He! Jij bent niet meer blauw! Ik dacht dat jij het gedaan hadquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Samzz het volgende:
Worden er serieus smileys verwijderd in een SC?
Ik heb nooit smileys in een SC verwijderdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He! Jij bent niet meer blauw! Ik dacht dat jij het gedaan hadmaar ja, er was een schattige smiley verwijderd. Ik vond het wel lief. Een varkentje
Ik vond het al vreemdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit smileys in een SC verwijderd. En ik ben echt al drie of vier jaar niet meer blauw, haha.
Het slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd
Ja, ik let meestal niet op de kleur van de namen, alleen omdat het over een verwijderde emoticon ging keek ik ernaar.
🐷quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op.
Ik ook niet, hoor. So no biggie (hihi, biggie).
Er wordt je een hele lijst aangereikt, maar owee als je ze gebruiktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Samzz het volgende:
Worden er serieus smileys verwijderd in een SC?
goedemorgen. tijd voor koffiequote:
Ik hoop het. Al die stompzinnige smiley posts van Faxie. Go mod!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:54 schreef DrMarten het volgende:
Is hier serieus iemand smileys aan het vegen?
hmm, ja, thee met honing wordt ook het recept voor mijn keel voor vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu met thee in mijn hobbykamer
Ik gooi zoetjes in mijn theequote:Op zondag 12 maart 2023 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, thee met honing wordt ook het recept voor mijn keel voor vandaag.
Al betwijfel ik of ik honing in huis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |