Wout heeft geluk dat Pogi (vooralsnog) geen Parijs-Roubaix rijdt.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:41 schreef franklop het volgende:
Het wordt WOUT wel makkelijk gemaakt naar de klassiekers zo. Winnaar van de armoede
Twee keer gevallen deze Tirreno. Brokkenpiloot. Erger dan Wilco.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:39 schreef Szura het volgende:
PIDCOCK Thomas (INEOS Grenadiers) abandoned the race due to a crash.
Pogi gaat wel nog de E3 rijden. En mogelijk ook de Amstel gold Race. Dus die heeft als dat klopt dan ook al een vrij druk voorjaar.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout heeft geluk dat Pogi (vooralsnog) geen Parijs-Roubaix rijdt.
Klopt, maar het verklappen van de uitslag hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jeroen gaf toch wel wat tijd om de vingers in de oren te stoppen?
Dan zou je ook PN eerst terug kunnen kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar het verklappen van de uitslag hoeft helemaal niet.
Ik heb toevallig Parijs - Nice gezien, maar er zijn genoeg mensen die andere dingen te doen hebben, om drie uur op de bank ploffen om TA te kijken en zich verheugen op Parijs-Nice.
En bijna iedereen heeft een smartphone op zak dus wie het wil weten kan het zo opzoeken.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb toevallig Parijs - Nice gezien, maar er zijn genoeg mensen die andere dingen te doen hebben, om drie uur op de bank ploffen om TA te kijken en zich verheugen op Parijs-Nice.
Tja, het ging in dit geval over Sloveense dominantie hier, maar dus ook in Parijs-Nice. Dan hoef je dat toch niet te verzwijgen, zeker als je van tevoren waarschuwt voor een spoiler.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit deed Mathieu weer goed idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |