Yep. Was druk bij het stembureau. Volgende keer maar weer gewoon tijdens werktijd.quote:
Stemlokaal ging pas om 7:30 open, anders was dat ook een optie geweestquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had even snel vanmorgen gestemd omdat ik me bedacht na het werk vast geen motivatie meer te hebben.
Dit ging om de provincie en de waterschappen lieverdquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want ben deze week niet thuis en mijn dorp is toch christelijk.
Ik woon niet in Nederland. Vind het vreemd dat ik een stem mag hebben in een land waar ik niet woon.quote:
Ik zou ook geen religekkie machtigen om voor mij te stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit ging om de provincie en de waterschappen lieverd
Goed punt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Vind het vreemd dat ik een stem mag hebben in een land waar ik niet woon.
Mijn provincie is christelijk dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit ging om de provincie en de waterschappen lieverd
Mijn provincie zal wel gewonnen worden door de boeren en geertjequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn provincie is christelijk dan.
Die zijn voor het behoud van God's schepping dus prima om op te stemmen bij een waterschap.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen religekkie machtigen om voor mij te stemmen
Limburger gespot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn provincie zal wel gewonnen worden door de boeren en geertje
In Eindhoven maar 8.3%.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Oké, ik schaam me even voor mijn provincie. Ruim 30% voor die ellendige BBB
Vind ik ook vreemd ja, maar dat zie je wel met meer landen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. Vind het vreemd dat ik een stem mag hebben in een land waar ik niet woon.
Ja, precies. Als je tijdelijk in het buitenland ben, ok. Maar als je echt geemigreerd bent vind ik het gewoon raar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd ja, maar dat zie je wel met meer landen.
Turken in NL die massaal Erdogan stemmen, voor een land waar ze zijn vertrokken.
GroenLinks scoort alleen in grote stedenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven maar 8.3%.
Groen Links op 1. Maar dat is samen met Tilburg wel een vreemde eend in de bijt.
De rest is ook BBB en soms VVD.
Nou, Oke dan. Welke smaak?quote:
Zolang je de Nederlandse nationaliteit hebt heb je niet echt de banden verbroken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je tijdelijk in het buitenland ben, ok. Maar als je echt geemigreerd bent vind ik het gewoon raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |