abonnement Unibet Coolblue
pi_209025567
@_Lily_ hè bah -O- het lijkt me ergens fijn om te weten wat er speelt, maar je wilt eigenlijk gewoon dat het probleemloos verloopt. En helemaal zonder dat je de medische molen in gaat.
Wanneer heb je die vervolgdingen gepland staan?

@QuattroF dus toch ongesteld, jammer!

[ Bericht 9% gewijzigd door Zombabe op 06-05-2023 20:25:06 ]
pi_209032985
@Zombabe: over 6 weken pas. De wachttijden zijn erg lang.

Maar ik hoop (ga ervan uit) dat ik voor die tijd nog wel een ei heb. Dus ik kan nog een poging wagen.

Ga m’n best doen om wat af te vallen.
Dan te bedenken dat ik niet eens heel dik ben. Ik heb een bmi van 26. Maar dat is wel +10 kg tov mijn vorige zwangerschap, dat moet ik toegeven.
pi_209033726
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:59 schreef _Lily_ het volgende:
@:zombabe: over 6 weken pas. De wachttijden zijn erg lang.

Maar ik hoop (ga ervan uit) dat ik voor die tijd nog wel een ei heb. Dus ik kan nog een poging wagen.

Ga m’n best doen om wat af te vallen.
Dan te bedenken dat ik niet eens heel dik ben. Ik heb een bmi van 26. Maar dat is wel +10 kg tov mijn vorige zwangerschap, dat moet ik toegeven.
Ik hoop met je mee voor een ei :)
BMI van 26 valt inderdaad wel mee, maar misschien net teveel ivm pcos..

Mijn BMI is iets hoger dan dat van jou en ik ben mij bewust van de nadelen dat het met zich meebrengt. Ben daarom recent (weer) begonnen met het maken van betere keuzes. Minder toegevoegde suikers, meer groente en fruit. En ik heb m’n fitnessapparaat maar weer afgestoft :')
Uiteindelijk hoop ik dat dit lichaam ook een huisje wordt voor een baby, dan wil ik dat huisje zo goed mogelijk hebben O+
pi_209034226
Balen Lily dat pcos nu dwars lijkt te liggen. Hopelijk is er geen 'gedoe' nodig en lukt het toch spontaan voor die tijd. :*

Succes voor degenen die aan een nieuwe ronde zijn begonnen of op het wachtbankje zitten. Spannend!

Hier binnenkort maar eens foliumzuur aanschaffen als eerste stap. :)
Ik heb meestal een regelmatige cyclus van 25-26 dagen met heel soms 24 of 27 ertussen. Prima dus wat dat betreft.
pi_209095575
Was tot vandaag niet echt met het wachtbankje bezig, maar dankzij m’n lichaam is hier vandaag het aftellen weer begonnen.
9 DPO en wat bruinverlies met lichte krampen. Vorige cyclus had ik dat op dag 10, maar meer aanwezig. Het kan dus ook nog bij mijn cyclus horen, ondanks dat ik het de eerste keren niet had.

Ik verwacht maandag / dinsdag m’n menstruatie, vanaf maandag mag ik van de kliniek testen. Kans is groot dat ik morgen dit weekend al een testje waag, mijzelf kennende :')
pi_209104513
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over BMI gesproken. Die van mij is ook te hoog.
Ik ben wel in proportie, maar blubberig.
Ik was voor ik bezig was met zwanger te worden, bezig met afvallen. Maar heb dat los gelaten.
Ik nam sterrenstof als Shake om m’n snack gedrag te verbannen. Dat werkt echt mega goed. Maar durf dat niet te nemen nu.

Wat ik gewoon weer ga doen is niet meer na het avond eten, eten. En dan pas 16u later weer eten. Dat werkt ook als een tierelier. En verder minder vetzakkerij eten.

Dat laatste gaat in elk geval al wel prima. Moet alleen stoppen met s’avonds te eten.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209104543
Overigens vandaag vet gevoelige borsten.

Menstruatie is pas rond de 21ste.

Deze week ook echt de geur van lasagne niet kunnen harden. Rook naar maagzuur. Terwijl m’n dochter en vriend ( bijna echtgenoot :9 ) het niet gek vonden ruiken.
Tevens smaakte cola super gek, en smaakte ook andere dingen super zuur en raar.

Zal wel toeval zijn. Ik haal me ( nog ) niks in m’n hoofd. :9
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209104549
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:53 schreef Zombabe het volgende:
Was tot vandaag niet echt met het wachtbankje bezig, maar dankzij m’n lichaam is hier vandaag het aftellen weer begonnen.
9 DPO en wat bruinverlies met lichte krampen. Vorige cyclus had ik dat op dag 10, maar meer aanwezig. Het kan dus ook nog bij mijn cyclus horen, ondanks dat ik het de eerste keren niet had.

Ik verwacht maandag / dinsdag m’n menstruatie, vanaf maandag mag ik van de kliniek testen. Kans is groot dat ik morgen dit weekend al een testje waag, mijzelf kennende :')
Haha herkenbaar. Ik kan ook nooit wachten.
Heb er zoveel, dat het ook geen kwaad kan.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209104560
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:11 schreef Lovi het volgende:
Balen Lily dat pcos nu dwars lijkt te liggen. Hopelijk is er geen 'gedoe' nodig en lukt het toch spontaan voor die tijd. :*

Succes voor degenen die aan een nieuwe ronde zijn begonnen of op het wachtbankje zitten. Spannend!

Hier binnenkort maar eens foliumzuur aanschaffen als eerste stap. :)
Ik heb meestal een regelmatige cyclus van 25-26 dagen met heel soms 24 of 27 ertussen. Prima dus wat dat betreft.
Klinkt goed! Succes *G*
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209130430
Gisteren ongesteld geworden, cyclus van 23 dagen. Balen -O-
had ‘m nog echt niet verwacht, symptomen waren anders dan normaal. Zo had ik nu nog gevoelige borsten tot het moment dat ik ongesteld werd, normaal zijn ze een dag ervoor al minder gevoelig. En ik had nu niet de hele dag ervoor knallende koppijn (wat op zich fijn is natuurlijk).

Het voelt een beetje alsof deze poging niet echt een kans heeft gehad, met maar 10 volle dagen na m’n eisprong. Ik merk dat dat me nog het meeste dwars zit.

Dit weekend even goed m’n gedachten verzetten, hoofd leegmaken :) Maandag uitslag doorbellen en dan op naar poging 4.
pi_209130926
Echt super ruk Zombabe.

Ik snap je zorg om de lengte tussen eisprong en menstruatie. Ik had het laatste half jaar hier telkens 9, 10 of 11 dagen tussen zitten.

Ik heb mijn gynaecoloog gevraagd of het een probleem was en hij gaf aan dat er met minimaal 9 dagen geen enkel probleem was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken
pi_209133159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 13:03 schreef Zombabe het volgende:
Gisteren ongesteld geworden, cyclus van 23 dagen. Balen -O-
had ‘m nog echt niet verwacht, symptomen waren anders dan normaal. Zo had ik nu nog gevoelige borsten tot het moment dat ik ongesteld werd, normaal zijn ze een dag ervoor al minder gevoelig. En ik had nu niet de hele dag ervoor knallende koppijn (wat op zich fijn is natuurlijk).

Het voelt een beetje alsof deze poging niet echt een kans heeft gehad, met maar 10 volle dagen na m’n eisprong. Ik merk dat dat me nog het meeste dwars zit.

Dit weekend even goed m’n gedachten verzetten, hoofd leegmaken :) Maandag uitslag doorbellen en dan op naar poging 4.
Kak -O-
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209134005
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 13:54 schreef _Lily_ het volgende:
Echt super ruk Zombabe.

Ik snap je zorg om de lengte tussen eisprong en menstruatie. Ik had het laatste half jaar hier telkens 9, 10 of 11 dagen tussen zitten.

Ik heb mijn gynaecoloog gevraagd of het een probleem was en hij gaf aan dat er met minimaal 9 dagen geen enkel probleem was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken
Dat is fijn om te weten :)

Ik houd het wel allemaal bij, ik weet niet of het nog van invloed is op poging 5-8 of daarna.
Straks eerst nog poging 4, laatste keer met deze donor. Er was van hem niet meer beschikbaar maar was voor mij wel de perfecte optie. Dus hopen dat poging 4 lukt O+
pi_209168899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 13:03 schreef Zombabe het volgende:
Gisteren ongesteld geworden, cyclus van 23 dagen. Balen -O-
had ‘m nog echt niet verwacht, symptomen waren anders dan normaal. Zo had ik nu nog gevoelige borsten tot het moment dat ik ongesteld werd, normaal zijn ze een dag ervoor al minder gevoelig. En ik had nu niet de hele dag ervoor knallende koppijn (wat op zich fijn is natuurlijk).

Het voelt een beetje alsof deze poging niet echt een kans heeft gehad, met maar 10 volle dagen na m’n eisprong. Ik merk dat dat me nog het meeste dwars zit.

Dit weekend even goed m’n gedachten verzetten, hoofd leegmaken :) Maandag uitslag doorbellen en dan op naar poging 4.
Ah wat balen! :(
pi_209187010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 18:38 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Dat is fijn om te weten :)

Ik houd het wel allemaal bij, ik weet niet of het nog van invloed is op poging 5-8 of daarna.
Straks eerst nog poging 4, laatste keer met deze donor. Er was van hem niet meer beschikbaar maar was voor mij wel de perfecte optie. Dus hopen dat poging 4 lukt O+
Ik hoop het voor je! O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209187080
Zaterdag is menstruatie-dag. Ik heb dit keer echt het gevoel dat het mislukt is.
Heb alweer de maandelijkse menstruatie-puist op m’n hoofd.

Wel het gesprek luchtig aangegaan om z’n sperma te laten testen bij de HA. Hij reageerde daar vrij nonchalant op, hij stelde voor om dit bij de nieuwe huisarts te doen zodat hij / zij dan direct het vervolg kan doen mocht het nodig zijn. :D
( want we gaan verhuizen )

Gelijk lekker praktisch dus.
Had verwacht dat hij zou sputteren en we het nog een paar maanden zouden proberen. Maar ik heb wel aangegeven dat als het deze of de volgende ronde niet lukt, ik toch het liefst naar de HA wil. Ook omdat ik begin juni naar de pop-poli kan. Dan loopt het allemaal wat gelijk op.
Hij gaat er volledig in mee. :) de lieverd.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209201071
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 17:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Zaterdag is menstruatie-dag. Ik heb dit keer echt het gevoel dat het mislukt is.
Heb alweer de maandelijkse menstruatie-puist op m’n hoofd.

Wel het gesprek luchtig aangegaan om z’n sperma te laten testen bij de HA. Hij reageerde daar vrij nonchalant op, hij stelde voor om dit bij de nieuwe huisarts te doen zodat hij / zij dan direct het vervolg kan doen mocht het nodig zijn. :D
( want we gaan verhuizen )

Gelijk lekker praktisch dus.
Had verwacht dat hij zou sputteren en we het nog een paar maanden zouden proberen. Maar ik heb wel aangegeven dat als het deze of de volgende ronde niet lukt, ik toch het liefst naar de HA wil. Ook omdat ik begin juni naar de pop-poli kan. Dan loopt het allemaal wat gelijk op.
Hij gaat er volledig in mee. :) de lieverd.
Jammer als je gelijk hebt over deze ronde!
Wel fijn om te horen hoe je vriend erin staat O+ zie je ook verandering betreft het bedvogelen rondom je eisprong?
pi_209201083
@_Lily_ hoe is het bij jou?
En met jou @QuattroF ?
pi_209207279
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:35 schreef Zombabe het volgende:
@:_Lily_ hoe is het bij jou?
En met jou @:QuattroF ?
Dag 17 en nog in de verste verte geen ei.
Als ik er te lang over nadenk word ik er zo ontzettend gefrustreerd van dat ik van mezelf maar niet meer te lang mag nadenken.
Het wachten duurt telkens erg lang
pi_209215949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Jammer als je gelijk hebt over deze ronde!
Wel fijn om te horen hoe je vriend erin staat O+ zie je ook verandering betreft het bedvogelen rondom je eisprong?
Beetje, want we wonen nu sinds eind april samen.
Het is wel vaker dan de pogingen ervoor. Dus het ei is wel benut. Maar voor m’n gevoel kon het beter. Wat betreft m’n hormonen toen ook. _O-

Heb het idee dat de dijken vandaag gaan breken. Helaas. Maar ik voel het gewoon aan alles. Ik heb niet eens de enorme drang om te testen. Gek eigenlijk, omdat er zoveel meer kans is dan de vorige keren.

Hoe is het met jou nu?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209215953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 14:44 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Dag 17 en nog in de verste verte geen ei.
Als ik er te lang over nadenk word ik er zo ontzettend gefrustreerd van dat ik van mezelf maar niet meer te lang mag nadenken.
Het wachten duurt telkens erg lang
-O- wat ruk zeg! Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar verboden voor jezelf opleggen is wel erg lastig hoor. Zeker bij dit soort dingen.
Je mag best gefrustreerd zijn, want dat is de situatie ook. Maar afleiding is inderdaad wel erg belangrijk.
Als je wil kun je in elk geval hier ventileren :)

Sterkte :*

[ Bericht 25% gewijzigd door LadyTagliatelle op 20-05-2023 10:19:31 ]
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209225834
Nog geen menstruatie of buikpijn.
Normaal heb ik altijd zo’n ( sorry het klinkt heel goor maar ik heb naar woorden gezocht maar kan het niet anders omschrijven ..) nattig gevoel de dag voor en de eerste dag van m’n menstruatie. Maar nu is dat niet. Gisterenavond wel test gedaan. Negatief.
Ik doe overigens die mega goedkope dipsticks. Zou niet uit moeten maken denk ik.

Maar heb wel een voorgevoel dat het vandaag doorzet.

Om me heen zijn wel mega veel zwangeren ineens. Gister merkte ik dat ik een gemengd gevoel had bij een bekendmaking van iemands zwangerschap. Ze wilde nooit kinderen en nu is ze “ineens” zwanger en had een mega over de top gender reveal party. Met een podium zelfs. :’)
Voor het eerst bekroop me een minimale vlaag van sipheid. Ik schrok daar wel van. Want zo hopeloos is onze situatie niet en tevens zijn we pas vanaf feb bezig. Dus wat is dit voor onzin gevoel.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209225990
Ik heb nog 24 ovulatietesten + 4 zwangerschapstesten over, mogen tegen verzendkosten weg. DM voor interesse :)
pi_209233561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 14:44 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Dag 17 en nog in de verste verte geen ei.
Als ik er te lang over nadenk word ik er zo ontzettend gefrustreerd van dat ik van mezelf maar niet meer te lang mag nadenken.
Het wachten duurt telkens erg lang
Die frustratie snap ik wel.. en wat LadyTag zegt, dat mag er ook zeker zijn :*
Het stomme is natuurlijk dat het niets oplevert en alleen maar energie kost. Dus ik snap het goed dat je er niet teveel bij wilt stilstaan.

Hier ventileren mag altijd :) af en toe afzijdig zijn ook, wat dan ook maar werkt voor jou!
pi_209233670
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 09:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nog geen menstruatie of buikpijn.
Normaal heb ik altijd zo’n ( sorry het klinkt heel goor maar ik heb naar woorden gezocht maar kan het niet anders omschrijven ..) nattig gevoel de dag voor en de eerste dag van m’n menstruatie. Maar nu is dat niet. Gisterenavond wel test gedaan. Negatief.
Ik doe overigens die mega goedkope dipsticks. Zou niet uit moeten maken denk ik.

Maar heb wel een voorgevoel dat het vandaag doorzet.

Om me heen zijn wel mega veel zwangeren ineens. Gister merkte ik dat ik een gemengd gevoel had bij een bekendmaking van iemands zwangerschap. Ze wilde nooit kinderen en nu is ze “ineens” zwanger en had een mega over de top gender reveal party. Met een podium zelfs. :’)
Voor het eerst bekroop me een minimale vlaag van sipheid. Ik schrok daar wel van. Want zo hopeloos is onze situatie niet en tevens zijn we pas vanaf feb bezig. Dus wat is dit voor onzin gevoel.
Dit is een van die topics waarin je zulke smerigheid mag delen :P

Gevoelens zijn soms stomme dingen hè.. dat jullie nog maar net bezig zijn, betekent niet dat je niet een beetje mag balen als een ander ‘opeens’ zwanger is.
De wens voor een kindje komt van diep, daar horen gevoelens gewoon bij.. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')