quote:Op maandag 13 maart 2023 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Over dat ze bedrijfskleding willen gaan invoeren, voor op kantoor en thuis (van die foute mantelpakjes). Passen mag op 1 april op kantoor.
Met foto's en inschrijfformulier en al...
En je hebt niet gezwaaid?quote:
Halve avond staan zwaaien. Wij stonden aan de overkant bij de DJ.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt niet gezwaaid?
Ik heb t echt tot helemaal het einde volgehouden, en toen nog naar de Hoek
Voor mij was t de eerste PIXL, overgestapt van Hurks Fruit.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halve avond staan zwaaien. Wij stonden aan de overkant bij de DJ.
Iets teveel "Mozem" publiek en bijbehorend drugsgebruik voor mijn doen deze keer.
Ik heb er eentje gemist, eerste keren was het inderdaad wat puurder qua sfeer. In Eindhoven sowieso lastig om het niet popi jopi te maken.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij was t de eerste PIXL, overgestapt van Hurks Fruit.
Want bij HF vond ik t al te popi jopi worden. Maar dat was nu hier ook wel.
Het rauwe was r vanaf (volgens vriendin, die het voor de 7e x deed).
Ik vond het wel oke. Ik ga vooral voor Pieter (de DJ).
Behoorlijk oud volk ook (zegt de 40+ er) en dat merkte je ook aan de muziek.
House klassiekers
Ik vond t een beetje Club Vrijdag makelaars publiek.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gemist, eerste keren was het inderdaad wat puurder qua sfeer. In Eindhoven sowieso lastig om het niet popi jopi te maken.
Herkenbaar. Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de intense tintelingen aan mijn kringspier toen ik Ang3l spotte op Lowlands. Daarna ook nooit meer gevoeld.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel even spannend natuurlijk.
Vind het sowieso lastig om echt leuke feestjes te vinden tegenwoordig. Zit er niet meer zo in als pakweg 10-15 jaar geleden.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t een beetje Club Vrijdag makelaars publiek.
Gevoel nog steeds weg?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de intense tintelingen aan mijn kringspier toen ik Ang3l spotte op Lowlands. Daarna ook nooit meer gevoeld.
Zelfde met concerten. Allemaal ruk.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het sowieso lastig om echt leuke feestjes te vinden tegenwoordig. Zit er niet meer zo in als pakweg 10-15 jaar geleden.
Ga sowieso nog maar vrij weinig naar optredens. Deze zomer 2x Aphex Twin en denk dat het daarbij blijft.quote:
Maar was t een goeie intense tinteling?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de intense tintelingen aan mijn kringspier toen ik Ang3l spotte op Lowlands. Daarna ook nooit meer gevoeld.
Je bent gewoon oud.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het sowieso lastig om echt leuke feestjes te vinden tegenwoordig. Zit er niet meer zo in als pakweg 10-15 jaar geleden.
Je schrijft "vroeger was alles beter" verkeerd, Q.quote:
Ja, gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |