Beetje netflix maar dan voor games.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo te zien methodiek om de spellen niet zelf te hoeven kopen?
Is de X echt beter als de S? Ik heb de S met gamepass en ben prima tevreden. Je moet er wel een setje oplaadbare batterijen bijkopen. En soms gebruik ik het meer dan een maand niet dan is zo'n abbo wel een beetje zonde.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:47 schreef borbit het volgende:
[..]
Is de X echt beter als de S? Ik heb de S met gamepass en ben prima tevreden. Je moet er wel een setje oplaadbare batterijen bijkopen. En soms gebruik ik het meer dan een maand niet dan is zo'n abbo wel een beetje zonde.
Ja 100%quote:Op zondag 12 maart 2023 08:47 schreef borbit het volgende:
[..]
Is de X echt beter als de S? Ik heb de S met gamepass en ben prima tevreden. Je moet er wel een setje oplaadbare batterijen bijkopen. En soms gebruik ik het meer dan een maand niet dan is zo'n abbo wel een beetje zonde.
Als het om de controller gaat kan ik bij de S ook gewoon aansluiten met draad.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja.
Mijn X werkt trouwens gewoon op stroom ipv batterijen
Snellere laadtijden, meer intern geheugen, hogere resolutie, cd lade voor fysieke games of bluray als je daar waarde aan hecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het om de controller gaat kan ik bij de S ook gewoon aansluiten met draad.
Kan iemand echt uitleggen waarom X beter is dan S?
Als je die aansluit met draad gaat ie dan de batterijen opladen? Hoe weet ie dan dat je er wel oplaadbare in hebt?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het om de controller gaat kan ik bij de S ook gewoon aansluiten met draad.
Kan iemand echt uitleggen waarom X beter is dan S?
cex geeft je er 102 euro voor. Anders used products, daar krijg je net iets meer denk. Misschien dat je bij CEX of een games winkel iets kunt regelen als je direct een X koopt. Als het om de opslagruimte gaat kun je die ook uitbreiden maar is ook niet goedkoop. Wel goedkoper dan verkopen en een X kopen.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn er winkels waar je je Series S in kunt ruilen voor een X? Natuurlijk moet er dan geld bij, maar ik heb weinig aan m'n S als ik een X koop. Heb destijds de S gehaald omdat de X nergens was te krijgen.
Yes. Ik kwam hier om exact hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:24 schreef Armani XL het volgende:
Xbox series X met Gamepass en dan samen It Takes Two spelen
Punt is vooral dat ik het zonde vind om een X te kopen en de S hier dan stof te laten verzamelen. En handelen via Marktplaats ben ik geen fan van.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:58 schreef borbit het volgende:
[..]
cex geeft je er 102 euro voor. Anders used products, daar krijg je net iets meer denk. Misschien dat je bij CEX of een games winkel iets kunt regelen als je direct een X koopt. Als het om de opslagruimte gaat kun je die ook uitbreiden maar is ook niet goedkoop. Wel goedkoper dan verkopen en een X kopen.
Als je een S hebt heeft een X weinig toegevoegde waarde. Je kunt alles spelen, maar dan iets lagere resolutie, iets minder opslag, en wat trager. Pas als je een groot 4K oled scherm hebt kun je erover denken.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is vooral dat ik het zonde vind om een X te kopen en de S hier dan stof te laten verzamelen. En handelen via Marktplaats ben ik geen fan van.
Ah helder, dank. Dan is het inderdaad niet de moeite waard. Discplayer interesseert mij niet en ik heb al gewoon schik van de S.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je een S hebt heeft een X weinig toegevoegde waarde. Je kunt alles spelen, maar dan iets lagere resolutie, iets minder opslag, en wat trager. Pas als je een groot 4K oled scherm hebt kun je erover denken.
Alles behalve uhd blurays afspelen.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Cupfighter het volgende:
Waarin is de Xbox X beter dan de PlayStation 5?
De vorige generatie draaide de Xbox One X rondjes om de PS4 Pro.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Cupfighter het volgende:
Alles behalve exclusives.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk zouden we multiplayer willen zonder split screenquote:Op zondag 19 maart 2023 21:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
Als je veel split games gaat draaien .
Dan heb je de Xbox serie x nodig.
Zeker met nieuwe game die komen merk je dat de Xbox serie s mooite gaat hebben met splitschreen .
Veel klachten daarover bij de ontwikkelaars
Ga je voor games voor je zelf
Dan kan je Xbox serie s ruim voldoende.
Gebruik zelf de Xbox serie s .
https://tweakers.net/nieu(...)ische-problemen.html
De Xbox serie x heeft het probleem niet maar Microsoft eist dat geen verschil in spel ervaring mag zijn tussen bijde console .
Dat kan.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we multiplayer willen zonder split screen
tnx voor de verdere info
Als ik vr zal kiezen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Meeste van wat ik lees is toch persoonlijke voorkeur voor een Xbox fo juist Playstation. Weinig echt grote verschillen en met beide zit je eigenlijk wel gewoon goed
al heeft PS meer exclusieve games en ergens las ik ook voor betere gameplay en ook toekomstig mogelijk beter ivm VR
PlayStation 5 heeft een paar steengoede exclusives, je moet dus ff voor jezelf uitzoeken of dat een big deal is om die te missen als je een Xbox koopt. Hou er wel rekening mee dat die exclusives steeds vaker ook naar PC komen. Xbox heeft weer z'n eigen voordeeltjes en natuurlijk ook z'n eigen exclusives.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Meeste van wat ik lees is toch persoonlijke voorkeur voor een Xbox fo juist Playstation. Weinig echt grote verschillen en met beide zit je eigenlijk wel gewoon goed
al heeft PS meer exclusieve games en ergens las ik ook voor betere gameplay en ook toekomstig mogelijk beter ivm VR
1. Neequote:Op maandag 20 maart 2023 12:11 schreef Jimbo het volgende:
Denk dus dat je vooral 3 dingen aan jezelf moet vragen:
• Geef je veel om de exclusives of speel je vooral fifa / COD?
• Wil je een abo erbij hebben met veel games en vaak nieuwe games 'gratis' bij launch
• Komt je console in een kastje of niet? De een vind het design van de Ps verschrikkelijk, de ander niet..
• En last but not least, welke controller vind je fijner.
Je gaf aan wel waarde te hechten aan het VR-gedeelte dus dat lijkt me dan nog wel een argument. Xbox heeft daar helemaal geen plannen mee.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1. Nee
2. Abo met veel games nuttig. Gelijk nieuwe games minder interessant
3. Liefst uit zicht, maar opzich maakt uiterlijk niets uit
4. Daarvan geen idee, heb een xbox original en daarvoor enkel op de Sega gespeeld. Dus geen Nintendo of PS gewend
Momenteel klinkt de Xbox van wat ik hier lees wel de betere keuze.
Nouja waarde hechten aan VR. Ik zag het ergens staan, en mocht m'n vriend dit essentieel vinden, dan idd is de keuze simpel. Maar ik vermoed dat wij niet zo state of the art zijn en dat we hier pas iets mee willen doen wanneer het alweer oud isquote:Op maandag 20 maart 2023 13:33 schreef 2dope het volgende:
Je gaf aan wel waarde te hechten aan het VR-gedeelte dus dat lijkt me dan nog wel een argument. Xbox heeft daar helemaal geen plannen mee.
Verder: Controller PS5 (DualSense) is een stuk geavanceerder dan de Xbox controller. Voornamelijk meer features qua haptische feedback, maar heeft ook een ingebouwde speaker en een gyroscoop voor motion control. DualSense is dan ook 10 euro duurder (70) dan een standaard Xbox controller (60). Xbox controller gaat weer veel langer mee qua battery life (zowel op losse batterijen als met quick charge meuk).
Oh en last but not least, in de OP heb je het over Baldur's Gate III. Die komt in augustus uit voor PC en PlayStation 5. Een Xbox-release(datum) is nog onzeker omdat er op die console problemen zijn bij de ontwikkeling van (jawel) het split-screen gedeelte van de game. Edit: dit was al verteld zie ik nu![]()
wel via de affiliate link voor dannyquote:Op maandag 20 maart 2023 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wordt een PlayStation lees ik wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |