Esther neemt geen afstand , afstand nemen kan je in je hoofd en hart ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een deel eens, in de gewone wereld werkt dat. Maar in deze kleine setting zal het lastiger zijn
Als iemand je afwijst blijf je die toch niet heel de dag op zoeken en van alles voor blijven doen, ik snap dat niet, toen ik 14 was misschien maar nu toch echt niet meer hoor. Ze doet het zichzelf aan. Maf mens, ga hem gewoon uit de weg maar nee hoor, daarom noem ik haar ook een stalkster.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther neemt geen afstand , afstand nemen kan je in je hoofd en hart ook
Juist en daardoor wordt ze een stalker.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Snap niet dat niemand haar de waarheid zegt dat het to much is. JW lijkt wel een obsessie voor haar
Tja, eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:25 schreef Verida het volgende:
Esther heeft ook verder helemaal niemand om mee op te trekken in die loods.
dus JW is haar enige middel om nog een beetje de dag door te komen. De rest kotst haar uit na "briefjesgate"
Afstand nemen is voornamelijk wat je met je hoofd en hart doet , en fysieke afstand maakt het makkelijkerquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als iemand je afwijst blijf je die toch niet heel de dag op zoeken en van alles voor blijven doen, ik snap dat niet, toen ik 14 was misschien maar nu toch echt niet meer hoor. Ze doet het zichzelf aan. Maf mens, ga hem gewoon uit de weg maar nee hoor, daarom noem ik haar ook een stalkster.Ze houd hem heel de dag in de gaten en volgt hem overal en laat hem haast niet met rust.
ja maar ja maarquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist en daardoor wordt ze een stalker.JW moet haar eens duidelijk de waarheid zeggen maar ja dat is ook een luie lamzak dus tja.
Klopt en dat kan ze dus niet en ze heeft ook geen zelfkennis, therapie met een dikke spiegel voor haar zou haar misschien nog kunnen helpen. En je kan daar echt wel een beetje ontwijken, is misschien lastig maar het kan maar dat doet ze gewoon niet, waar hij gaat is zij binnen 3 minuten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afstand nemen is voornamelijk wat je met je hoofd en hart doet , en fysieke afstand maakt het makkelijker
maar als iemand NIET verliefd is op jou ,dan moet je met jezelf aan de slag gaan , ipv iets binj anderen neerleggen
En geen zelfliefde zoals babs net zegtquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en dat kan ze dus niet en ze heeft ook geen zelfkennis, therapie met een dikke spiegel voor haar zou haar misschien nog kunnen helpen. En je kan daar echt wel een beetje ontwijken, is misschien lastig maar het kan maar dat doet ze gewoon niet, waar hij gaat is zij binnen 3 minuten.
Ja dat dus. Oude luie lamzak.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar ja maar
wie haalt dan koffie, regelt zijn was, geeft massages, brengt hem eten?
Hij vraagt niet of ze dat wil doen,quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar ja maar
wie haalt dan koffie, regelt zijn was, geeft massages, brengt hem eten?
Dat zou heel goed kunnen, therapietijd dus.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En geen zelfliefde zoals babs net zegt
nee dat is het interessante juistquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vraagt niet of ze dat wil doen,ze wil zorgen dat is haar taak zei ze laatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |