Ja, dat zijn dus precies die types waar ik het over heb. En aangezien ik een liederlijke pesthekel heb aan macho's en hun kleinepiemelsyndroom, hun walgelijk oppervlakkige kijk op seksualiteit en vrouwen en dat spierbalopduwen in het algemeen, acht ik het delen van hetzelfde geslacht niet direct reden om samen met dhr. v.d. Lee een boetekleed aan te trekken en me deelgenoot van die types te voelen wegens de aanwezigheid van een piemel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij elk 'incident' komen sommige mannen als aasgieren naar buiten om het over aanstellen, sneeuwvlokjes, labiele vrouwtjes te hebben. Noem maar wat op.
Zo wordt er gereageerd.
Hoef je ook niet te doen. Maar waarom heb je het over 1 random twitteraar? Die is toch helemaal niet relevant in de claim dat de mediawereld gedomineerd wordt door oude mannetjes die vaak een wat simplistische kijk op genderrollen hebben waar met een beetje pech dus ook ongepast gedrag bij komt kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus precies die types waar ik het over heb. En aangezien ik een liederlijke pesthekel heb aan macho's en hun kleinepiemelsyndroom, hun walgelijk oppervlakkige kijk op seksualiteit en vrouwen en dat spierbalopduwen in het algemeen, acht ik het delen van hetzelfde geslacht niet direct reden om samen met dhr. v.d. Lee een boetekleed aan te trekken en me ergens voor te schamen.
Het is natuurlijk niet 1 random twitteraar die de laatste tijd heeft besloten allerlei sociale, economische en politieke problemen te koppelen aan vaststaande eigenschappen van mensen. Zelfs koning Willem gaf daar laatst nog een mooi voorbeeld van.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te doen. Maar waarom heb je het over 1 random twitteraar? Die is toch helemaal niet relevant in de claim dat de mediawereld gedomineerd wordt door oude mannetjes die vaak een wat simplistische kijk op genderrollen hebben waar met een beetje pech dus ook ongepast gedrag bij komt kijken
Maar Marijn de Vries is helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Marijn de vries dus: https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-moet-zijn-a4159122
Goed verhaal wel. Opstappen die hoofdredactie in zo’n geval. Dat met Jack is een keer grapje leuk maar dagelijks het moeten aanhoren ook al zeg je er iets van dan ga je wel keertje te ver.
Kan het niet lezen. Heb geen abbo.quote:
De Koning van Biafra is Maarten Ducrot.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:29 schreef -XOR- het volgende:
Maar goed, nu kunnen we dus de speurtocht openen wie de zin "Zeg meisje, weet je waarom ze mij de koning van Biafra noemen" heeft gebezigd. We zullen er waarschijnlijk nooit achter komen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Republiek_Biafraquote:Maarten Ducrot droeg tijdens zijn carrière als profwielrenner de bijnaam 'Koning van Biafra' vanwege zijn tengere lichaamsbouw.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het niet lezen. Heb geen abbo.
Wat is de strekking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh de racecard word ook alweer getrokken, die ontbrak nog.quote:
quote:De NOS laat in een reactie op de column van De Vries weten dat er vorig jaar contact met haar is geweest. ,,En we erkennen dat we dingen niet goed hebben gedaan en in 2016 onvoldoende aandacht hebben besteed aan wat ze heeft ervaren’’, aldus een woordvoerder. ,,Haar column maakt opnieuw duidelijk hoeveel impact dit op haar heeft gehad. En dat is pijnlijk. We hebben haar vorig jaar ook uitgenodigd om in gesprek te blijven, maar daar is ze niet op ingegaan. Deze ervaringen passen bij het beeld dat uit onze inventarisatie naar voren komt en waar de NOS extra stappen tegen wil ondernemen. Door signalen van grensoverschrijdend gedrag eerder te signaleren en adequater daarop te acteren.’’
Exit Tom Egbers. Maar wat een verhaal joh. Hoe kan dit jarenlang doorgaan.quote:
Komt Egbers zelf ook aan het woord, of is om zijn reactie gevraagd? Ik heb geen Volkskrant-abonnement, dus kan het niet volledig lezen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Exit Tom Egbers. Maar wat een verhaal joh. Hoe kan dit jarenlang doorgaan.
https://12ft.io/quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
Komt Egbers zelf ook aan het woord, of is om zijn reactie gevraagd? Ik heb geen Volkskrant-abonnement, dus kan het niet volledig lezen.
In een reactie laat Tom Egbers weten anders tegen de gebeurtenissen aan te kijken. Hij stelt dat hij de relatie met de jonge medewerker zelf bij de hoofdredactie en de directie heeft gemeld. Ook zegt hij spijt te hebben van de affaire. ‘Onze relatie als zodanig betreur ik nu, vele jaren later, zeer zeker. Vanwege het verdriet dat ik er in mijn privéleven mee heb veroorzaakt. Ook het feit dat zij destijds twintiger was en ik veertiger telt voor mij, na al die jaren terugkijkend, zwaar.’quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
Komt Egbers zelf ook aan het woord, of is om zijn reactie gevraagd? Ik heb geen Volkskrant-abonnement, dus kan het niet volledig lezen.
NOT SURPRISEDquote:De meeste medewerkers zijn fan van een voetbalclub, vaak Ajax, en steken dat op de redactie niet onder stoelen of banken. Op zondag 20 januari 2019 zijn Ajax en PSV verwikkeld in de titelstrijd en speelt PSV eerst een uitwedstrijd tegen Emmen. Als Emmen in de blessuretijd de gelijkmaker scoort, stijgt er bij NOS Sport een luid gejuich op. Een PSV-fan op de redactie noemt de sfeer later vijandig.
Later die dag komt Ajax tegen Heerenveen in de laatste tien minuten van de wedstrijd op een 4-3-voorsprong. Tom Egbers, die avond presentator van de uitzending met de samenvattingen, staat op, zet een paar passen richting een collega die voor Heerenveen is en schreeuwt hem met gebalde vuisten toe. De man, die werkt als eindredacteur voor de website, reageert geïrriteerd. ‘Ga toch weg’, zegt hij, ‘import-Amsterdammer.’
‘Wát zeg jij?’, schreeuwt Egbers woedend, terwijl hij vlak voor de man gaat staan. Zelf ontkent Egbers dit voorval.