Precies en ze zou ook wel op z’n huis passen als hij naar Thailand ging, of haar hondje dan ook mee mocht… was allemaal niet nodig zei hij. Het is gewoon eeen soort teek, je komt er maar moeilijk vanaf.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vraagt niet of ze dat wil doen,ze wil zorgen dat is haar taak zei ze laatst
Dat is sinds het feest toen ze haar hand tussen zijn vingers propte en hem zei dat hij al 11 bier op had.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:16 schreef danaqui het volgende:
JW doet al een paar dagen anders tegen Ester viel mij ook al op
ze stelt zich wel onderdanig/ zorgend op, maar is passief-agressiefquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:31 schreef puzziepie het volgende:
Esther kan behoorlijk arrogant zijn , het is absoluut gen lief klein vrouwke die alles maar pikt en slikt
Esther denkt ook in belangen
Dus dat, JW hoeft zich niet aan te passen aan Esther, maar Esther ook niet aan JWquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:31 schreef patat het volgende:
Ze zitten het gesprek echt te voeren alsof JW en Esther een koppel zijn.
Wie zich aan moet passen en wie wat niet goed doet.
JW zit daar voor zichzelf en zeker niet voor Esther, hoe graag ze dat ook wilt. De 'vriendschap' straalt er ook niet vanaf. Laat die man met rust, ja het is een hork en blablabla. Ga lekker breien en focus je niet meer op JW
Zo.
JW wijst haar met woorden af, maar zijn gedrag, zich door haar te laten verzorgen, geeft haar hoop. IK vind het ook wel deels de schuld van JW. Hij moet ook afstand nemen, niet meer samen met haar eten en zich door haar laten verzorgen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar ja maar
wie haalt dan koffie, regelt zijn was, geeft massages, brengt hem eten?
maar dat doet hij niet want hij vindt dit wel lekker makkelijk... iemand die alles voor hem doet en regeltquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW wijst haar met woorden af, maar zijn gedrag, zich door haar te laten verzorgen, geeft haar hoop. IK vind het ook wel deels de schuld van JW. Hij moet ook afstand nemen, niet meer samen met haar eten en zich door haar laten verzorgen.
Mag ik daar slijmerig onderkruiperig en slachtofferig bijvoegen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze stelt zich wel onderdanig/ zorgend op, maar is passief-agressief
Babs zei dat ook, dat mens ligt zelf het grootste deel van de dag op der net praten ( lees roddelen)quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
Of Estertje dan een luie ouwe zak wil die nix doet zo opstaat en weer naar bed gaat..met als hoogtepunt 3-banden....
Ester.. ehhh
Dat is ook bij de Brô-Clan meer dan bekend.. ze staat ook op de lijstquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs zei dat ook, dat mens ligt zelf het grootste deel van de dag op der net praten ( lees roddelen)
ik was niet volledig..quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mag ik daar slijmerig onderkruiperig en slachtofferig bijvoegen?
Waarop JW tegen haar zei" ja dat heb ik thuis ook ik ben wie ik ben, zo ben ik nou eenmaal en ik ga niet veranderen voor niemand niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is sinds het feest toen ze haar hand tussen zijn vingers propte en hem zei dat hij al 11 bier op had.
En de volgende dag over Eunice en Wendy begon die tegen hem aanreden.
En wat ik kwalijk vind is dat ze dan boos doet over Wendy en Eunice terwijl ze boos zou moeten zijn op zichzelfquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarop JW tegen haar zei" ja dat heb ik thuis ook ik ben wie ik ben, zo ben ik nou eenmaal en ik ga niet veranderen voor niemand niet.
Of een rondje met hem lopen, haar haren telkens een zwiep geven en zeggen dat ze het zo leuk vind dat hij vrienden met haar wil zijn..quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:35 schreef schizolientje het volgende:
En er gaat weer een vergiet aan energie in en straks zit ze weer naast m op de bank.
Mooi kan het niet afwachten tot ze genomineerd wordtquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ook bij de Brô-Clan meer dan bekend.. ze staat ook op de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |