Nee hoor, de vrouwen die op hun werk altijd worden lastiggevallen zijn het gezeik ook wel beu, gok ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die dat Me2 gezeik een beetje zat is?
Hij zegt juist dat het misbruik van de situatie maken is, als reactie op de opmerking dat dit gebeurt in een omgeving met ambitieuze mensen waar weinig plek is. "Misbruik van de situatie maken" slaat dus niet op "de vrouwen".quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
O ja....het is natuurlijk de schuld van de vrouwen.... fuck, man....
"Dan heeft hij het over wijven. En neuken. Over welke wijven hij geneukt heeft, met naam en toenaam. Welke wijven hij nog wil neuken. En welke wijven er voor hem in de rij staan."quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:18 schreef Regilio_ het volgende:
Column van Marijn uit NRC: https://12ft.io/proxy?q=h(...)t-moet-zijn-a4159122
Vrouwen (mensen in het algemeen) zijn fucking mietjes geworden, allemaal snowflakes. Het enige wat men nog doet is mooi weer spelen op social media, maar thuis janken dat ze "beschadigd" worden in het echte leven. Flikker toch op, mietjesquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:44 schreef zoost het volgende:
[..]
"Dan heeft hij het over wijven. En neuken. Over welke wijven hij geneukt heeft, met naam en toenaam. Welke wijven hij nog wil neuken. En welke wijven er voor hem in de rij staan."
"Wat daar gebeurd is, heeft mij geraakt tot in mijn kern. Het heeft mijn carrière beschadigd, maar vooral mij als persoon. Het vrat me leeg, van binnen. "
Ik ben sprakeloos.
Daarom zegt hij dit:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat het misbruik van de situatie maken is, als reactie op de opmerking dat dit gebeurt in een omgeving met ambitieuze mensen waar weinig plek is. "Misbruik van de situatie maken" slaat dus niet op "de vrouwen".
quote:Ik denk dat alle vrouwen die nu succesvol zijn en iemand hebben geneukt om een kans te krijgen (chantal janzen bv) zich niet meer zullen uitspreken.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:50 schreef byah het volgende:
[..]
Vrouwen (mensen in het algemeen) zijn fucking mietjes geworden, allemaal snowflakes. Het enige wat men nog doet is mooi weer spelen op social media, maar thuis janken dat ze "beschadigd" worden in het echte leven. Flikker toch op, mietjes
Het begrip wat ze krijgt onder haar twitter boodschap is ook tekenend. Hoe dapper ze is. Echt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:50 schreef byah het volgende:
[..]
Vrouwen (mensen in het algemeen) zijn fucking mietjes geworden, allemaal snowflakes. Het enige wat men nog doet is mooi weer spelen op social media, maar thuis janken dat ze "beschadigd" worden in het echte leven. Flikker toch op, mietjes
Maar Herman reist altijd met Martijn van parkeerplaats naar parkeerplaats.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:50 schreef PotjeSambal het volgende:
Mediacourant.nl: Ze mocht in 2016 drie weken lang meedraaien als vaste analist van de wielertalkshow, naast Danny Nelissen en Rob Harmeling. In dat seizoen waren Dione de Graaff en Herman van der Zandt voor het eerst de presentatoren.
Herman
waar heb je het over? in haar column geeft ze aan wat ze heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:06 schreef zoost het volgende:
[..]
Het begrip wat ze krijgt onder haar twitter boodschap is ook tekenend. Hoe dapper ze is. Echt.
Helemaal met je eens. Mensen zijn zo kwetsbaar, hyper gevoelig en vooral aandachtsgeil. Ik word er een beetje misselijk van.
Ja grappig en ondertussen waar zijn de dapperen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:50 schreef byah het volgende:
[..]
Ach dan nog is dit verhaal tweeledig. Wat vrouwen nu eisen is maximale aanpassing van mannen aan hun tere zieltjes. Ik trek zo'n Helene Hendriks die lekker meelult met de mannen dan toch een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Repentless het volgende:
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat iemand met een vrouwelijke collega die naar eigen zeggen herhaaldelijk aangeeft daar niet van gediend te zijn, uitvoerig gaat bespreken welke wijven hij heeft geneukt en nog wil neuken, alsof hij met zijn matties zit te lullen.
De meeste mensen voelen toch wel aan of iemand daarop zit te wachten en of het gepast is. In een jolige sfeer kan het best een keer voorkomen dat een gesprek daarover gaat, zonder rekening te houden met wie er allemaal meeluistert (of dat nu mannen, vrouwen of allebei zijn) en of er iemand is die daar moeite mee heeft. Als het dan aangegeven wordt, moet het ook klaar zijn in het bijzijn van die persoon. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dan gewoon doodleuk elke dag verdergaat en die verhalen ook echt tegen die persoon ophangt die er juist niet op zit te wachten. Voelt vrij onnatuurlijk aan.
Woorden als "wijven" en "neuken" zelf vind ik nu niet echt een probleem. Dat is nu eenmaal hoe mensen wel eens praten.
Ja, die vrouwen hebben (volgens hem) iemand geneukt om een kans te krijgen. Er zijn dus mensen/mannen met macht die in die competitieve wereld misbruik hebben gemaakt van de situatie door vrouwen een kans te bieden in ruil voor seks.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daarom zegt hij dit:
[..]
Dat is het een beetje. En dat mensen hier 12 jaar na dato nog over gaan janken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:59 schreef Hathor het volgende:
Zo'n uitspraak van v Gelder is natuurlijk gewoon een storm in een glas water. "kom je bij me in bad zitten'.....nounou, heftig hoor. Het soort dames waar ik mee ben opgegroeid zouden hem dan met een snedige opmerking terug in zijn hok trappen, en er daarna met zijn allen smakelijk om lachen. Uit dat hout worden ze blijkbaar niet meer gesneden.
Mee eens hoor. Wat ik bedoelde, is dat ik mij haast niet kan voorstellen dat het daadwerkelijk zo is gegaan. Het voelt uiterst onnatuurlijk aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach dan nog is dit verhaal tweeledig. Wat vrouwen nu eisen is maximale aanpassing van mannen aan hun tere zieltjes. Ik trek zo'n Helene Hendriks die lekker meelult met de mannen dan toch een stuk beter.
Deze user.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:06 schreef zoost het volgende:
[..]
Het begrip wat ze krijgt onder haar twitter boodschap is ook tekenend. Hoe dapper ze is. Echt.
Helemaal met je eens. Mensen zijn zo kwetsbaar, hyper gevoelig en vooral aandachtsgeil. Ik word er een beetje misselijk van.
Nee, hoor. Dat is het niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ach dan nog is dit verhaal tweeledig.
Ze zat bij een eikel in de auto. Nou en. Dan had ze moeten aankaarten dat ze niet meer bij hem in de auto wilde. Of whatever. Maar daar dan een heel zielig verhaal omheen hangen, van "intern kapot gemaakt" of wat ze dan ook zei.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar heb je het over? in haar column geeft ze aan wat ze heeft gedaan.
Aanspreken meermaals, daarna hogerop, en uiteindelijk is ze zelf gecanceld.
Hoezo hypergevoelig? En aandachtsgeil zie ik ook niet. Als ze dat was, dan was ze d'r wel opgekropen toch? Dan had ze daar nu nog gezeten, midden in de spotlights.
Ja natuurlijk wel white knight. Veel vrouwen halen hierover hun schouders op en gaan weer door maar door dit soort gejank lopen de psychologische klinieken in Nederland straks pas echt vol en die worden nu al overbelast. Een beetje eelt op de ziel is niet verkeerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is het niet.
Ik zou haar column even goed lezen als ik jou was, dat heeft ze letterlijk gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:35 schreef zoost het volgende:
[..]
Ze zat bij een eikel in de auto. Nou en. Dan had ze moeten aankaarten dat ze niet meer bij hem in de auto wilde. Of whatever. Maar daar dan een heel zielig verhaal omheen hangen, van "intern kapot gemaakt" of wat ze dan ook zei.
Nee.
ik hoop dat ze jou een keer flink in je kont neuken, kijken of je dan nog zo praat, beetje eelt op de ziel is niet verkeerd tochquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel white knight. Veel vrouwen halen hierover hun schouders op en gaan weer door maar door dit soort gejank lopen de psychologische klinieken in Nederland straks pas echt vol en die worden nu al overbelast. Een beetje eelt op de ziel is niet verkeerd.
Uiteraard ben ik voor deze mevrouw en vind het gedrag van deze meneer ook stom. Maar.kom.op. Wat mij irriteert is dat een vrij onschuldige (maar wel stomme) gebeurtenis nu moet gaan leiden tot heel veel respect voor het slachtoffer en heel veel haat voor de dader. Het is een beetje veel allemaal in relatie tot wat er is gebeurt. Maar goed.quote:
Goede vergelijking!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ik hoop dat ze jou een keer flink in je kont neuken, kijken of je dan nog zo praat, beetje eelt op de ziel is niet verkeerd toch
Ze is bij iemand anders in de auto gaan zitten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou haar column even goed lezen als ik jou was, dat heeft ze letterlijk gedaan
Dan Danny of Rob?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Herman reist altijd met Martijn van parkeerplaats naar parkeerplaats.
Jack van Gelder heeft het met zijn denigrerende gedrag voor elkaar gekregen dat Danielle Oerlemans (ja die van Arnie) na een blunder en hierop zijn geschreeuw drie jaar niet meer op tv is verschenen. Jack is geen fijne ventquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:59 schreef Hathor het volgende:
Zo'n uitspraak van v Gelder is natuurlijk gewoon een storm in een glas water. "kom je bij me in bad zitten'.....nounou, heftig hoor. Het soort dames waar ik mee ben opgegroeid zouden hem dan met een snedige opmerking terug in zijn hok trappen, en er daarna met zijn allen smakelijk om lachen. Uit dat hout worden ze blijkbaar niet meer gesneden.
Het feit dat je dit soort dingen uitkraamt over deze situaties, is een sterke aanwijzing dat er tussen jouw oren heel veel mis is en jij degene bent die een regelmatige bezoeker zou moeten zijn bij psychologische klinieken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een beetje eelt op de ziel is niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |