Niettegenstaande de fraaie foto laat ik deze ook lopen. Deelname aan dit project zou onze rimpels alleen maar talrijker maken vrees ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:52 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Ach, het meisje de jongedame is 22, dus dat ze nog niet zo veel vet op de botten heeft is niet zo verwonderlijk. Tussen haar en haar ouders wordt 300K ingebracht.
De te betalen rente bedraagt 76K voor de CcF lening, en 25K voor de achtergestelde leningen (uitgaande van 5% rente op deze achtergestelde leningen). Dit is 1/3 van de geprognotiseerde omzet. Huidige omzet zie ik zo snel niet vermeld staan.
Ik ben uitgedacht ondertussen, laat dit project voor wat het is, voor 8% komen er betere projecten voorbij wat mij betreft.
ik vind deze financiele analyses altijd zo mooi. per jaar haalt ie 44 euro uit die twee huizen samen. wat een vetpot.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:07 schreef zeeland6 het volgende:
Herfinanciering SIG
https://investeren.sameni(...)odestraat-17-en-19-1
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:11 schreef fok321 het volgende:
Nog geen bericht van CCF, maar Perfect groenbeheer is vervroegd afgelost.
Dat komt wel vaker voor.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef lykkefund het volgende:
Perf*Groenbeheer blijkbaar vervroegd afgelost, maar geen info van CCF daarover, apart.
Ik kan de tekst al voor 90% raden.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:15 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Dat komt wel vaker voor.
Vermoedelijk 2e helft van de middag bijgeboekt en dan volgt de mail ongetwijfeld morgen.
Gaat om questhouse . MAAR toen ik inschreef stond er NIET meer bij dat het uitgesloten was voor loyaliteitsprogramma.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:21 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Bij sommige non publieke projecten die hier gedeeld waren, stond er inderdaad bij dat het loyaliteitsprogramma niet van toepassing was. Je zou dan even moeten kijken bij de non publieke projecten die je hebt. Toen het Limburgse guesthouse nog non publiek was stond het erbij.
Beter dit dan dat ze het andersom zouden doen ook.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:15 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Dat komt wel vaker voor.
Vermoedelijk 2e helft van de middag bijgeboekt en dan volgt de mail ongetwijfeld morgen.
uit nieuwsbrief SIG 13mrt23 / Heerder Groenweg 15 te Maastricht Herfinanciering 3 passeert naar verwachting op 16 maart 2023quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef Slingervinger het volgende:
SiG Maastricht Heerder Groenweg 15 Herfinanciering 2 had op 1-3 afgelost moeten zijn. Niets over vernomen van SiG. Wellicht vanwege nog niet rond zijn van Herfinanciering 3
Relax, ik geloof dat je dit al voor de 2e keer vraagt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef Slingervinger het volgende:
SiG Maastricht Heerder Groenweg 15 Herfinanciering 2 had op 1-3 afgelost moeten zijn. Niets over vernomen van SiG. Wellicht vanwege nog niet rond zijn van Herfinanciering 3
Klopt ik had het al een keer gevraagd maar deze toelichting was mij niet bekend daarom nog maar eens. Maar nu is het plaatje compleet. Dank beiden!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:00 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Relax, ik geloof dat je dit al voor de 2e keer vraagt.
28/2/23
Beste Investeerder,
Je hebt geïnvesteerd in het project Heerder Groenweg 15 te Maastricht Herfinanciering 2. Op 1 maart 2023 loopt dit project af en zou de aflossing plaats moeten vinden.
De projecteigenaar had de intentie om het pand te verkopen. Vanwege het feit dat de koper de financiering niet rond heeft gekregen is dit project niet verkocht en zullen wij dit project herfinancieren.
Hierdoor heeft het project vertraging opgelopen en zal jij als investeerder de vergoeding ontvangen en deze is 2x de reguliere rente per dag.
Team,
SamenInGeld
Hoezo gaan ze door het putje?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:37 schreef GereDathan het volgende:
Voor de geïnteresseerden, onze oplichters vrienden van C0mf0rt Vastgoed gaan door het putje. Zoals het er nu uitziet gaat de boel ontmanteld worden en worden delen verkocht (al is er hoop op 1 koper).
Benieuwd wat ik ga terugzien van mijn 200 euro.
Het bedrijf gaat door het putje. De zwik wordt verkocht en wij zitten met de gebakken peren.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:00 schreef quepos het volgende:
[..]
Hoezo gaan ze door het putje?
Volgensmij zijn wij als investeerders de klos
LenF leent flink door met krappe LTV's.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:00 schreef KrekelJapie het volgende:
Zorgvastgoed
https://www.collincrowdfund.nl/lenf-steenwijk-b-v/
1e hypotheek
Er is weer een grote Duitse lening aangekondigd bij MCF. 1.350.000 tegen 15%. Die Bad Honnef die z'n rente nu niet betaalt, was ook een lening van die grootte.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:12 schreef JP01 het volgende:
Eindelijk ook weer goed nieuws bij MAX: vandaag zijn een aantal achterstallige rentebetalingen binnengekomen, van de 12 projecten waarin ik bij MAX heb geinvesteerd loopt er daarmee momenteel nog maar 1 project meer dan een termijn achter (Bad Honnef).
Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze projecten daadwerkelijk "op tijd" worden afgelost, maar daar weet ik pas over enkele maanden iets concreets te vertellen. Tot die tijd breid ik mijn investeringen daar in ieder geval niet uit.
Duitsland is mogelijk nog riskanter dan het VK, bij Estateguru ligt de defaultrate voor Duitse leningen ver boven de 50%. De VK lening die openstaat bij MAX komt trouwens moeilijk vol, nog 18 dagen over en pas 1/4 gevuld.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:14 schreef Crowdmeister het volgende:
[..]
Er is weer een grote Duitse lening aangekondigd bij MCF. 1.350.000 tegen 15%. Die Bad Honnef die z'n rente nu niet betaalt, was ook een lening van die grootte.
Ligt het aan mij, maar dat hele verhaal van LenF is toch op zijn minst bijzonder? Bijna 28 miljoen omzet op 300 miljoen waarde en dan 175k eigen geld inleggen en 3 miljoen moeten lenen? 3 miljoen zou toch peanuts moeten zijn bij dergelijke omzet?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:03 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
LenF leent flink door met krappe LTV's.
Daar staat tegenover dat het een gevestigde partij is, die al jaren gestaag een portefeuille aan het uitbouwen is. Ik neig naar meenemen met mijn basis inleg.
Dat zou dan mijn 4e project worden wat ik heb lopen met deze leningnemer. Alles bij elkaar wel een mooi getrapt aflosschema en passende rente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |