Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nietus, want inmiddels ligt er een aardig pak sneeuw
Oh ja, Groningen. Andere kant van de aardbolquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga niet posten welke straat ik woon, maar Groningen is wit en koud
Mja, maar of die koude natte bende nou zoveel beter is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
Hier in de geciviliseerde wereld ligt geen sneeuw.
Giev, misschien helpt dat m'n pesthumeur een beetje.quote:
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Giev, misschien helpt dat m'n pesthumeur een beetje.
Moe, gekloot op werk wat buiten m'n macht ligt, maar waar ik wel tussenzit, en een stapel aan dingen die ik thuis graag wil aanpakken, maar ook gewoon geen tijd voor heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom heb je een pesthumeur? Het is pizzadag...
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moe, gekloot op werk wat buiten m'n macht ligt, maar waar ik wel tussenzit, en een stapel aan dingen die ik thuis graag wil aanpakken, maar ook gewoon geen tijd voor heb.
Sinds wanneer heb jij een Tool citaat in je signature?quote:
Uhm, 2011 denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een Tool citaat in je signature?
Dan heb ik je langer op de block gehad dan ik dacht.quote:
Zet maar weer terugquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik je langer op de block gehad dan ik dacht.
Te laat naar bed gegaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moe ben ik ook, maar dat is mijn eigen schuld
Het was gezellig, er was bier. Die dingen gebeurenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaan?
Ik denk dat het grauwe pestweer ook niet meehelpt, weinig buiten gezien afgelopen tijd.
Aah, in ieder geval een goeie aanleiding dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was gezellig, er was bier. Die dingen gebeuren
Tips nodig?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde gewoon een beetje knutselen, maar m'n hoofd schoot in error bij hoe de muren van m'n miniatuurhuis in elkaar moesten, dus toen maar gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |