In mijn geval durf ik te stellen dat met name mijn vader ook wat rare ouders had. Plus puber cq jong volwassen zijn in de oorlog heeft ook geen positieve bijdrage geleverd aan mijn ouders.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:07 schreef Hexagon het volgende:
Hoe zijn zulke wereldvreemde schijtouders ontstaan vraag ik me af. Hoe hebben ze elkaar ontmoet en hoe waren ze zelf ooit jong vraag ik me dan af.![]()
Verder kan ik zo niks bedenken. Gewoonten van mijn ouders die me niet bevallen heb ik niet overgenomen.
En terecht !quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:12 schreef Aiciu het volgende:
Naar Nederland verhuizen heb ik ze jaren kwalijk genomen.
Wat houd je tegen om te emigreren?quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:12 schreef Aiciu het volgende:
Narcistische ouderlangens geprojecteerd op 't kind.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:35 schreef SootSprite het volgende:
'ze komt hier zodat ze naar het vwo kan, niet om vrienden te maken'.
De vuilnisbelt van Napels lijkt je aantrekkelijker?quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:12 schreef Aiciu het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:06 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Wel ben ik ze dankbaar voor de iets te Christelijke opvoeding in mijn ogen, zodat ik weloverwogen vast kan stellen dat religie een debiel fenomeen is.
Mijn ouders werden zo onuitstaanbaar (beschamende ruzies en bonje en plein public) wanneer ze weer eens gezopen hadden dat ik mijn hele leven geen fles heb aangeraakt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:06 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ze hebben mij niet verpest. Wel bepaalde dingen die ik anders doe bij mijn eigen kinderen, maar dat hou je altijd.
Wel ben ik ze dankbaar voor de iets te Christelijke opvoeding in mijn ogen, zodat ik weloverwogen vast kan stellen dat religie een debiel fenomeen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |