Pff, zo'n dom iets is meer voor een tiener wiens brein nog niet volledig ontwikkeld is. Kan zo je neus breken/lichte hersenschudding of bril in de ogen...quote:Op zondag 12 maart 2023 16:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee wat onze grote vriend Curry hier aan het doen is:
https://streamable.com/d0m4au
Lijkt mij vrij debiel om een tunnel shot te gaan op een basket waar een stuk of 8 man bezig met een training. Anyway, wel een fantastische edit van een user op Reddit:
https://streamable.com/sy3rln
Als die jongen een beetje slim is, is die in een rolstoel met een wandelstok in z'n hand en oog in het verband naar huis gegaan. Prima schadevergoeding, Amerika kennende.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pff, zo'n dom iets is meer voor een tiener wiens brein nog niet volledig ontwikkeld is. Kan zo je neus breken/lichte hersenschudding of bril in de ogen...
Ja dat dacht ik ook direct. Neem aan dat Curry hem wel iets heeft aangeboden als sorry al is het iets relatiefs kleins als kaartjes voor iets leuks of een spa massage treatment.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die jongen een beetje slim is, is die in een rolstoel met een wandelstok in z'n hand en oog in het verband naar huis gegaan. Prima schadevergoeding, Amerika kennende.
Verslaving of een mentale ineenstorting.quote:Op maandag 13 maart 2023 01:37 schreef Hathor het volgende:
Er word nu al gezinspeeld op dat Wiggins waarschijnlijk klaar is voor het seizoen, maar nog steeds geen openheid van zaken. Er is geen sprake van een blessure, dus is het soms teveel gevraagd om uit te leggen waarom een verder fitte speler de rest van het seizoen thuis mag blijven????? Nog nooit zoiets absurds meegemaakt. Het is toch een van de sleutelspelers geweest in de titel van vorig jaar, en dat ben je dan gewoon kwijt, naast een geblesseerd overgekomen Payton. Wat een poppenkast zeg.
Als iemand mega depressief is bijvoorbeeld kan je hoog of laag springen maar gaat hij niet kunnen basketballen. Dat ze het niet vertellen is omdat dat soort dingen ongemakkelijk zijn voor de persoon in kwestie. Als je eruit ligt vanwege een blessure of kanker is het anders om te vertellen.quote:Op maandag 13 maart 2023 01:37 schreef Hathor het volgende:
Er word nu al gezinspeeld op dat Wiggins waarschijnlijk klaar is voor het seizoen, maar nog steeds geen openheid van zaken. Er is geen sprake van een blessure, dus is het soms teveel gevraagd om uit te leggen waarom een verder fitte speler de rest van het seizoen thuis mag blijven????? Nog nooit zoiets absurds meegemaakt. Het is toch een van de sleutelspelers geweest in de titel van vorig jaar, en dat ben je dan gewoon kwijt, naast een geblesseerd overgekomen Payton. Wat een poppenkast zeg.
Bij sommige (privé) zaken gaan journalisten niet graven of ze brengen het niet in de openbaarheid . Menselijke code onder elkaar en dat leer je ook bij een studie.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:47 schreef Hathor het volgende:
Iemand op social media wist te melden dat zijn oma op sterven ligt. Hij is door haar opgevoed en zou niet van haar zijde willen wijken. Er is geen zekerheid hoe lang ze nog heeft, maar het zou vandaag al afgelopen kunnen zijn, maar ook pas over bv een half jaar. Nou komt het van social media dus moet je dat altijd met een korreltje zout nemen, maar als dat werkelijk de reden zou zijn begrijp ik niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden.
Dus dat z'n vrouw alle foto's van hen samen had weggehaald was weer niet zo of toevallig?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:47 schreef Hathor het volgende:
Iemand op social media wist te melden dat zijn oma op sterven ligt. Hij is door haar opgevoed en zou niet van haar zijde willen wijken. Er is geen zekerheid hoe lang ze nog heeft, maar het zou vandaag al afgelopen kunnen zijn, maar ook pas over bv een half jaar. Nou komt het van social media dus moet je dat altijd met een korreltje zout nemen, maar als dat werkelijk de reden zou zijn begrijp ik niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden.
Dat is me nog steeds een raadsel.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus dat z'n vrouw alle foto's van hen samen had weggehaald was weer niet zo of toevallig?
Wiseman als die speelt , heeft altijd wel leuke getallen aan het eind (en ook altijd een min uit de +/-) . Paar keer naar gekeken en hij weet nog steeds niet wat die moet doen verdedigend of waar die moet lopen . Is niet erg verder omdat Detroits doel het niet winnen van games is .quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Wiseman doe het best aardig in Detroit trouwens @:PowerLoungen
Misschien een verandering van omgeving nodig gehad? Kan ook zijn dat die nu wat meer stats heeft maar nog steeds waardeloos is qua defense etc. Ook wel tegen vrij middelmatige teams natuurlijk.
Dat lijkt me niet iets dat je zegt als een oma op sterven ligt. Meer als iemand in de put zit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van zijn broertje
Tuurlijk niet, die is gewoon weer miraculeus op het rechte pad net voor de playoffs hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 02:58 schreef Hathor het volgende:
Morant begonnen aan een counseling program in Florida. Geen idee hoe lang zoiets doorgaans duurt, maar ik krijg het idee dat voor hem het seizoen erop zit.
Lekker cocktails drinken in Key West totdat de mediaophef wat is gaan liggenquote:Op woensdag 15 maart 2023 02:58 schreef Hathor het volgende:
Morant begonnen aan een counseling program in Florida. Geen idee hoe lang zoiets doorgaans duurt, maar ik krijg het idee dat voor hem het seizoen erop zit.
Een blessure voor AD kan dan ook bijna niet uitblijven, het gaat alweer veel te lang goed.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
AD blijft wel leveren nu bij de Lakers. Nuggets zijn aan een slechte reeks bezig. Zo gaat Jokic het niet redden met de MVP.
Nets waren ook goed bezig dus even van die winnen is ook netjes. Denk je dat ze de playins gaan halen? Zit erg dicht op elkaar daar. Jazz en Pelicans zijn flink gezakt. Zonder Zion zijn de Pelicans vleugellam geworden blijkbaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Banchero zal wel ROTY worden, maar Jalen Williams van OKC is bezig aan een heel indrukwekkend eindschot voor een rookie.
20.2 ppg over de laatste 14 wedstrijden, met een absurd TS% voor een guard (67.2%). PrestiGOD lijkt weer een diamantje gevonden te hebben.
Denk het niet eerlijk gezegd, nog een vrij pittig schema. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit had verwacht dat ze nu nog serieus mee zouden strijden om een plek in de playoffs. Dallas en New Orleans draaien vrij kut, de Lakers zijn een enigma, en Portland is het ook niet helemaal. Dus wie weet, het zou er zomaar in kunnen zitten. Utah heeft ook nog een kans, maar die gaan tanken voor een betere pick denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nets waren ook goed bezig dus even van die winnen is ook netjes. Denk je dat ze de playins gaan halen? Zit erg dicht op elkaar daar. Jazz en Pelicans zijn flink gezakt. Zonder Zion zijn de Pelicans vleugellam geworden blijkbaar.
Hoeveel is hij nu al weg? Of is dat vrijwillig en telt de straf pas vanaf nu?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef danusz1986 het volgende:
The NBA announced today that Memphis Grizzlies guard Ja Morant has been suspended eight games without pay for conduct detrimental to the league. The discipline is in response to Morant's live streaming of a video on March 4 in which he is holding a firearm in an intoxicated state while visiting a Denver area nightclub.
Schijntje!
Denk dat het nu ingaat, de eerdere gemiste games waren opgelegd door de Grizzlies dacht ik, daar komt dan nu die 8 games van de NBA bovenop. Dan is ie ook lekker uitgerust voor de playoffs zullen we maar zeggen. Ik heb hem trouwens nog zien geinterviewd worden door Jalen Rose, naar dat soort jongens schijnt hij wel te willen luisteren, want die is 'hood'. Rose vroeg nog van wie dat pistool was en Morant zei dat het van iemand anders was, maar dat geloof ik dan weer niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel is hij nu al weg? Of is dat vrijwillig en telt de straf pas vanaf nu?
Die hadden ze aan de coaching staf moeten toevoegen en die rosterspot gebruiken voor een bruikbare speler.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Opa dunkt dus opa heeft weer wat . Wel weer erg typisch voor dit seizoen en een treurig einde van zijn loopbaan.
Lijkt me juist wel dat het van iemand anders was, anders zou blijken dat hij het pistool meehad op reis met de Grizzlies en dan zijn de consequenties weer erger.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denk dat het nu ingaat, de eerdere gemiste games waren opgelegd door de Grizzlies dacht ik, daar komt dan nu die 8 games van de NBA bovenop. Dan is ie ook lekker uitgerust voor de playoffs zullen we maar zeggen. Ik heb hem trouwens nog zien geinterviewd worden door Jalen Rose, naar dat soort jongens schijnt hij wel te willen luisteren, want die is 'hood'. Rose vroeg nog van wie dat pistool was en Morant zei dat het van iemand anders was, maar dat geloof ik dan weer niet.
Als je geen enkele rebound pakt omdat je gm te verrekt is om een center aan te trekken ..quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hadden ze aan de coaching staf moeten toevoegen en die rosterspot gebruiken voor een bruikbare speler.
Warriors weer kut in een uitwedstrijd, ondanks 50 van Curry.
Hij is al vaker gespot met een pistool bij zich, hij is ooit gaan kijken bij zijn zus (volleybal meen ik) en daar kreeg hij ook woorden, waarop hij een pistool liet zien dat in zijn broekband zat. Verder niks gebeurt of zo, maar hij heeft er dus regelmatig een op zak.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel dat het van iemand anders was, anders zou blijken dat hij het pistool meehad op reis met de Grizzlies en dan zijn de consequenties weer erger.
Ja wat ik bedoel is dat hij in Memphis is normaalgesproken dus als hij er daar mee is gezien dan zal het zijn eigen wel zijn, maar dit was 'on the road' in Denver toch? Dus dan zou hij z'n pistool meegenomen moeten hebben met Grizzlies op pad en dat zou extra gedoe brengen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij is al vaker gespot met een pistool bij zich, hij is ooit gaan kijken bij zijn zus (volleybal meen ik) en daar kreeg hij ook woorden, waarop hij een pistool liet zien dat in zijn broekband zat. Verder niks gebeurt of zo, maar hij heeft er dus regelmatig een op zak.
Ja, daar heeft de NBA dus een maximum straf van 50 wedstrijden voor staan, pistool in kleedkamer of vliegtuig kan niet. Eigenlijk te gek voor woorden dat je zoiets echt moet opnemen in je reglementen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja wat ik bedoel is dat hij in Memphis is normaalgesproken dus als hij er daar mee is gezien dan zal het zijn eigen wel zijn, maar dit was 'on the road' in Denver toch? Dus dan zou hij z'n pistool meegenomen moeten hebben met Grizzlies op pad en dat zou extra gedoe brengen.
Tsja, als het volkomen legaal is om ermee te lopen in bepaalde staten moet je wel duidelijk maken dat het niet OK is zodra je je daar op die team/NBA plekken begeeft.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, daar heeft de NBA dus een maximum straf van 50 wedstrijden voor staan, pistool in kleedkamer of vliegtuig kan niet. Eigenlijk te gek voor woorden dat je zoiets echt moet opnemen in je reglementen.
Tering, als dat waar is snap ik wel dat die een tijdje geen zin heeft om een balletje in een netje te gooien. Wat een teringwijf zeg, mits waar.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Het gerucht is nu dat het z'n kind niet is..... @:Hathor @:PowerLoungen @:GotenSSJ
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe oud z'n kind is, dus hoe lang ze hem al onwetend liet over dat geheim, als het waar is inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tering, als dat waar is snap ik wel dat die een tijdje geen zin heeft om een balletje in een netje te gooien. Wat een teringwijf zeg, mits waar.
Is alweer ontkracht door zijn maquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Het gerucht is nu dat het z'n kind niet is..... @:Hathor @:PowerLoungen @:GotenSSJ
[ afbeelding ]
Erg triest, totaal onnodig. Wat heeft die man hem nou misdaan. Gewoon schorsing moet je daarvoor geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
De nieuwe Dielon is uut
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |