Woon je nog steeds in Italië, of ben je inmiddels alweer verkast?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon te lui om jullie fatsoenlijk te irriteren.
Dat is ook meer Air zn taakquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon te lui om jullie fatsoenlijk te irriteren.
Zo eentje waar je bovenop kan gaan zitten?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb een hele kleine BMW, maar wel een dikke motor.
1 serie met v8?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb een hele kleine BMW, maar wel een dikke motor.
Zo'n motor heb ik ook. Maar geen dikke.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo eentje waar je bovenop kan gaan zitten?
Ik heb nooit in Italië gewoond hoor, ik woonde op Malta. Sinds een klein jaar woon ik in Portoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in Italië, of ben je inmiddels alweer verkast?
Hmm dat klopt, ik dacht dat je destijds aan het overwegen was daarheen te verhuizen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Italië gewoond hoor, ik woonde op Malta. Sinds een klein jaar woon ik in Porto
Ik kom hier mijn tijd dodenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:26 schreef rival het volgende:
Maareuh, wat doe jij hier? Jij bent toch "verder"
Mensen die "verder" zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:26 schreef rival het volgende:
Maareuh, wat doe jij hier? Jij bent toch "verder"
Kleine 3 jaar trouwensquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat klopt, ik dacht dat je destijds aan het overwegen was daarheen te verhuizen.
Precies. Weg ermee.quote:
De tijd vliegtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine 3 jaar trouwensSorry, covid-selectief geheugenverlies.
Daar woont Q al jaren niet meerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Q. Binnenkort verhuis ik naar jouw stad.
Nee, hij heeft CL verradenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |