Mee eens hoor. Wat ik bedoelde, is dat ik mij haast niet kan voorstellen dat het daadwerkelijk zo is gegaan. Het voelt uiterst onnatuurlijk aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach dan nog is dit verhaal tweeledig. Wat vrouwen nu eisen is maximale aanpassing van mannen aan hun tere zieltjes. Ik trek zo'n Helene Hendriks die lekker meelult met de mannen dan toch een stuk beter.
Deze user.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:06 schreef zoost het volgende:
[..]
Het begrip wat ze krijgt onder haar twitter boodschap is ook tekenend. Hoe dapper ze is. Echt.
Helemaal met je eens. Mensen zijn zo kwetsbaar, hyper gevoelig en vooral aandachtsgeil. Ik word er een beetje misselijk van.
Nee, hoor. Dat is het niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ach dan nog is dit verhaal tweeledig.
Ze zat bij een eikel in de auto. Nou en. Dan had ze moeten aankaarten dat ze niet meer bij hem in de auto wilde. Of whatever. Maar daar dan een heel zielig verhaal omheen hangen, van "intern kapot gemaakt" of wat ze dan ook zei.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar heb je het over? in haar column geeft ze aan wat ze heeft gedaan.
Aanspreken meermaals, daarna hogerop, en uiteindelijk is ze zelf gecanceld.
Hoezo hypergevoelig? En aandachtsgeil zie ik ook niet. Als ze dat was, dan was ze d'r wel opgekropen toch? Dan had ze daar nu nog gezeten, midden in de spotlights.
Ja natuurlijk wel white knight. Veel vrouwen halen hierover hun schouders op en gaan weer door maar door dit soort gejank lopen de psychologische klinieken in Nederland straks pas echt vol en die worden nu al overbelast. Een beetje eelt op de ziel is niet verkeerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is het niet.
Ik zou haar column even goed lezen als ik jou was, dat heeft ze letterlijk gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:35 schreef zoost het volgende:
[..]
Ze zat bij een eikel in de auto. Nou en. Dan had ze moeten aankaarten dat ze niet meer bij hem in de auto wilde. Of whatever. Maar daar dan een heel zielig verhaal omheen hangen, van "intern kapot gemaakt" of wat ze dan ook zei.
Nee.
ik hoop dat ze jou een keer flink in je kont neuken, kijken of je dan nog zo praat, beetje eelt op de ziel is niet verkeerd tochquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel white knight. Veel vrouwen halen hierover hun schouders op en gaan weer door maar door dit soort gejank lopen de psychologische klinieken in Nederland straks pas echt vol en die worden nu al overbelast. Een beetje eelt op de ziel is niet verkeerd.
Uiteraard ben ik voor deze mevrouw en vind het gedrag van deze meneer ook stom. Maar.kom.op. Wat mij irriteert is dat een vrij onschuldige (maar wel stomme) gebeurtenis nu moet gaan leiden tot heel veel respect voor het slachtoffer en heel veel haat voor de dader. Het is een beetje veel allemaal in relatie tot wat er is gebeurt. Maar goed.quote:
Goede vergelijking!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ik hoop dat ze jou een keer flink in je kont neuken, kijken of je dan nog zo praat, beetje eelt op de ziel is niet verkeerd toch
Ze is bij iemand anders in de auto gaan zitten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou haar column even goed lezen als ik jou was, dat heeft ze letterlijk gedaan
Dan Danny of Rob?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Herman reist altijd met Martijn van parkeerplaats naar parkeerplaats.
Jack van Gelder heeft het met zijn denigrerende gedrag voor elkaar gekregen dat Danielle Oerlemans (ja die van Arnie) na een blunder en hierop zijn geschreeuw drie jaar niet meer op tv is verschenen. Jack is geen fijne ventquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:59 schreef Hathor het volgende:
Zo'n uitspraak van v Gelder is natuurlijk gewoon een storm in een glas water. "kom je bij me in bad zitten'.....nounou, heftig hoor. Het soort dames waar ik mee ben opgegroeid zouden hem dan met een snedige opmerking terug in zijn hok trappen, en er daarna met zijn allen smakelijk om lachen. Uit dat hout worden ze blijkbaar niet meer gesneden.
Het feit dat je dit soort dingen uitkraamt over deze situaties, is een sterke aanwijzing dat er tussen jouw oren heel veel mis is en jij degene bent die een regelmatige bezoeker zou moeten zijn bij psychologische klinieken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een beetje eelt op de ziel is niet verkeerd.
Het feit dat jij het allemaal probeert te bagatelliseren, maakt jou onderdeel van het probleem. Het houdt niet op....niet vanzelf.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:42 schreef zoost het volgende:
Uiteraard ben ik voor deze mevrouw en vind het gedrag van deze meneer ook stom.
Ach PietjePukquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel white knight. Veel vrouwen halen hierover hun schouders op en gaan weer door maar door dit soort gejank lopen de psychologische klinieken in Nederland straks pas echt vol en die worden nu al overbelast. Een beetje eelt op de ziel is niet verkeerd.
Ik denk dat dit de kern van het probleem is. Mannen onderling moeten elkaar af en toe ook tot de orde roepen dat bepaald gedrag/taalgebruik niet ok is. Ook al is het 'grappig' bedoeltquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het feit dat jij het allemaal probeert te bagatelliseren, maakt jou onderdeel van het probleem.
Dat inhoudsloze "ik schaam me diep voor"-riedeltje is toch wel zo tenenkrommend. Je ziet het ook wel eens in combinatie met landgenoten, of een andere groep waar iemand toevalig toe behoort.quote:
Ben ik zeker met je eens. Sterker nog, ik denk dat vrouwen zelf het probleem niet kunnen oplossen. Alleen wij kunnen dat. En bagatelliseren is in stand houden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de kern van het probleem is. Mannen onderling moeten elkaar af en toe ook tot de orde roepen dat bepaald gedrag/taalgebruik niet ok is. Ook al is het 'grappig' bedoelt
Ja, laten we nu totaal ongefundeerd iedereen met een link naar een bepaald programma/bedrijf verdacht gaan maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:02 schreef MichaelScott het volgende:
Zou het er bij het schaatsen ook zo aan toe gaan? Ik vind Rintje er ook wel een type voor eigenlijk.
U is niet bekend met de werken van PP?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het feit dat je dit soort dingen uitkraamt over deze situaties, is een sterke aanwijzing dat er tussen jouw oren heel veel mis is en jij degene bent die een regelmatige bezoeker zou moeten zijn bij psychologische klinieken.
Sterker nog, er zal wel een psychiater aan te pas moeten komen.
Ja, helaas wel. Maar kan mezelf niet inhouden....quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
U is niet bekend met de werken van PP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |