Ze vliegen eerst een sortie met een "magneet aan een touwtje" drone.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
...
Dit en luiken onverklaarbaar open staan. Hebben we het daar aleens over gehad?
Yeah, maar zo doet men het niet altijd voorkomen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:01 schreef BEFEM het volgende:
Soldaten vechten bijna altijd voor geld. Wij hebben ook niet voor niks een beroepsleven.
Tenzij je wordt aangevallen uiteraard.
Als rutte besluit Belgi binnen te vallen zou ik er niet inzitten a'la: nou, dan kan ik van dat geld tenminste me lening afbetalen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:01 schreef BEFEM het volgende:
Soldaten vechten bijna altijd voor geld. Wij hebben ook niet voor niks een beroepsleven.
Tenzij je wordt aangevallen uiteraard.
Artikeltje over de motivatie van Russen om te gaan vechten. In tegenstelling tot de vele berichten dat de gemiddelde Russische soldaat van straat is gerukt lijkt het erop dat de meeste zich vrijwillig aanmelden in de veronderstelling dat ze leuk gaan verdienen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef Starhopper het volgende:
Gaat het over Russische of Oekraense soldaten?
In Oekrane kunnen mensen zich vrijwillig aanmelden voor het leger. Maar deze mensen krijgen gewoon een dienstverband bij defensie.
De Hollandse meerderheid daar in Gent en Antwerpen en de rest van Vlaanderen zal je met open armen ontvangen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als rutte besluit Belgi binnen te vallen zou ik er niet inzitten a'la: nou, dan kan ik van dat geld tenminste me lening afbetalen.
En kwijtschelding van schulden, alimentatie, etc. Ze maken het zo aantrekkelijk mogelijk. En inderdaad, aan het front komen ze er achter dat ze genaaid zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Artikeltje over de motivatie van Russen om te gaan vechten. In tegenstelling tot de vele berichten dat de gemiddelde Russische soldaat van straat is gerukt lijkt het erop dat de meeste zich vrijwillig aanmelden in de veronderstelling dat ze leuk gaan verdienen.
Dat leuk verdienen valt trouwens wel tegen, maar dat valt ze natuurlijk pas op als ze al een tijdje lopen te martelen aan het front.
Alleen die dag werkten ze even voor de CIAquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vielen onder het Joint Special Operations Command wat gewoon een onderdeel is van het ministerie van defensie?
Ze namen allemaal ontslag en werden daarna weer aangenomen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen die dag werkten ze even voor de CIA
Maakt niet uit waar ze rijden, met die artillery granaat die instant een mijnenveld sproeit liggen ze overal.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Eromheen heeft geen zin want daar zijn ook mijnen.
ik vind het eigenlijk wel verbazingwekkend dat Russen zo goedgelovig zijn. Want iedereen die een beetje wat afweet van Russische geschiedenis weet, dat je ook anno 2023, eigenlijk gewoon niet meer dan een lijfeigene bent zodra je als wat lager op de maatschappelijke ladder staande Rus wat voor de Russsiche overheid moet of gaat doen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Artikeltje over de motivatie van Russen om te gaan vechten. In tegenstelling tot de vele berichten dat de gemiddelde Russische soldaat van straat is gerukt lijkt het erop dat de meeste zich vrijwillig aanmelden in de veronderstelling dat ze leuk gaan verdienen.
Dat leuk verdienen valt trouwens wel tegen, maar dat valt ze natuurlijk pas op als ze al een tijdje lopen te martelen aan het front.
Paar topics terug staan vol met filmpjes, kun je het mooi op zien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net over een hele brilliante strategie van Rusland bij Vuhledar
U rijdt met een collonne tanks over een smal plattelandsweggetje richting een kruispunt waar je voorgangers door mijnen en andere valstrikken een prachtig tankkerkhof zijn begonnen. Eromheen heeft geen zin want daar zijn ook mijnen. Wat doe je?
a) Je licht je meerderen in dat het een valstrik is en dat doorgaan geen zin heeft
b) Je onderzoekt alternatieve opties
c) Je rijdt gewoon door alsof er niets aan de hand is
Het antwoord laat zich natuurlijk al raden
Ik denk dat je verbazing een stuk minder zou zijn als je Russisch lezen kon en je in het bezit was van een “Ruski geschiedenis 101” boek.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel verbazingwekkend dat Russen zo goedgelovig zijn. Want iedereen die een beetje wat afweet van Russische geschiedenis weet, dat je ook anno 2023, eigenlijk gewoon niet meer dan een lijfeigene bent zodra je als wat lager op de maatschappelijke ladder staande Rus wat voor de Russsiche overheid moet of gaat doen.
Dat zal toch ook wel de reden zijn dat niemand de sabotage opeist. De vele claims die daaruit voort (kunnen) vloeien.quote:
Want wat zou ik dan lezen als ik Russisch kon lezen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je verbazing een stuk minder zou zijn als je Russisch lezen kon en je in het bezit was van een “Ruski geschiedenis 101” boek.
Heel veel glorie aan de Russische helden en heel weinig de Russische lijfeigenen werden met bosjes te grabbel gegooid, maar dat verrotte de legerleiding/politiek natuurlijk geen ene zak.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want wat zou ik dan lezen als ik Russisch kon lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |