen vervolgdate meer.
Vind het een beetje apart dat je de ander alles laat betalen als je zelf niet meer verder wilt gaan.
Misschien wilde de betalende meid niet meer?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het een beetje apart dat je de ander alles laat betalen als je zelf niet meer verder wilt gaan.
Waartoe vind jij dat de niet betalende partij tot verplicht isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom was jij niet present?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waartoe vind jij dat de niet betalende partij tot verplicht is
Dat zou ook kunnen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien wilde de betalende meid niet meer?
Had je een date?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hoi
Vrijdag onverwacht sushi gaan eten maar nu weer van de partij.
Haai haaiquote:
Dit was FD Ierland als ik het goed herinner!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie is dit sletje, welke aflevering was dit?
[ afbeelding ]
Haha nee helaas. Was met twee vrienden en we waren allemaal te lui om te koken. Direct even beetje bijpraten enzo.quote:
Hebben we niet enkel Nederlandse pareltjes in de OP?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:29 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit was FD Ierland als ik het goed herinner!
Waarom weet ik dit?![]()
Hallo Cocoquote:
Ben ik nu af? Eigen FD Eerst?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we niet enkel Nederlandse pareltjes in de OP?
En het liefst een jong bloempje als het even kan.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:30 schreef DKUp het volgende:
Een jaar geleden is zijn vriendin overleden dus tijd voor de volgende huishoudster
Nee is niet jouw schuld tochquote:
Haai haaiquote:
Ik heb niks gezegdquote:Op maandag 13 maart 2023 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik wist het omdat ik ‘m volgens mij geplaatst heb.
Wat is het verschil tussen een mietje en een tamme?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Rita lijkt heel erg op mijn tante in haar doen en laten
Zware alcoholist
Die kerel zoekt 40 jaar jonger ofzoquote:Op maandag 13 maart 2023 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer is het vies als je jonger zoekt?
Een mietje is gewoon een mietje en een tamme een tammequote:Op maandag 13 maart 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een mietje en een tamme?
En ik heb Goudse kaas op, dit topic voelt dus keihard mee nu.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ben ook weleens in Gouda geweest. Kom wel dichtbij zo.
Genoteerdquote:Op maandag 13 maart 2023 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een mietje is gewoon een mietje en een tamme een tamme
Dus 10-15 jaar jonger als je 33 bent mag wel?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel zoekt 40 jaar jonger ofzo
Veel sterkte.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:33 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En ik heb Goudse kaas op, dit topic voelt dus keihard mee nu.
Moet jij zelf weten. Maar die daddy issues mag gewoon jaquote:Op maandag 13 maart 2023 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus 10-15 jaar jonger als je 33 bent mag wel?
Mortaxx ruilt ze het liefst in als ze 19 wordenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet jij zelf weten. Maar die daddy issues mag gewoon ja
Leeftijd delen door 2 + 7quote:Op maandag 13 maart 2023 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus 10-15 jaar jonger als je 33 bent mag wel?
vroeg het voor een vriend (niet coco)quote:Op maandag 13 maart 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet jij zelf weten. Maar die daddy issues mag gewoon ja
Ik ben de vrouw. Nee dus.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Dat je samen de kledingkast kan delen qua kleding…..
@:Pisces29
Sorry. Was oprecht bedoeld.quote:
Dit is een warm bad allenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
Kunnen we de rest van dee week geen homo's lesbos of andere alternatieven hebben aub.
Fok! Mede poster daar?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
@:pisces29 Lang leve de liefde gezien vanavond
?! Zo niet terugkijken iedereen.
First Dates moet een afspiegeling zijn van de maatschappij!quote:Op maandag 13 maart 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
Kunnen we de rest van dee week geen homo's lesbos of andere alternatieven hebben aub.
Hebben we allemaal wel eens.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Ze was verliefd op haar buurmeisje, fijne info.
Een uur naar aandachtsgeile mensen kijken. Dat trek ik niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
1 op de 4 is lesbo, homo?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
First Dates moet een afspiegeling zijn van de maatschappij!
BNNVARA’D!quote:Op maandag 13 maart 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
First Dates moet een afspiegeling zijn van de maatschappij!
Nee gewoon type en uiterlijk vond ik het wat.quote:
Kloptquote:Op maandag 13 maart 2023 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1 lesbo stel op 2 afleveringen is dus eerder de afspiegeling.
Dank, kan hem helaas niet terugvinden op de internetsquote:Op maandag 13 maart 2023 19:29 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit was FD Ierland als ik het goed herinner!
Waarom weet ik dit?![]()
Ah ja, ik vind non-binaire dingen meer bij haar passenquote:
Uit de oven meestalquote:
nou doeiquote:Op maandag 13 maart 2023 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ga hem zo aanzetten, als er deze aflevering weer homo's inzitten dan kijk ik nooit meer.
Zo danquote:
Ik ben tegen homofobie.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ga hem zo aanzetten, als er deze aflevering weer homo's inzitten dan kijk ik nooit meer.
Vertel ons meer @RipCityquote:Op maandag 13 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
4 haren op 3 rijen ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:42 schreef Hankster het volgende:
Oscar heeft dons op z’n kin en overhemd te ver open.
En is ook nog eens assistent accountant.
Sommige mensen hebben weinig mee.
Jaquote:Op maandag 13 maart 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
had ze nou een tattoo van haar eigen borsten laten zetten?
Erg schlecht baardje.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:42 schreef Hankster het volgende:
Oscar heeft dons op z’n kin en overhemd te ver open.
En is ook nog eens assistent accountant.
Sommige mensen hebben weinig mee.
Kurt Cobainquote:
Antikraak is een vorm van gebruik van leegstaand onroerend goed, waarbij een kleine groep mensen een pand 'bewaakt' om te voorkomen dat krakers het vastgoed in gebruik kunnen nemen. Antikrakers hebben in Nederland veel minder rechten dan reguliere huurders of zelfs krakers.quote:
Maar daar trap je je hond weer van afquote:Op maandag 13 maart 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ze zien er beiden tien jaar ouder oud dan die K3-juf van net,
Nou nou nouquote:Op maandag 13 maart 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar trap je je hond weer vanaf
Daarna wat oesters wegslurpenquote:
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar trap je je hond weer van af
Die rare ginger dude is ergerquote:Op maandag 13 maart 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
ik zie die donkere met de jurk op de achtergrond en schiet gelijk in de lach![]()
Ja ik schrok van de vergelijking.quote:
En kutjebotsen na de datequote:Op maandag 13 maart 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Lesbo’s willen GRAAG op tv PRATEN en aandacht
ohw is dat wat ze zeiquote:
Daar op vakantie met vriendinnen is het niet gebleven bij foto's van de borsten.quote:
met een shaggie in haar mond waarschijnlijkquote:
Salma Hayek niet op 1 hebben staanquote:Op maandag 13 maart 2023 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Heb Selena Gomez nooit echt aantrekkelijk gevonden
Ben zelf meer van Ariana Grande
Daar vonden nog wel gratis checks voor knobbeltjes plaats ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar op vakantie met vriendinnen is het niet gebleven bij foto's van de borsten.
Die staat wel in mijn top 5.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Salma Hayek niet op 1 hebben staan
Meh alleen het haar is leuk.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er ook nog leuk uit. Precies mijn type dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |