Ahhh gelukkig, en beterschapquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik ben weer thuis bedankt allemaal erg lief![]()
En ja zeer pijnlijk kan ik zeggen nierbekkenontsteking
Mar we hebben antibiotica gehad dus hopegauw voorbij .
Bedankt![]()
![]()
Bedankt, heb hem verwijderd per ongeluk in plaats van reageren, maar kan je hier bedankenquote:
Volgens de regels mag je DM niet openbaar maken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:53 schreef rinardo het volgende:
En dan wordt je maarzo uitgescholden in DM door iemand die je nog nooit geproken hebt, wat moet je daar nu weer mee ?
oh, nou heb er printscreens van, hij stuurt er meer dus, ken die gast niet, nooit mee gesproken, heb hem ook niet geantwoord, maar wil hem blokkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Volgens de regels mag je DM niet openbaar maken.
Daar hebben wij toch helemaal niets mee te maken, beter stuur je een admin een bericht ipv openbaar klagen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh, nou heb er printscreens van, hij stuurt er meer dus, ken die gast niet, nooit mee gesproken, heb hem ook niet geantwoord, maar wil hem blokken
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderdquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch helemaal niets mee te maken, beter stuur je een admin een bericht ipv openbaar klagen.
Ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderd
Beterschapquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Hahaha nee niks nadaquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Beterschap!
Te hard gefeest gister
Ik had de berichten in fb meteen behandeld en Deisyy ook. Ik wilde net naar bed gaan en dacht kijk nog even Ik heb je gelijk een DM gestuurd. Je kan haar ook blokeren in je dm weet je hoe dat moetquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
jaja, meteen gedaan uur geleden, maar er zijn geen admins, heb afbeelding al verwijderd
Fijn dat je weer thuis bent, ik weet hoe pijnlijk het is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bedankt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |